Mr.Anki Skrevet 24. februar 2007 Del Skrevet 24. februar 2007 Hei. Har en stasjonær pc med trådløst nettverkskort og en laptop med trådløst nettverkskort. Og lurer på om det går ann å bruke den stasjonære som en trådløs ruter? mvh Anki Lenke til kommentar
Gjest Slettet+432 Skrevet 24. februar 2007 Del Skrevet 24. februar 2007 Hei. Har en stasjonær pc med trådløst nettverkskort og en laptop med trådløst nettverkskort. Og lurer på om det går ann å bruke den stasjonære som en trådløs ruter? mvh Anki 8013691[/snapback] Det skal gå an... du kunne ihvertfall klart det veldig enkelt med en Mac. Dessverre vet jeg ikke hvordan det er med PC og Windows eller GNU/Linux. Men du må ihvertfall dele den kablede tilkoblingen ut med det trådløse nettverket.. Lenke til kommentar
Mr.Anki Skrevet 24. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 24. februar 2007 Ok. Nå har det seg sånn at det er en MacBook Pro jeg skal koble trådløst nett mot. Og kjøer vista på den stasjonære. Om noen vet hvordan jeg kan gjøre dette bli jeg veldig gald mvh Anki Lenke til kommentar
Hoggis75 Skrevet 24. februar 2007 Del Skrevet 24. februar 2007 Dette kan være en løsningen for deg. http://www.zyxel.no/produkt.php?cat=48&prod=163 Lenke til kommentar
Mr.Anki Skrevet 24. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 24. februar 2007 Vil helst ikke kjøpe noe ekstra. Ingen som vet hvordan jeg kan gjøre dette? Skal altså bruke en stasjonære pc med Vista som ruter. Jeg skal ha trådløse signaler inn på en Mac Book Pro. mvh Anki Lenke til kommentar
hiper Skrevet 24. februar 2007 Del Skrevet 24. februar 2007 bruk adhoc det lager et "lan" mellom to pcer, men om du kan koble flere pcer opp mot kilden vet jeg ikke Lenke til kommentar
Mr.Anki Skrevet 24. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 24. februar 2007 (endret) Funker det på mac da? Og har du en link? Endret 24. februar 2007 av Mr.Anki Lenke til kommentar
Mr.Anki Skrevet 24. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 24. februar 2007 Får ikke til detta jeg Går det ann og overføre Internett signal via blåtann? Lenke til kommentar
Mr.Anki Skrevet 27. april 2007 Forfatter Del Skrevet 27. april 2007 Tenkte jeg skulle prøve meg på dette igjen nå. Men denne gangen er det en stasjonær pc med XP/Vista (hva er best?) Og en mac med win media center på. Kan noen hjelpe meg med å få trådløse signaler fra den stasjonære til mac'en? Lenke til kommentar
rolvs Skrevet 27. april 2007 Del Skrevet 27. april 2007 Som en annen her nevner kan du sette opp deling av internett på maskinen som har internett, og sette opp et ac-hoc nett mellom maskinene trådløst. Hvordan du gjør det kommer ann på programvaren for de trådløse kortet, men skal være mulig å få til med de fleste. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå