Gå til innhold

Problemer med en hdd!? hjelp!

Anbefalte innlegg

eg har en SLIK disk i maskinen. og jeg fikk den for en uke siden. og av og til når jeg skal starte pc'n så kommer det opp driver not found bla bla bla. må reboote da. men vi lbli kvitt problemet. først når jeg fikk den å mandag. satte den i formaterte den instalrte windows og alt på den funka fint og alt. mandagskveld slo av ingen problemer. kommer hjem fra skolen på tirsdag. BLUESCREEN når jeg slo den på daaaaaaaa mad.gif mad.gif

formaterte. og instalerte windows xp selvfølgelig. og siden da har jeg hatt litt ptoblemer med det når jeg skal starte opp.

av og til er det som om den slår seg av. høres slik ut. plutselig kan den bare låse seg så kommer den tilbake. kommer opp en feilmedling. hva betyr den? (bildet)

vet ikke helt hva jeg skal gjøre. forslag?

takker

nå den siste dagen har den låst seg så j****. iriterer meg. er på LAN i tilleg nå.

kan det være at hdd'n får for lite strøm eller?

har 5 vifter. 4 hdd.

alle pci slottene er i bruk. 3 stk. har tatt ut en dvd rom så jeg har bare en stk dvd rom. har nvidia geforce 7900 gs.

strømmforsyning på 350 watt. litt lite kansje til så mye? =/

er en Dell Dimension 9150!

post-104434-1172315554_thumb.jpg

Endret av m0zzdart
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
eg har en SLIK disk i maskinen.

8013535[/snapback]

Hva slags harddisk?

Og 350 Watt er lite. Sjangsen er stor for at lite strøm er årsaken til problemene dine.

8013616[/snapback]

ok.

1 stk raptor 150 gb 10000 rpm

1 stk 250 gb 7200 rpm

1 stk 400 gb 7200 rpm

1 stk 500 gb 7200 rpm

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...