Gå til innhold

Mass Effect: 3 nye screens + Q&A

DP Rusher

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+981234789

1 disc... det er imponerende! ednda et slag mot Blu-ray og hd dvd som lagring for spill.. vi trenger det ikke enda...

men dette spillet blir nok saker..

når kommer det egentlig?

Lenke til kommentar
Det at de faktisk i starten ikke trodde at de ville klare å få den inn på en dual layer dvd er vel klart ett tegn på at vi trenger større plass. I stedet for å bruke tid på å finne ut løsningner for å komprimere og andre tweaks. Men men det er da min mening.

8021681[/snapback]

Hadde vel ikke vært noen krise hvis de hadde lagt spillet ut på 2 dvd plater.

Lenke til kommentar
Det at de faktisk i starten ikke trodde at de ville klare å få den inn på en dual layer dvd er vel klart ett tegn på at vi trenger større plass. I stedet for å bruke tid på å finne ut løsningner for å komprimere og andre tweaks. Men men det er da min mening.

8021681[/snapback]

Jeg synes det er bare at de bruker tid på å optimere kode og datainnhold i spill. Bloatede spill er det ingen som er tjent med, da trenger man jo et nytt format hvert år omtrent.

Lenke til kommentar

ANYWAY!

Mass Effect. Gleder meg til det, ja.

EDIT:

"Today was also the first time we’ve heard the opening sequence with the final music, which builds to a thundering power as the Normandy picks up speed."

Potensiell Gåsehud-kombinert-med-Raging-Boner Alarm!!

Endret av Bakkland
Lenke til kommentar

Litt større? Tror nok ikke andre spill vil kunne rivalisere dette på en stund. Joda, finnes spill med enda råere grafikk osv... men i størrelse falmer de. Det gjør Mass Effect til et enda mer imponerende spill mener jeg. En eller to DVDer, spillet blir stooort, uansett lagringsformat. Tydeligvis er DVD et format som ikke ble brukt etter fullt potensiale i forrige generasjon :)

Gleder meg enormt! Blir nok et av de bedre RPG spillene på veeldig lenge

Lenke til kommentar

Dette blir helt konge ja!!

Noen som vet om motion capture er brukt - eller hvordan animasjonene på folkene er? Håper ikke alt er like statisk som Oblivion når man samtaler med folk.

Jaja. Dette er jo forsåvidt en liten detalj - for min del blir nok dette årets spill :D

Lenke til kommentar

Noen som vet om motion capture er brukt - eller hvordan animasjonene på folkene er? Håper ikke alt er like statisk som Oblivion når man samtaler med folk.

Jaja. Dette er jo forsåvidt en liten detalj - for min del blir nok dette årets spill  :D

8022415[/snapback]

Du kan jo ta en titt på X06 videoen som du finner her.

Lenke til kommentar

Jaja. Dette er jo forsåvidt en liten detalj - for min del blir nok dette årets spill  :D

8022415[/snapback]

Du kan jo ta en titt på X06 videoen som du finner her.

8022439[/snapback]

Veldig betryggende for å si det mildt :thumbup:

Ja hvis dette kan bli i nærheten av like underholdende som KOTOR skal jeg ikke klage.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...