Kjeksmestern Skrevet 24. februar 2007 Del Skrevet 24. februar 2007 Vi får da håpe det, det er MS selv som til syvende og sist bestemmer når demoer skal legges ut på marketplacen. Skrekkeksempelet er jo Prey, to uker "forsinket," men det er jo lov å håpe Lenke til kommentar
Mala Skrevet 24. februar 2007 Del Skrevet 24. februar 2007 Sier ikkje nei til denne her nei. Litt meir holdbarhet i ein online demo ein ein altfor latterlig kort enspiller demo. På ein annen måte blir jo bare suget etter retail enda større.. Lenke til kommentar
boffeeen Skrevet 24. februar 2007 Del Skrevet 24. februar 2007 Yiiha! Gleder meg! Lenke til kommentar
Claus3000 Skrevet 25. februar 2007 Del Skrevet 25. februar 2007 Psj! GRAW2 er allerede bestillt for lenge siden. GRAW var spillet som fikk meg til å begynne med online spilling så jeg har virkelig forhåpninger til 2`ern! Spørs om graw klarer å ta kronen tilbake fra gow for min del da... Lenke til kommentar
Teldar Skrevet 26. februar 2007 Del Skrevet 26. februar 2007 Den er ute på marketplace nå! Lenke til kommentar
Mala Skrevet 26. februar 2007 Del Skrevet 26. februar 2007 Flott det. Hadde glemt det eg no faktisk...så ser eg det skinnhellige innlegget til Teldar og blir glad, for å så innse at eg har ettermiddagsskift. Deprsjonen er til å ta og føle på. Bør vere lite styr på jobben i dag altså Lenke til kommentar
Kjeksmestern Skrevet 26. februar 2007 Del Skrevet 26. februar 2007 MP demoen er ute ja! 313mb Lenke til kommentar
Andyax Skrevet 26. februar 2007 Del Skrevet 26. februar 2007 Kan man spille system link med GRAW2 multiplayer demoen? Lenke til kommentar
Kjeksmestern Skrevet 26. februar 2007 Del Skrevet 26. februar 2007 Det mener jeg ja, pluss split screen. Lenke til kommentar
Aleksander-yo Skrevet 26. februar 2007 Del Skrevet 26. februar 2007 Altså.. Jeg lasta det ned og spilte, gikk helt greit bortsett fra litt uvant med fps på konsoll. men det som egentlig er problemet er at ikke headsettet funker med det =/ Har akkurat kjøpt 360'n men headsettet vil ikke funke på chatten i GRAW2. Noen innst.? Lenke til kommentar
Mala Skrevet 26. februar 2007 Del Skrevet 26. februar 2007 Se her ja. Samme elendig og trege oppdatering av lobbyer som i 1`ern. Skuffende det ihvertfall. Merket fort at dette ikkje var dagen å spille på,dautrøtt etter springhelg og greier. Demoen gav meg utrolig nok ingenting, og eg elsker GRAW. Trur vi drøyer denne til en annen dag eg Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 26. februar 2007 Del Skrevet 26. februar 2007 Lobbyene er skuffende, da de ligner GRAW. Men gameplayet er herlig. Av en eller annen grunn synes jeg dette var mer underholdende enn "eneren". Grafikken var fantastisk her også, merket tydelig forskjell fra GRAW. Blir nok til at dette skaffes også. Men jeg merket litt lagging da det kom en stor eksplosjon foran meg, samtidig med noen heftige skuddvekslinger... Lenke til kommentar
boffeeen Skrevet 26. februar 2007 Del Skrevet 26. februar 2007 Lag kan jo være fordi det er demoversjon. Synes demoen er herlig, spillt det mye idag, og skal fortsette utover dagen. Lenke til kommentar
Nastro Azzurro Skrevet 27. februar 2007 Del Skrevet 27. februar 2007 Graw 2 har vanvittig bra grafikk.. det var det første som slo meg da jeg starta opp demoen! Lenke til kommentar
Darth MToffy Skrevet 27. februar 2007 Del Skrevet 27. februar 2007 Hmm.. tror ikke jeg tør laste ned denne demoen jeg.. Har for helsikke ikke tid til alle spillene som kommer støtt og stadig Lenke til kommentar
Kaiuss Skrevet 27. februar 2007 Del Skrevet 27. februar 2007 Hmm.. tror ikke jeg tør laste ned denne demoen jeg.. Har for helsikke ikke tid til alle spillene som kommer støtt og stadig 8037162[/snapback] Måtte jo prøve det etter at vi hadde hoppet ferdig i Crackdown igår, og ble faktisk positivt overrasket over grafikken. Tror dette kan bli veldig bra jeg, og det går jo til og med an å sette opp private sesjoner fra demoen. Så Toffy; artig hvis du laster det ned! Lenke til kommentar
Mala Skrevet 27. februar 2007 Del Skrevet 27. februar 2007 Er vel slik at online delenhar litt nedjustert grafikk i forhold til single player delen av spillet. Men ikkje i så stor grad som GRAW1 virket det som Lenke til kommentar
Darth MToffy Skrevet 27. februar 2007 Del Skrevet 27. februar 2007 Hmm.. tror ikke jeg tør laste ned denne demoen jeg.. Har for helsikke ikke tid til alle spillene som kommer støtt og stadig 8037162[/snapback] Måtte jo prøve det etter at vi hadde hoppet ferdig i Crackdown igår, og ble faktisk positivt overrasket over grafikken. Tror dette kan bli veldig bra jeg, og det går jo til og med an å sette opp private sesjoner fra demoen. Så Toffy; artig hvis du laster det ned! 8037515[/snapback] Huffamei da.. Vet jeg kommer til å teste den demoen.. Men det er nesten dårlig gjort at det er så mange spill jeg har lyst til å spille på en gang Lenke til kommentar
stokkehalvorsen Skrevet 27. februar 2007 Del Skrevet 27. februar 2007 Multiplayer VS ser ut til å blii ett hakk under RB6: Vegas(synes nå jeg), men coop missions virker jo helt rått! Gleder meg til coop campaign mode merker jeg! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå