Alte-to Skrevet 24. februar 2007 Del Skrevet 24. februar 2007 Hei. Er det bare Hovedkortet mitt som gjør at jeg ikke kan boote fra Sata-DVD'n (plextor PX760SA) når jeg skal installere Vista!? HK: Abit IC7-Max3 fra 1934 Lenke til kommentar
Joddleif Skrevet 24. februar 2007 Del Skrevet 24. februar 2007 Har du vært i BIOS og stilt inn oppstartsinnstillingene riktig? Lenke til kommentar
Fritz0r Skrevet 24. februar 2007 Del Skrevet 24. februar 2007 sjekk Abit's sider, kan være du må hente ned Vista driver til din Sata kontroller der. Lenke til kommentar
myhken Skrevet 24. februar 2007 Del Skrevet 24. februar 2007 Hei. Er det bare Hovedkortet mitt som gjør at jeg ikke kan boote fra Sata-DVD'n (plextor PX760SA) når jeg skal installere Vista!? HK: Abit IC7-Max3 fra 1934 8013302[/snapback] Og du har selvsagt orginal Vista DVD? Vet at mange av Vista kopiene ute på nett ikke har boot mulighet. Lenke til kommentar
Alte-to Skrevet 24. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 24. februar 2007 hehe, den er faktisk orginal, kjøpte en overprisa oem-versjon på den lokale Datasjappa endelig fikk boota så ville ikke vista ha noe med Sata-Raiden min og gjøre... fikk nå en ny Stor sata-disk for og tømme en Pata disk... så om noen timer skal jeg prøve igjenn Lenke til kommentar
Alte-to Skrevet 25. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 25. februar 2007 skriver nå denne posten med min nye Vista Ins. og jeg kjøpte Vistan på samme dagen som den ble sluppet! heh, crap ass! En ting må jeg si... det går vist ikke ann og legge in Vista på en Harddisk som er satt som Slave eller Drive Select... uansett... den jeg prøvde på (Maxtor 160gb PATA) ble ikke godtatt før den sto som Master Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå