ZyberZone Skrevet 24. februar 2007 Del Skrevet 24. februar 2007 Tenkte skaffe meg Kororinpa idag, til Wii. Men, ingen steder jeg har vært innom i Oslo har dette spillet, på tross av at det skal være releasa igår. Det eneste stedet jeg fant det, var Spaceworld i Storgata. Men, etter diverse hendelser med Spaceworld er det en ting som er sikkert - de får ikke pengene mine. Da er jeg heller uten spill... Men, hvorfor er det ingen som har spillet? Sjekket igår og idag. Vært innom på masse forskjellige steder, Elkjøp, Platekompaniet, Freerecordshop, EBgames, diverse lekebutikker og div andre butikker som selger Wii-spill. Trodde jeg skulle slippe å bestille spill over nettet når jeg flyttet til Oslo.. Men tydeligvis ikke. Lenke til kommentar
Lomaxz Skrevet 24. februar 2007 Del Skrevet 24. februar 2007 Litt treige butikkene av og til. Men hvorfor vil du ikke bestille spillene på nettet? Er jo genialt;). Forhåndsbestill på f.eks absoluttspill eller noe så får du spillet 50-100 kr billigere enn i butikken hvis ikke mer. Dessuten dumper spillet mest sannsynelig i postkassen din på releasedagen hvis ikke dagen før;). Lenke til kommentar
ZyberZone Skrevet 24. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 24. februar 2007 Joda, er jo greit å bestille. Men, igår og idag hadde jeg ikke noe å gjøre, så sjekket hva slags spill jeg ville ha. Fant ut at det kom et nytt og kult et, og at det skulle komme i butikk igår. Men, desverre ble det ikke noe impulshandling.. Må vel bestille, og vente noen dager. Lenke til kommentar
Exiztzor Skrevet 26. februar 2007 Del Skrevet 26. februar 2007 bestilte spill fra absolutt spill og fikk det en dag før det skulle komme i butikkene og det ble bare 558 kr for spillet altså 529 kr + 29 kr i frakt så annbefaler absoluttspill.no Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå