hitokiri Skrevet 24. februar 2007 Del Skrevet 24. februar 2007 Denne telefonen støtter alle tenkelige funksjoner og teknologier. Bare synd at den ikke eksisterer. Les mer Lenke til kommentar
Mompen Skrevet 24. februar 2007 Del Skrevet 24. februar 2007 Genialt konsept, men gud for et design. Ikke postitivt ment. Lenke til kommentar
Jørnan Skrevet 24. februar 2007 Del Skrevet 24. februar 2007 Konseptet er genialt, ja. Men designet? Håper den aldri blir seende slik ut, dersom en mobilprodusent finner på å sette dette i produksjon. Dette finnes faktisk delvis i dag. HTC X7500 har avtagbart tastatur og hva kan vi ikke koble til med bluetooth i dag? Håper derimot at ting blir mer fastmontert i fremtiden, slik som denne konsepttelefonen, og ikke alt mulig trådløst som ikke fungerer HSDPA brikke trådløst tilkoblet via bluetooth til mobiltelefonen sier seg selv at hadde blitt umulig Lenke til kommentar
kornelen Skrevet 24. februar 2007 Del Skrevet 24. februar 2007 (endret) Konseptet er bra, men som de andre sier, så er designet ikke så bra. Kanskje greit at den ikke eksisterer Endret 24. februar 2007 av kornelen Lenke til kommentar
hobgoblin Skrevet 24. februar 2007 Del Skrevet 24. februar 2007 hmm, lurer på hvordan en skulle fikset en slik i metall og hardplast... Lenke til kommentar
Raijin Skrevet 24. februar 2007 Del Skrevet 24. februar 2007 (endret) hva med SDIO kort? Med dem kan man jo legge til funksjoner, eller funker ikke dette like smertefritt? Endret 24. februar 2007 av Raijin Lenke til kommentar
hobgoblin Skrevet 25. februar 2007 Del Skrevet 25. februar 2007 en må da ha en sokkel pr "kort". om en i stedet får til en standard for IO mellom deler, og hvordan disse kan lenkes sammen. desto mer jeg studerer bildet desto mer virker det som designer har tenkt på en slags lagkake, ikke så dumt egentlig. en kan ha en del som har mobil delen, også oppå den legge ett større lag med kraftigere tastatur, og under den en kamera del eller wifi del osv. om en har en generell lagrings del for slikt som kontakter og generelle filer så kan både wifi og mobil være valgfri... her i vertikal utgave: - kamera (dette må være ett ytterlag siden linse trenger å være fri ut mot verden) - lagring/wifi/telefoni/batteri (disse vil ha kontaktpunkter for IO på begge sider siden en vanligvis ikke trenger å komme til. alternativt så kan de ha en miniusb i en av sidene, og det samme med minnekortluke på lagring og sim på telfoni) -frontend (dette kan være klapp, pdafon, candybar, alt mulig egentlig). jeg tror seriøst jeg kunne fått dette designet til å funket. kunne kanskje blitt en smule klumpete om en trengte mange funksjoner, men det er alltid ett problem med mobiler... Lenke til kommentar
molna Skrevet 26. februar 2007 Del Skrevet 26. februar 2007 Jeg foretrekker mobiler i EN del og synes konseptet er teit Lenke til kommentar
hobgoblin Skrevet 26. februar 2007 Del Skrevet 26. februar 2007 tja, men på samme måte som at det å kunne ta hardisken ut av en pc så kan dette ha visse fordeler (så lenge en ikke glemmer wifi-delene hjemme den dagen en trenger den osv). Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg