Zemeckis Skrevet 24. februar 2007 Del Skrevet 24. februar 2007 Hei Kjøpte meg en slik dvd fjernkontroll for PS2(slim) side obs hadde det på tilbud. Men den fungerer ikke, er batteri i den. Den lille PS2 har jo IR. Noen som vet? Lenke til kommentar
alkymist Skrevet 24. februar 2007 Del Skrevet 24. februar 2007 Jeg har opplevd at fjernkontrollen ikke virker når jeg har Guitar Hero kontrolleren koblet til PS2'en. Prøv uten at noen kontrollere er koblet til PS2'en, evt kan du jo prøve om fjernkontrollen virker med adapteren som mest sannsynlig fulgte med (IR-mottaker som du stapper inn i en kontrollerport). Hvis den ikke virker med "ekstern" IR-mottaker ville jeg tatt den med til butikken hvor den ble kjøpt og byttet den. Men jeg ville også sjekket en ekstra gang at batteriene er i tip-top shape mvh Øystein Lenke til kommentar
Zemeckis Skrevet 24. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 24. februar 2007 Fulgte ikke med noe IR adapter. Den lille PS2 har jo dette innebyget, men jeg skal prøve når jeg kommer hjem om den vil fungere uten noen kontrollere plugget inn. Batteriene jeg bruker er det som fulgte med. Lenke til kommentar
Zemeckis Skrevet 28. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 28. februar 2007 Var batteriene som fulgte med som ikke funket:p Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå