Herr Brun Skrevet 28. mars 2007 Del Skrevet 28. mars 2007 Bedre å droppe hele prosjektet og kjøpe den billigste blokken på markedet, den vil kjøle bedre. En aluminiumsbunn uten noen form for mønster i vil fungere forferdelig dårlig Lenke til kommentar
skylinepower Skrevet 28. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 28. mars 2007 tar sporet i plexi en eler finne tykkere aliminium Lenke til kommentar
fatalicus Skrevet 28. mars 2007 Del Skrevet 28. mars 2007 hvis du har planer om å ha 50-øringer i aluminiums sokkel, så er det like greit å bare ha ren aluminiums bunn, siden det vil ha mindre sjangse for å være lekk, og bedre kjøling enn en blanding som det der.. Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 28. mars 2007 Del Skrevet 28. mars 2007 tar sporet i plexi en eler finne tykkere aliminium 8256352[/snapback] Ha sporet i pleksien? Du trenger stor kontaktflate mellom alu og vann, hvordan skal spor i pleksien hjelpe der? Lenke til kommentar
El Netzor Skrevet 28. mars 2007 Del Skrevet 28. mars 2007 Skal du bruke det 50 øring konseptet bør du finne deg en veldig tynn messingplate så du kan lodde myntene fast til. Du klarer aldri og lime det og få det tett tipper jeg. Oioi! Den sketchup tegningen minner om min første også Lenke til kommentar
Hellemyr Skrevet 28. mars 2007 Del Skrevet 28. mars 2007 Noen som i det hele hat tenkt på at aluminiumen kommer til å bli tært bort av kobberen? Lenke til kommentar
skylinepower Skrevet 28. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 28. mars 2007 da fikk du vite av meg! må finne står aliminiums plate jeg, noen sjennetegn for at det er aliminium? Lenke til kommentar
The Ghost Skrevet 28. mars 2007 Del Skrevet 28. mars 2007 må finne står aliminiums plate jeg, noen sjennetegn for at det er aliminium? Vel fargen vet du tydligvis ... Det er et veldig mykt og lett metall det er skjennetegnene, noen særlig flere vet jeg ikke om ... Lenke til kommentar
skylinepower Skrevet 28. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 28. mars 2007 tenkte bare ved og se på det, bare ved og se at dte er aliminium altså Lenke til kommentar
El Netzor Skrevet 28. mars 2007 Del Skrevet 28. mars 2007 Du kjenner det på vekta. Finner du det ute og det er aluminum skal det ikke være rust. Er det rust er det stål eller jern. Lenke til kommentar
skylinepower Skrevet 31. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 31. mars 2007 ambefalt tykkelse? har en her på 1mm og en på 5mm skal jeg prøve og finne en på 1 cm? Lenke til kommentar
The Ghost Skrevet 31. mars 2007 Del Skrevet 31. mars 2007 1mm er fint det .... Du må bare ha noe som stikke ropp fra den i alu som du på en måte lodder på og bruker plexi som "vegger" Lenke til kommentar
skylinepower Skrevet 1. april 2007 Forfatter Del Skrevet 1. april 2007 sjønte ikke helt ? skal lage en ny blok til uken, skal til pappa da noen tips til spro? eller velger jeg en (M) Lenke til kommentar
skylinepower Skrevet 4. april 2007 Forfatter Del Skrevet 4. april 2007 skal jeg borre smøe hull på kanskje 5*5 eler lage et spor/ bane som vannet strlmmer igjennom? sry for dobbel post men skal kanskje begyne i morgen så må høre hva dere mener! Lenke til kommentar
The Ghost Skrevet 4. april 2007 Del Skrevet 4. april 2007 Kanskje forklare det litt bedre å prøve på rein bokmålinsk ? Lenke til kommentar
skylinepower Skrevet 5. april 2007 Forfatter Del Skrevet 5. april 2007 et slikt spor eller slik "hull" elelr hva jeg skal kalle det jeg komer uanset hvis jeg velger nr2. så lager jeg groper og ikke tårn Lenke til kommentar
The Ghost Skrevet 5. april 2007 Del Skrevet 5. april 2007 Det enkleste blir: Det beste om du klarer å lage dem rett vei blir: (Blir bedre selv uten å lage pinnene rett vei) Lenke til kommentar
skylinepower Skrevet 5. april 2007 Forfatter Del Skrevet 5. april 2007 men jeg må ha det slik at det blir grop hvis jeg ska ha den nr2 er det like bra? Lenke til kommentar
skylinepower Skrevet 8. april 2007 Forfatter Del Skrevet 8. april 2007 da har blokken blitt laget, kun det som skla være nederst da, men... skaffe plexi og gummi så har jeg en blokk bilder kommer ike enda lurer på noe angøende en tank, skal den være stor? hvor skal niplene plaseres? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå