Misantropen Skrevet 11. mars 2007 Del Skrevet 11. mars 2007 Uansett bruker ikke "pro's" mus til Photoshop De pleier bruke sånn som dette... Lenke til kommentar
CaZpeR Skrevet 11. mars 2007 Del Skrevet 11. mars 2007 Uansett bruker ikke "pro's" mus til Photoshop De pleier bruke sånn som dette... 8132435[/snapback] Joa Har tegnebrett også Men man bruker også mus Lenke til kommentar
Misantropen Skrevet 12. mars 2007 Del Skrevet 12. mars 2007 Du vet, Photoshop er designet for å brukes med kun en eneste muskenapp. (ROFL @ Apple) Hva gjelder rantingen til ck90, er at han burde lære seg å skrive norsk, og ikke bruke ordet "digg" i annenhver setning og nøye seg med et punktum etter hver. PS: Man kan ikke lyddempe en Colt M4. Lenke til kommentar
..Bjørnar.. Skrevet 12. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 12. mars 2007 (endret) [...]vel razer er jallamekk fra china spraker knirker og de fleste er "unisex handed" dvs den er lik på begge sider noe som gjør at du setter på lyddemperen 24/7 på colten noe som kan være en jævla ulempe når noen rusher deg... [...] 8132421[/snapback] What?! Altså.. Razer er både for høyre- og venstrehendte, så langt følger jeg deg. Hva er greia med å sette på lyddemper døgnet rundt i ei uke, og hva har det med at Razer er for både høyre- og venstrehendte å gjøre? Selv ser jeg ihvertfall forskjell på høyre og venstre musetast selv om de nå er eksakte speilbilder av hverandre. Det har fremdeles ikke lurt meg. --- Har forresten testet en mus jeg virkelig blei overraska over.. Rappa med meg en "A4tech X7 gaming grade mouse" når jeg var på Clas Ohlson sist. Fikk med meg den siste av den modellen med teflonføtter og optisk sensor. God damn, den er helt rå.. Er årntli redd bare for å kikke på ledningen, [overdrivelse] den er tynnere enn hysing [/overdrivelse]. Men den sto ikke mye tilbake for MX518 på respons altså. Positiv overraskelse, spesielt teflonføttene! Men det var bare den i hylla som hadde det. De andre hadde laser-sensor og plastføtter. Noen som veit hvem av dem som er gammel og hvem av dem som er ny modell? EDIT: Leif.. Endret 12. mars 2007 av ..Bjørnar.. Lenke til kommentar
CaZpeR Skrevet 12. mars 2007 Del Skrevet 12. mars 2007 Har forresten testet en mus jeg virkelig blei overraska over.. Rappa med meg en "A4tech X7 gaming grade mouse" når jeg var på Clas Ohlson sist. Fikk med meg den siste av den modellen med teflonføtter og optisk sensor. God damn, den er helt rå.. Er årntli redd bare for å kikke på ledningen, [overdrivelse] den er tynnere enn hysing [/overdrivelse]. Men den sto ikke mye tilbake for MX518 på respons altså. Positiv overraskelse, spesielt teflonføttene! Men det var bare den i hylla som hadde det. De andre hadde laser-sensor og plastføtter. Noen som veit hvem av dem som er gammel og hvem av dem som er ny modell? 8133731[/snapback] De har faktisk kommet seg veldig de forrige månedene. Mener å ha hørt masse positivt om musene deres. Skal ta en tur innom standen deres på Cebit bare for å se hvordan utviklingen går på den fronten, for er helt klart potensiale der. Lenke til kommentar
ck90 Skrevet 12. mars 2007 Del Skrevet 12. mars 2007 jaja jeg vet jeg er pro på skriveleifs.. Prater du om? tegnebrett? Men, det er faktisk bullshit.. hva folk pleier å ha? folk er jo uvitende... så åssen skal de få vite at gaming muser er bare helt sjef til alt som har med pc bruk å gjøre? nei det vet jeg egentlig ikke men folk som driver med ps som levebrød trenger ordentlige muser og musematter.. Og jo pros bruker muser til photoshop.. sånn er det bare.. mer effektivt og mye diggere.. i know oops i did it again. Said it again* digg <3 "What?! Altså.. Razer er både for høyre- og venstrehendte, så langt følger jeg deg. Hva er greia med å sette på lyddemper døgnet rundt i ei uke, og hva har det med at Razer er for både høyre- og venstrehendte å gjøre? Selv ser jeg ihvertfall forskjell på høyre og venstre musetast selv om de nå er eksakte speilbilder av hverandre. Det har fremdeles ikke lurt meg." njaa skeptisk.. men det blir omtrent som en reflex for de som har en ergonomisk mus fra før av.... å trykke på venstreknappen.. og btw m4a1 har silencer avtagbar* nok om det... PS: Man kan lyddempe en Colt M4. Det å sjekke facts før man leker smart kan alltid være en fin bil =) og sist men ikke minst.. skriveleifs ftw. Lenke til kommentar
haalo Skrevet 12. mars 2007 Del Skrevet 12. mars 2007 Hva er dårlig med dem? vel.. vekta er for høy... en kan si hva en vil men en lett mus ER bedre enn en tyngre... Enig med det. Jeg vet ikke noe særlig om MX518, men på MX510 er vekta bare festet med en skrue, og det tar 2 minutter maks å fjerne den. Lenke til kommentar
Misantropen Skrevet 12. mars 2007 Del Skrevet 12. mars 2007 (endret) PS: Man kan lyddempe en Colt M4. Det å sjekke facts før man leker smart kan alltid være en fin bil =) 8133898[/snapback] Det er fysisk umulig. Ja, man kan putte på en demper, men det vil smelle like høyt. Uansett, du er prototypen på en CS-kid, så påståelig at jeg får vondt :!: Razers nye mus er kun for høyrehendte, sånn til info (de med "Intelli 3.0 fasong"). Endret 12. mars 2007 av Krapfoss Lenke til kommentar
..Bjørnar.. Skrevet 12. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 12. mars 2007 "What?! Altså.. Razer er både for høyre- og venstrehendte, så langt følger jeg deg. Hva er greia med å sette på lyddemper døgnet rundt i ei uke, og hva har det med at Razer er for både høyre- og venstrehendte å gjøre? Selv ser jeg ihvertfall forskjell på høyre og venstre musetast selv om de nå er eksakte speilbilder av hverandre. Det har fremdeles ikke lurt meg." njaa skeptisk.. men det blir omtrent som en reflex for de som har en ergonomisk mus fra før av.... å trykke på venstreknappen.. og btw m4a1 har silencer avtagbar* nok om det... 8133898[/snapback] Nei, helt dønn seriøst; man sitter ikke med musa i hånda og tar feil av høyre og venstre museknapp, da er det noe grunnleggende galt med motorikken hos personen som sitter der. Udiskutabelt. Da må man være helt propell. Lenke til kommentar
Misantropen Skrevet 12. mars 2007 Del Skrevet 12. mars 2007 Nei, helt dønn seriøst; man sitter ikke med musa i hånda og tar feil av høyre og venstre museknapp, da er det noe grunnleggende galt med motorikken hos personen som sitter der. Udiskutabelt. Da må man være helt propell. 8136044[/snapback] Ja, jeg har hørt at det er en av bi-effektene til Ritalin b.la. :!: Men vår lille CS-gutt har jo et par gode poeng innimellom alle punktumer og "digg ditt og digg datt". Er helt enig i at vektsystemet på G5 er mer gadget enn nytte, man trenger egentlig ikke noe mer enn 800dpi for å ha en presis nok mus, skallet på MX518/510 er for glatt/svett (sandpapir anbefales) og at fasongen på de gamle Razer musene ikke alltid er lett å like... Lenke til kommentar
rvenes Skrevet 11. juli 2007 Del Skrevet 11. juli 2007 Har en Logitech MX518 som jeg er utrolig glad i, men ser at det er flere tilbud på G5 i omløp så lurer på å bytte. Men er det noe å hente? 400 dpi ekstra utgjør det mye? Laser VS optisk føler? Har Logitech virkelig ikke mer enn en tommeknapp på G5? MX518 suger seg til alt av flater og registrerer bevegelser perfekt + , hva med G5? Jeg spiller CS, BF2 og en del andre fps spill. Bottom line: Er det vits å betale 450 kr for å bytte fra MX518 til G5? 8013885[/snapback] Litt gammal post, mulig du halt har kjøpt deg mus, men nå har G5 kommet med 2 stk tommelknapper. Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå