Mixman404 Skrevet 24. februar 2007 Del Skrevet 24. februar 2007 Fruen har en Toyota Starlet P9 97-modell. Det jeg lurer på er hvor jeg fyller på spylervæske til bakruten. Noen som vet? Lenke til kommentar
IvoCaprino Skrevet 24. februar 2007 Del Skrevet 24. februar 2007 Aldri sett bilen men jeg vil jo anta at det er samme som til foran slik det som regel er. Men har en egen bryter til å få den til å funke. Lenke til kommentar
Admin'c Skrevet 24. februar 2007 Del Skrevet 24. februar 2007 (endret) den henter da spyleveske til lykter frontrute og bakrute fra samme tank? har aldri sett noe annet, selv om det sikkert finnes. Går jo ann å sjekke instruksjonsboka for å være sikker (mao under panseret ) Endret 24. februar 2007 av Admin'c Lenke til kommentar
Mixman404 Skrevet 24. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 24. februar 2007 Det er ikke samme beholder som frontruten..... Den er helt full og jeg hører pumpen til bakruten går, så pumpen fungerer! Lenke til kommentar
mongojarle Skrevet 24. februar 2007 Del Skrevet 24. februar 2007 hold inne knappen litt, pumpa må jo dra væsken helt bak, gjennom en liten tynn slange. men ikke kjør den for lenge, da jeg ikke tror de pumpene har så godt av å gå tørre.... Lenke til kommentar
fAight Skrevet 24. februar 2007 Del Skrevet 24. februar 2007 Sjekk i bagasjerommet i en av "lommene" på sidene. Der lå den på min gamle mazda 96-mod. Lenke til kommentar
Barely dead Skrevet 24. februar 2007 Del Skrevet 24. februar 2007 få et verksted til å se på det, sikkert en lekkaje i slangen Lenke til kommentar
mongojarle Skrevet 24. februar 2007 Del Skrevet 24. februar 2007 for noen rare biler dere har.. Lenke til kommentar
trondbue Skrevet 24. februar 2007 Del Skrevet 24. februar 2007 Tanken ligger sikkert en eller annen plass i bagasjerommet, i veggen på en av sidene. Les i bruksanvisningen hvor. Lenke til kommentar
Mixman404 Skrevet 24. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 24. februar 2007 Nei, det er det som er problemet. Bagasjerommet har to lommer (en på hver side), der ligger det bare en jekk og en varselstrekant. Instruksjonsboken finnes ikke i bilen heller. Lenke til kommentar
Wipeout Skrevet 24. februar 2007 Del Skrevet 24. februar 2007 På allle de Toyotaene jeg har vært borti har det kun vært 1 tank som går til rutene både foran og bak. Dette inkluderer både vår Avensis, Yaris og Starlet. Lenke til kommentar
frank_jarle Skrevet 24. februar 2007 Del Skrevet 24. februar 2007 Kanskje OT i forbindelse med bilmerke, har en Hyunday denne har en tank bak og en forran. når du skal spyle bak så kan du jo nesten høre hvor pumpe lyden kommer ifra, denne er som regel plassert i nærheten av tanken. Tok meg 2 uker før jeg fant ut hvor tanken var....Var skjult inni veggen på høyre side helt bakerst i bilen...Bak en dør plastik dør-ting.... Frankie Lenke til kommentar
Wipeout Skrevet 24. februar 2007 Del Skrevet 24. februar 2007 Har nå tatt en prat med svigerfar som er mekaniker på Toyota. Det er bare en tank for spylevæske, og hvis det er mye luft i slangen kan det ta litt tid før væsken kommer ut. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå