Raspeball Skrevet 24. februar 2007 Del Skrevet 24. februar 2007 Er i slike tilfeller jeg er lykkelig for å være god venn med bestevenninna til dama . Men, om man kjenner hverandre godt og greier så er det jo ikke noe problem å kjøpe feil størrelse. Da tuller man om det en stund, men det går jo bare greit. Dessuten, min erfaring er at jenter vet at vi gutta er helt håpløse på å handle klær til andre enn oss selv, så de tar det med fatning. Eller, er dette bare jeg som har erfart? Kanskje særpreget nordlendinger? Lenke til kommentar
Cotul Skrevet 24. februar 2007 Del Skrevet 24. februar 2007 Et lite spørsmål som kanskje passer inn her: Kan man gi undertøy som bursdagsgave til ei jente som har type? Eller er sånt fyfy? 8016704[/snapback] tror ihvertfall jeg ville sett litt tvilsomt på det hvis noen hadde kjøpt undertøy til dama mi. Lenke til kommentar
oophus_3do Skrevet 24. februar 2007 Del Skrevet 24. februar 2007 Et lite spørsmål som kanskje passer inn her: Kan man gi undertøy som bursdagsgave til ei jente som har type? Eller er sånt fyfy? 8016704[/snapback] Spørs åssen forhold du har te dama og typen det. Kjenner du typen f.eks? Kjenner du typen og han vet du har vært venn med hu lenge ellerno så skal det vell ikke være noe problem.. Så lenge det ikke er det mest sexy greiene du får tak i da.. ^^ Er du ute etter dama? Så trur jeg nok typen vet om det, og han hadde blitt ekstra forbanna over det. Lenke til kommentar
Llandari Skrevet 24. februar 2007 Del Skrevet 24. februar 2007 Et lite spørsmål som kanskje passer inn her: Kan man gi undertøy som bursdagsgave til ei jente som har type? Eller er sånt fyfy? 8016704[/snapback] Spørs åssen forhold du har te dama og typen det. Kjenner du typen f.eks? Kjenner du typen og han vet du har vært venn med hu lenge ellerno så skal det vell ikke være noe problem.. Så lenge det ikke er det mest sexy greiene du får tak i da.. ^^ Er du ute etter dama? Så trur jeg nok typen vet om det, og han hadde blitt ekstra forbanna over det. 8017127[/snapback] Kjenner ikke typen nei, men har kjent henne en del år. Bor på forskjellige steder i landet, så det er ikke så ofte vi treffes. Grunnen til at jeg vurderer undertøy, er hennes gave til meg på min bursdag (Uten at jeg vil gå mer inn på hva det var.) Om jeg er ute etter dama? Ikke på det nåværende tidspunkt. Dersom hun i fremtiden skulle bli singel igjen, så kan det vel tenkes at jeg kommer til å gjøre et forsøk. Lenke til kommentar
olek21 Skrevet 24. februar 2007 Del Skrevet 24. februar 2007 Et lite spørsmål som kanskje passer inn her: Kan man gi undertøy som bursdagsgave til ei jente som har type? Eller er sånt fyfy? 8016704[/snapback] Spørs åssen forhold du har te dama og typen det. Kjenner du typen f.eks? Kjenner du typen og han vet du har vært venn med hu lenge ellerno så skal det vell ikke være noe problem.. Så lenge det ikke er det mest sexy greiene du får tak i da.. ^^ Er du ute etter dama? Så trur jeg nok typen vet om det, og han hadde blitt ekstra forbanna over det. 8017127[/snapback] Kjenner ikke typen nei, men har kjent henne en del år. Bor på forskjellige steder i landet, så det er ikke så ofte vi treffes. Grunnen til at jeg vurderer undertøy, er hennes gave til meg på min bursdag (Uten at jeg vil gå mer inn på hva det var.) Om jeg er ute etter dama? Ikke på det nåværende tidspunkt. Dersom hun i fremtiden skulle bli singel igjen, så kan det vel tenkes at jeg kommer til å gjøre et forsøk. 8017291[/snapback] Jeg ville holdt meg unna. Det ville nok bare skapt mer trøbbel for vennina di enn godt, siden ho antagelig hadde fått en del spørsmål fra kjæresten sin. Så hvis du ikke vil ødelegge forholdet hennes (i vondt sinn) så ville jeg ikke gjort det. Eller sånn ser jeg på det, jeg kunne aldri gitt sexy undertøy til vennina mi, det blir bare for sært. Lenke til kommentar
TanglewoodD Skrevet 25. februar 2007 Del Skrevet 25. februar 2007 Hvis du ikke har vært hjemme hos henne er det vel for tidlig å gi henne undertøy syns jeg.. llandri, det er fy fy.. Gi iallefall noe sexy da Lenke til kommentar
McBitch Skrevet 25. februar 2007 Del Skrevet 25. februar 2007 Hvor lenge har dere vært sammen da? Siden du ikke har vært hjemme hos henne. Lenke til kommentar
Leasch Skrevet 25. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 25. februar 2007 Hvor lenge har dere vært sammen da? Siden du ikke har vært hjemme hos henne. 8019484[/snapback] Tja, vi traff hverandre på fest i julaften i dette året, og etter det har vi møtt ca. 4-5 ganger. Den første dagen kysset vi, og det var deilig. Men nå, som jeg har sagt mange ganger før, har jeg flytta til en annen by (skole) og av og til reiser jeg heim for å besøke foreldre og damen selvsagt. Det er en langdistanseforhold på en måte. Så jeg er litt usikker på hvor lenge vi har vært sammen, siden jeg flyttet. Men vi liker hverandre vledig mye! Hurt: Er det noe annet jeg kan gi til henne? Noen forslag? Lenke til kommentar
PootieTang Skrevet 26. februar 2007 Del Skrevet 26. februar 2007 Tja, vi traff hverandre på fest i julaften i dette året Hva fikk du til jul i år da? Lenke til kommentar
Skilpadde Skrevet 26. februar 2007 Del Skrevet 26. februar 2007 Nå vet jeg ikke hvordan hun er, men jeg hadde ikke likt å fått undertøy av en jeg ikke hadde hatt sex med før, det blir litt for mye frempå for min del. Om sex er nesten garantert i kortene er det en annen sak, men om hun ikke føler seg klar ennå, så vil en slik gave være å presse henne litt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå