minotir Skrevet 24. februar 2007 Del Skrevet 24. februar 2007 Hei. jeg har kjøpt meg ny dvd rom da den gamle er ødelagt, men jeg lurer på hvordan jeg får den til og funke. (er en slik http://www.mpx.no/aspx/produkt/prdinfovnet.aspx?plid=71350) jeg har koblet den til som den skal, og den lyser, men jeg får den ikke opp på min datamaskin. noe spesielt jeg må gjøre`? Lenke til kommentar
finfyr Skrevet 24. februar 2007 Del Skrevet 24. februar 2007 Den linken hjelper dessverre ikke stort. Du er sikker på at den er satt som riktig slave/master? Og har du sjekket at den finnes i BIOS når du starter opp maskinen din? Lenke til kommentar
MrAHB Skrevet 24. februar 2007 Del Skrevet 24. februar 2007 Som and_mit er inne på: Du har sikkert to enheter på samme kabel. Det er en liten bryter (jumper) bakpå enheten ved siden av ide kabelen, den skal ikke stå på det samme som på den andre enheten. Så om du bytter om (f.eks fra master til slave) vil det nok virke fint. Lenke til kommentar
minotir Skrevet 24. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 24. februar 2007 fiksa det nå. måtte skifte plass på hd pg dvd Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå