Mirror Skrevet 24. april 2007 Del Skrevet 24. april 2007 Hadde vært kult med bilder, ja. Lenke til kommentar
skylinepower Skrevet 26. april 2007 Forfatter Del Skrevet 26. april 2007 (endret) er kanskje litt dørlige bilder, men går dete er blokken så langt jeg har kommet med den, hhar borret hull der så det er en slaks grop dette er det som skal være på den andre siden så blokken holdes på sjermkortet skjermkortet jeg skal bruke som forsøks kanin er et GF2 slangen her er på 5m så der ser dere niplene som kom her en dag neste pungt er vel og få skaffet plexi, mere da? jo pumpe og radiator VIL GEJRNE FÅ KOMENTARER Endret 26. april 2007 av skylinepower Lenke til kommentar
Hellemyr Skrevet 27. april 2007 Del Skrevet 27. april 2007 Skal du ha plexi så er glassmesteren stedet å gå, var nede hos dem på torsdag og fikk 3 stk 170x170x20mm (tykkeste de hadde) gratis. Ser ellers greit ut, ossen skal du feste toppen til blokken? Og hvilken pumpe og radiator skal du ha? Om noen av dere husker litt tilabke i denne tråden, så prater jeg også om å lage vannblokk til cpu. Bilr forhåpenteligvis ferdig med kobber delen på onsdag, kommer vel med bilder da. Lenke til kommentar
skylinepower Skrevet 27. april 2007 Forfatter Del Skrevet 27. april 2007 haha tenkte og bruke slik gjenge stag? på 4mm og skruer, enkleste det vet ike ossen pumpe og radiator, men kanskje en radiator fra en bil ikke slik stor da... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå