Leasch Skrevet 24. februar 2007 Del Skrevet 24. februar 2007 Hei! Har planer om å kjøp et sett med undertøy til damen min. Er det den beste måten å vise lysten på sex? Og er det lurt i det hele tatt? Hva synes dere jenter om det? Hva tenker dere på hvis dere får en slik gave? Det er ingen byrsdag, ingenting, jeg har bare lyst på det. Lenke til kommentar
Charlotte_Susanne Skrevet 24. februar 2007 Del Skrevet 24. februar 2007 Undertøy er jo noe man alltid har bruk for, så det er ingen dum ide. Bare å kjøpe riktig størrelse Lenke til kommentar
TanglewoodD Skrevet 24. februar 2007 Del Skrevet 24. februar 2007 Ja, og er det til en god "veninne" , som du kanskje får pressa god saken inni, så kjøp noe digg å da ! Feks sånn Ucla greier, halv boxer, halv g-streng holdt jeg på å si.. Drit digg å ta av Lenke til kommentar
April Skrevet 24. februar 2007 Del Skrevet 24. februar 2007 Undertøy er en flott presang. Gå til ett sted som har spesialisert seg på det og kjøp noe som er pent og sexy på samme tid. Anbefaler ikke kondomeriet Lenke til kommentar
Leasch Skrevet 24. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 24. februar 2007 Undertøy er en flott presang. Gå til ett sted som har spesialisert seg på det og kjøp noe som er pent og sexy på samme tid. Anbefaler ikke kondomeriet 8014514[/snapback] åh.. Det er akkurat der jeg tenkte å kjøp sakene. Men hvorfor ikke? De så pent og sexy ut. Og ikke fetisj. Hvor anbefaler du å kjøpe da? Charlotte_Susanne, hvordan kan jeg finne ut riktig størrelse uten å spør madammen? Lenke til kommentar
Charlotte_Susanne Skrevet 24. februar 2007 Del Skrevet 24. februar 2007 Hmm kan jo bli litt vanskelig, men er alltid lov til å ha en liten anelse. Og kanskje sjekke det uten at hun merker det. Selv om det ikke blir så lett, tror jeg. Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 24. februar 2007 Del Skrevet 24. februar 2007 Charlotte_Susanne, hvordan kan jeg finne ut riktig størrelse uten å spør madammen? 8015030[/snapback] Rote litt i undertøyskuffa? Lenke til kommentar
McBitch Skrevet 24. februar 2007 Del Skrevet 24. februar 2007 Som Zeph sier, rote i go'skuffen. en byttelapp er også greit (hvis det er mulig å bytte undertøy, hmm) Lenke til kommentar
Leasch Skrevet 24. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 24. februar 2007 (endret) Charlotte_Susanne, hvordan kan jeg finne ut riktig størrelse uten å spør madammen? 8015030[/snapback] Rote litt i undertøyskuffa? 8015057[/snapback] Du skjønner, jeg har aldri vært hjemme hos henne. hehe, men det var jo en god ide! Endret 24. februar 2007 av Leasch Lenke til kommentar
Charlotte_Susanne Skrevet 24. februar 2007 Del Skrevet 24. februar 2007 Charlotte_Susanne, hvordan kan jeg finne ut riktig størrelse uten å spør madammen? 8015030[/snapback] Rote litt i undertøyskuffa? 8015057[/snapback] Hehe jaa hvis man har muligheten så, bare ikke rot hvis det er orden i skuffen. Lenke til kommentar
-Shark- Skrevet 24. februar 2007 Del Skrevet 24. februar 2007 Charlotte_Susanne, hvordan kan jeg finne ut riktig størrelse uten å spør madammen? 8015030[/snapback] Rote litt i undertøyskuffa? 8015057[/snapback] Du skjønner, jeg har aldri vært hjemme hos henne. hehe, men det var jo en god ide! 8015087[/snapback] Da kan du jo, som sagt tidligere her, få med byttelapp om det går ann. Eller kjøp slik ''onesize'' opplegg. Lenke til kommentar
g@bb@ Skrevet 24. februar 2007 Del Skrevet 24. februar 2007 Spør en venninde av henne, eller spør moren. Kanskje sist-nevnte er litt verre, men prøv Lenke til kommentar
Leasch Skrevet 24. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 24. februar 2007 Okei. Men er det noen her som har gjort det her før? Var dama glad? Og er det lurt å spør henne om å få lov å se henne i nye undertøy? Lenke til kommentar
-Shark- Skrevet 24. februar 2007 Del Skrevet 24. februar 2007 Okei. Men er det noen her som har gjort det her før? Var dama glad? Og er det lurt å spør henne om å få lov å se henne i nye undertøy? 8015135[/snapback] Vet ikke om det er lurt med det først.. Spørs litt hvilken type jenta er da. Den litt sjenerte eller litt frampå. Du får vurdere det selv. Kjøp noe søtt eller sexy undertøy iallefall. Lenke til kommentar
Leasch Skrevet 24. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 24. februar 2007 Okei. Men er det noen her som har gjort det her før? Var dama glad? Og er det lurt å spør henne om å få lov å se henne i nye undertøy? 8015135[/snapback] Vet ikke om det er lurt med det først.. Spørs litt hvilken type jenta er da. Den litt sjenerte eller litt frampå. Du får vurdere det selv. Kjøp noe søtt eller sexy undertøy iallefall. 8015158[/snapback] Ja okei. Skal se hva jeg finner. Men det blir ikke truser med fransk åpning iallefall hehe Lenke til kommentar
SSSø Skrevet 24. februar 2007 Del Skrevet 24. februar 2007 Legg ut bilder så skal jeg si deg størrelsen. Lenke til kommentar
oophus_3do Skrevet 24. februar 2007 Del Skrevet 24. februar 2007 Hehe.. .Ja du må være forsiktig med størrelsen! Kjøper du for stor så er det: "Hææ!? Syns du jeg er såå feit!" Kjøper du for liten så er det: "Hææ!" Syns du jeg burde slanke meg eller?" j/k Lenke til kommentar
-Shark- Skrevet 24. februar 2007 Del Skrevet 24. februar 2007 Hehe.. .Ja du må være forsiktig med størrelsen! Kjøper du for stor så er det: "Hææ!? Syns du jeg er såå feit!" Kjøper du for liten så er det: "Hææ!" Syns du jeg burde slanke meg eller?" j/k 8016074[/snapback] er ikke alle som er slik heldighvis. Lenke til kommentar
oophus_3do Skrevet 24. februar 2007 Del Skrevet 24. februar 2007 (endret) Hehe.. .Ja du må være forsiktig med størrelsen! Kjøper du for stor så er det: "Hææ!? Syns du jeg er såå feit!" Kjøper du for liten så er det: "Hææ!" Syns du jeg burde slanke meg eller?" j/k 8016074[/snapback] er ikke alle som er slik heldighvis. 8016292[/snapback] Hehe, nei dette er vell satt litt på spissen.. Derfor jeg skrev j/k også (Just kidding) Uansett.. Sist gang jeg kjøpte undertøy te ei jente på impuls hadde heller ikke jeg noen anelse på størrelsen.. Det jeg gjorde da var å finne ei jente i butikken ( bak disken ) som var på omtrent samme størrelse som hun jeg skulle kjøpe til og spurte hun. Kanskje du kan få noen tips på hva du kan/burde kjøpe der også. Det fikk jeg Endret 24. februar 2007 av o(O)phus Lenke til kommentar
Llandari Skrevet 24. februar 2007 Del Skrevet 24. februar 2007 Et lite spørsmål som kanskje passer inn her: Kan man gi undertøy som bursdagsgave til ei jente som har type? Eller er sånt fyfy? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå