Gå til innhold

Graw 2 Multiplayer demo kommer Mandag!

ManheiM

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

GRAW er det mest irriterende spillet å spille online. All den hellvette ventinga,forsinkelsen i lobbyer er rett og slett for elendig. Sitter med demoen atter ein gang, like irtert som når eg sitter med 1`ern. Utrolig irriterende ettersom spillet er herlig, når man endelig er heldig og faktisk kommer ein i ein session som faktisk viser seg å befinne seg under SETUP.

Skuffende at lobbyen er like elendig enda.

Lenke til kommentar
GRAW er det mest irriterende spillet å spille online. All den hellvette ventinga,forsinkelsen i lobbyer er rett og slett for elendig. Sitter med demoen atter ein gang, like irtert som når eg sitter med 1`ern. Utrolig irriterende ettersom spillet er herlig, når man endelig er heldig og faktisk kommer ein i ein session som faktisk viser seg å befinne seg under SETUP.

8047402[/snapback]

Prøv heller å komme deg inn i games som slutter innen kort tid. Er omtrent umulig å komme inn før det starter hvis det står SETUP :)

Lenke til kommentar

8047402[/snapback]

Synes det funket ganske greit denne gangen. Får opp tid spilt/tidsgrense eller SETUP og det tok ikke overmåte lang tid å tilkoble hos meg. Sikker på at du ikke bare joiner hver gang noen skal til å starte et spill? ;)

Uansett synes jeg spillet ser meget lovende ut, gleder meg til å slå klørne i det :)

Lenke til kommentar
Hva mener dere egentlig med treige lobbyer og whatever? Jeg synes ingen av de tingene er irriterende, det som derimot er det, er laggen, demoen lagger som fy.

8047465[/snapback]

Ingen lagg her.

Nei det er jo det som skjer, at hver gang det står SETUP så er oppdateringen for treg. Så når eg da trykker har de begynte å spille.Tilkoblingen er ikkje særlig treg. Hadde nettopp noen gode runder, heilt til det blei DM. Har mistet sansen for DM i spill (bortsett fra split-screen) og i GRAW blir det bare uutholdelig og kjedelig.

Men jøss så artig dette er online altså :wee:

Lenke til kommentar

Enig med Mala her... Var en av de tingene som gjorde at jeg ikke orket mer GRAW... Kall det gjerne sært, men blir irriterende i lengden syntes jeg.. Når det er et spill man spiller mye og man spiller temmelig mange runder hver gang syntes jeg det tar unødvendig lang tid med det MP systemet de bruker...

Nå har jeg ikke spilt MP demoen av GRAW2 enda, så dette gjelder bare 1'eren for min del :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...