Aasgaard Skrevet 24. februar 2007 Del Skrevet 24. februar 2007 Hvem er tøffere enn toget, sterkere enn fem okser og bare bittelittegranne tregere enn lynet? Jeg! Det kan du bli også. Les mer Lenke til kommentar
Saykin Skrevet 24. februar 2007 Del Skrevet 24. februar 2007 Bra artikkel! Fikk enda mer lyst på crackdown nå, ser drit rått ut. Lenke til kommentar
master_al Skrevet 24. februar 2007 Del Skrevet 24. februar 2007 (endret) Flott omtale! Spillet er utrolig bra, har spilt det i ca. to uker nå. Det er klart en av de bedre spillene til Microsofts konsoll Endret 24. februar 2007 av master_al Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 24. februar 2007 Del Skrevet 24. februar 2007 Veldig enig i det du sier, jeg anbefaler alle med en X360 å laste ned demoen og prøve det... jeg ble hekta Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 24. februar 2007 Del Skrevet 24. februar 2007 Hadde det ikke vært for at jeg er ganske blakk nå skulle jeg kjøpt det, vurderer faktisk å selge Dead Rising for å få litt gryn til det.. Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 24. februar 2007 Del Skrevet 24. februar 2007 Jeg har ikke likt er spill så mye siden GTA:SA.. Dvs, jeg ELSKER det. Alt som stopper deg er fantasien angående å gjøre ting Lenke til kommentar
hagenisse Skrevet 24. februar 2007 Del Skrevet 24. februar 2007 Jeg må si jeg er litt skuffet jeg da. Har jeg gått glipp av noe? Spillet er morsomt det, men sånn bortsett fra å hoppe rundt og knerte folk så er det jo ikke stort å gjøre. Det som gjør GTA genialt er ikke bare at det er en stor åpen by hvor du kan gjøre mye rart, men også alle de geniale kommentarene, henvisninger til filmer, radio-kanalene osv... Lenke til kommentar
siDDis Skrevet 24. februar 2007 Del Skrevet 24. februar 2007 Det her virka jo interessant! Nokon som veit om det har regionssperre? Og spørsmål nummer 2....er det veldig mykje basert for Xbox Live(ala Gears of War)? Eller leverer det ein solid single player ala Dead Rising? Lenke til kommentar
Cutthroat Bill Skrevet 24. februar 2007 Del Skrevet 24. februar 2007 Har bare prøvd demoen til nå, men jeg tror det er relativt likt å spille Crackdown i singel player som å spille GTA spillene. Men såklart, å spille med, eller mot, en kammerat er tøffest. Skal nok skaffe meg dette, ja. Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 24. februar 2007 Del Skrevet 24. februar 2007 Det her virka jo interessant! Nokon som veit om det har regionssperre? Og spørsmål nummer 2....er det veldig mykje basert for Xbox Live(ala Gears of War)? Eller leverer det ein solid single player ala Dead Rising? 8014931[/snapback] Det er regionfritt svjv. ligger på regionfree på videogamesplus.ca hvertfall. Det er co-op over live, men du har og en slags singleplayer, hvor det er tilsammen 21 "bosser" som skal drepes, som hver har masse minions. Har du tilgang til live, så last ned demoen så finner du ut om det er noe for deg Lenke til kommentar
NightReaper Skrevet 24. februar 2007 Del Skrevet 24. februar 2007 (endret) Hvor mange kopier har Halo 3 beta-key? Står det på Coveret om det inneholder beta-key f.eks.? Eller er det nærmest som å trekke lodd? Endret 24. februar 2007 av [AH-64]Undead Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 24. februar 2007 Del Skrevet 24. februar 2007 Tror alle som er i salg nå har det.. det er klistremerke på coveret's forside om den har det. Men det er limited, står hvertfall det, så det vil nok ikke vare så lenge. Lenke til kommentar
NightReaper Skrevet 24. februar 2007 Del Skrevet 24. februar 2007 Tror alle som er i salg nå har det.. det er klistremerke på coveret's forside om den har det. Men det er limited, står hvertfall det, så det vil nok ikke vare så lenge. 8016230[/snapback] ok, vet du om absoluttspill fremdeles har igjen de med access? Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 24. februar 2007 Del Skrevet 24. februar 2007 (endret) nei, men hvis du sender en mail til dem så får du nok svar raskt (kan hende de ikke sjekker mail i helgen da...) Endret 24. februar 2007 av Thomas_H Lenke til kommentar
NightReaper Skrevet 24. februar 2007 Del Skrevet 24. februar 2007 nei, men hvis du sender en mail til dem så får du nok svar raskt (kan hende de ikke sjekker mail i helgen da...) 8016253[/snapback] Ok, fant ut at PCUtstyr.no hadde 3 stk inne med beta key (de opplyste om det). Så bestilte derifra, ble billigere enn fra absoluttspill Lenke til kommentar
Aasgaard Skrevet 24. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 24. februar 2007 Spillet er regionsfritt, ja. Lenke til kommentar
Spirre Skrevet 24. februar 2007 Del Skrevet 24. februar 2007 gleder meg til jeg får dette spillet. vant det i konkuransen gamer hadde, men har desverre ikke mottatt det enda. hadde håpa jeg fikk det i går eller i dag slik at jeg kunne spillt over live med en kamerat som har kjøpt det. er det noen som vet ca å lang tid det tar for gamer å sende ut premier? Lenke til kommentar
Aasgaard Skrevet 24. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 24. februar 2007 er det noen som vet ca å lang tid det tar for gamer å sende ut premier? 8016403[/snapback] Det må nesten Tor-Steinar svare på, men jeg tror nok at vi gir utgiver navn og adresse på vinner(e), og at det sendes direkte derfra. Lenke til kommentar
Spirre Skrevet 24. februar 2007 Del Skrevet 24. februar 2007 ok. jeg har sendt en mail til TST, men han svarte meg ikke. sikkert mye å gjøre... Lenke til kommentar
Djevlen Skrevet 25. februar 2007 Del Skrevet 25. februar 2007 Spillet er farlig bra, så lenge man ikke spiller med "vennen" Aasgaard. Vær forberedt på slibrige spark, utspekulerte bilkast og hodeløs kjøring. Mannen er gal. : | (men spillet er bra) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg