Gå til innhold

Hvor får man tak i spill på releasedagen? [Wii]

ZyberZone

Anbefalte innlegg

Tenkte skaffe meg Kororinpa idag, til Wii.

Men, ingen steder jeg har vært innom i Oslo har dette spillet, på tross av at det skal være releasa igår. Det eneste stedet jeg fant det, var Spaceworld i Storgata. Men, etter diverse hendelser med Spaceworld er det en ting som er sikkert - de får ikke pengene mine. Da er jeg heller uten spill...

Men, hvorfor er det ingen som har spillet? Sjekket igår og idag. Vært innom på masse forskjellige steder, Elkjøp, Platekompaniet, Freerecordshop, EBgames, diverse lekebutikker og div andre butikker som selger Wii-spill.

Trodde jeg skulle slippe å bestille spill over nettet når jeg flyttet til Oslo.. Men tydeligvis ikke.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Litt treige butikkene av og til. Men hvorfor vil du ikke bestille spillene på nettet? Er jo genialt;). Forhåndsbestill på f.eks absoluttspill eller noe så får du spillet 50-100 kr billigere enn i butikken hvis ikke mer. Dessuten dumper spillet mest sannsynelig i postkassen din på releasedagen hvis ikke dagen før;).

Lenke til kommentar

Joda, er jo greit å bestille. Men, igår og idag hadde jeg ikke noe å gjøre, så sjekket hva slags spill jeg ville ha. Fant ut at det kom et nytt og kult et, og at det skulle komme i butikk igår. Men, desverre ble det ikke noe impulshandling.. Må vel bestille, og vente noen dager.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...