znapper Skrevet 7. desember 2002 Del Skrevet 7. desember 2002 Jeg har packetloss uansett hvor i verden jeg prøver å spille for tida, til og med på Norske servere ligger det å spiker på 0-11%, noen flere som har dette problemet? Synes nextgentel har begynt å tape seg en del i det siste faktisk, begynner de å bruke opp kapasiteten ? Det er i allefall nesten ikke mulig å ha stabil ping og 0 packetloss lenger :sad: Det er jo også skammelig at de ikke har et eget forum der forbrukerene og NGT kan møtes, pfff :sad: [ Denne Melding var redigert av: znapper på 2002-12-07 03:56 ] Lenke til kommentar
nVIDIAsucks Skrevet 7. desember 2002 Del Skrevet 7. desember 2002 Så vidt jeg har forstått så er #broadpark på quakenet en offisiell kanal for nextgentel, så du kan jo for eksempel forsøke å høre der :smile: Lenke til kommentar
znapper Skrevet 7. desember 2002 Forfatter Del Skrevet 7. desember 2002 Der tar du grundig feil i allefall. #broadpark på quakenet vedlikeholdes av et gjeng fjortisser og er abosolutt ikke annet en en samligsplass for Cunterstrikere. Prøvde å gå inn der å stille et par seriøse spørsmål, herregud for en barnehage. Det er jo elendig at NGT ikke har et offisiellt forum :sad: Lenke til kommentar
NesQuick Skrevet 10. desember 2002 Del Skrevet 10. desember 2002 Grrr... Har vært kjempefornøyd i et halvt år.. Har studentavtale i Oslo. Men nå plutselig, de siste dagene faktisk, får jeg dårlig speed på download.. + Det lagger noe så inni varmere strøk down under når jeg prøver å spille cs på VG og Online osv.. Flere som har samme problem for tiden?? :sad: Lenke til kommentar
Keiso Skrevet 11. desember 2002 Del Skrevet 11. desember 2002 De siste dagene? Jeg har opplevd dette i 2 uker nå. Har ringt og skrevet til NGT og klagd, men de nekter å ta på seg skylden for det.... Lenke til kommentar
airguard Skrevet 11. desember 2002 Del Skrevet 11. desember 2002 Jeg har ikke noe problemer med pacetloss, bra og stabil linje. det er foresten en forum her: http://www.reflectdesigns.net/cgi-bin/Ulti...gi?action=intro edit: nåja lenge siden jeg har vært der og den er ikke mye brukt i det siste ser jeg !! [ Denne Melding var redigert av: airguard på 2002-12-11 13:25 ] Lenke til kommentar
alibaba Skrevet 11. desember 2002 Del Skrevet 11. desember 2002 Har aldri opplevd packetloss med NGT. Ta isåfall kontakt med NGT så de kan utrede problemet ditt, vi kan ikke hjelpe deg med det. Lenke til kommentar
AzTm Skrevet 11. desember 2002 Del Skrevet 11. desember 2002 trodde disse problemene skyldtes at et temmelig stort antall nye brukere legges til ? Lenke til kommentar
KimCOm Skrevet 11. desember 2002 Del Skrevet 11. desember 2002 Man har jo #nextgentel på EFNET også da... er betydlig med brukere der... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå