The Ghost Skrevet 8. april 2007 Del Skrevet 8. april 2007 Du tregner ikk enoen "tank" bare bruke en T-line Lenke til kommentar
skylinepower Skrevet 8. april 2007 Forfatter Del Skrevet 8. april 2007 hvorfor ike noe tank? hva er en T line en nipel som er som en T og hvordan funksjon har den? Lenke til kommentar
The Ghost Skrevet 8. april 2007 Del Skrevet 8. april 2007 Dette er en T-line Du kobler på en slange som du fyller på vann i når det blir mindre, slangen tregner ikke engang et "lokk" Lenke til kommentar
skylinepower Skrevet 8. april 2007 Forfatter Del Skrevet 8. april 2007 er dte ike greitmed en vann tank da? Lenke til kommentar
Hellemyr Skrevet 8. april 2007 Del Skrevet 8. april 2007 Dette er en T-line 8332806[/snapback] Det er bare en helt vanelig T kobling av plast Lenke til kommentar
skylinepower Skrevet 8. april 2007 Forfatter Del Skrevet 8. april 2007 sjøner enda ikke hvorfor jeg bare ikke kan bruke en tank jeg Lenke til kommentar
The Ghost Skrevet 8. april 2007 Del Skrevet 8. april 2007 Dette er en T-line 8332806[/snapback] Det er bare en helt vanelig T kobling av plast 8332989[/snapback] Hmm tenkte på T kobling med en slange til som blir en T line jeg vel jeg som bare surrer med navnene Lenke til kommentar
skylinepower Skrevet 8. april 2007 Forfatter Del Skrevet 8. april 2007 sjøner enda ikke hvorfor jeg bare ikke kan bruke en tank jeg 8333082[/snapback] ? er ikkenoe problem og lag en tank som er tett! Lenke til kommentar
The Ghost Skrevet 8. april 2007 Del Skrevet 8. april 2007 evnt. lag en i plexi, men det er mye mindre krevende og mye lettere å lage en T-line Lenke til kommentar
kakarlsen Skrevet 8. april 2007 Del Skrevet 8. april 2007 Uten kommentarer til emnet forøvrig; ser noen nevner at det er vanskelig å få tak i kopper, samt at blikkenslager er nevnt... Stikk innom ditt lokale e-verk eller et tavlemontasjefirma, om du skulle ha noe slikt i næheten. Skal godt gjøre seg at ikke de har noen rester av 50x10mm kopperskinner Lenke til kommentar
Hellemyr Skrevet 8. april 2007 Del Skrevet 8. april 2007 Uten kommentarer til emnet forøvrig; ser noen nevner at det er vanskelig å få tak i kopper, samt at blikkenslager er nevnt... Stikk innom ditt lokale e-verk eller et tavlemontasjefirma, om du skulle ha noe slikt i næheten. Skal godt gjøre seg at ikke de har noen rester av 50x10mm kopperskinner 8334594[/snapback] Det var vel jeg som hadde litt problemer med kobberet, Jeg kunne ha fått tak i noe igjennom leverandørene til el firmaer, men det hadde kostet så vledig mye. Så jeg snakka med en i australia som hadde noe liggendes som han kunne sende. Men så fant jeg noe i et skap på verkstedet da jeg lette etter borr. Lenke til kommentar
robin1379 Skrevet 17. april 2007 Del Skrevet 17. april 2007 men hvordan lage fester til cpu blokk på et hk uten hk hull til kjøler pga av ribbe 8016742[/snapback] er den en dings til og "spenne" fast kjøleribba til hket har 2 pcer med det du kan bare lage et spor til den på cpu blokka Lenke til kommentar
skylinepower Skrevet 17. april 2007 Forfatter Del Skrevet 17. april 2007 eneste jeg mangler på bloken nå er plexi har gooood tid, så ike noe hast her skal ble til skjermkort hvis ikkdet er nevnt Lenke til kommentar
odd2k Skrevet 23. april 2007 Del Skrevet 23. april 2007 sjøner enda ikke hvorfor jeg bare ikke kan bruke en tank jeg 8333082[/snapback] Du kan lage en tank hvis du absolutt vil. Det de andre prøver å si er at du trenger ikke noen tank. Tanken er, såvidt jeg vet, den delen som har størst fare for å lekke i en vannkjøling. I tillegg reduserer den flowen uten å gi noe spesielt igjen for det. Kanskje det ser "kulere" ut, det er vel smak og behag. Istedet for å lage en tank, bruker du bare en sånn T-kobling med ventil på. Du heller vann inn i koblingen, som om den var en tank. Jeg holder meg i hvertfall til T-kobling fra nå av, siden tanken min sprakk i forrige uke. Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 23. april 2007 Del Skrevet 23. april 2007 Tank hemmer ikke flowen Lenke til kommentar
The Ghost Skrevet 23. april 2007 Del Skrevet 23. april 2007 Det kommer vel ann på designe .... Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 24. april 2007 Del Skrevet 24. april 2007 En god tank hemmer ikke flowen. Lenke til kommentar
RallyP Skrevet 24. april 2007 Del Skrevet 24. april 2007 Hvem lager en tank som er så restriktiv at den hemmer flowen?! Lenke til kommentar
Mirror Skrevet 24. april 2007 Del Skrevet 24. april 2007 Hvordan går det så med blokkene dine, skylinepower? Lenke til kommentar
skylinepower Skrevet 24. april 2007 Forfatter Del Skrevet 24. april 2007 vil dere ha bilder? kanskje jeg kan skaffe Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå