ManagHead Skrevet 5. mars 2007 Del Skrevet 5. mars 2007 Søk etter "waterblock" på google bildesøk, der er det tonnevis... Lenke til kommentar
The Ghost Skrevet 5. mars 2007 Del Skrevet 5. mars 2007 hva er det du skal ha da ? Kan gledelig lage en skisse til deg i sketchup jeg regner emd at du skal ha LGA775 ? Lenke til kommentar
El Netzor Skrevet 5. mars 2007 Del Skrevet 5. mars 2007 Hei Skylinepower. Så i brukerprofilen din at du er 13 år eller blir det i år. Det å lage vannkjøling er ikke så lett som man kan tro ^^ Jeg har hatt en rekke vannkjølingslogger her på forumet om prosjekter som egentlig rett å slett har godt rett til h*******. Jeg var selv 12 eller 13 år husker ikke helt. Men det jeg anbefaler deg visst du skal lage er og forsikre deg om at du har penger og tilgang på utstyr. Og få gjerne hjelp av noen som er flinke med slikt. Anyway, er ikke vits i å spørre om bilder å slikt. Er bare å søke på forumet så finner du et dusin av vannkjølingslogger. Stikk foressten innom Skrue sine han er vel den beste inne her på forumet til å bygge skulle jeg tro? (Uten bruk av fresmaskiner ol.) Håper dette var til hjelp. El NetZor Lenke til kommentar
skylinepower Skrevet 6. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 6. mars 2007 hva er det du skal ha da ? Kan gledelig lage en skisse til deg i sketchup jeg regner emd at du skal ha LGA775 ? 8085627[/snapback] oki greit det bare lag en det El Netzor: skal se på han sine worklogger jeg ogse om jeg finner noe spenende Lenke til kommentar
skylinepower Skrevet 19. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 19. mars 2007 hva slaks deler trenger man og verktøy? Lenke til kommentar
The Ghost Skrevet 19. mars 2007 Del Skrevet 19. mars 2007 Har desverre ikke hatt tid til å konstuere noen vann blokk og den jeg prøvde på ble ganske så fucka for å si det sånn Lenke til kommentar
Hellemyr Skrevet 19. mars 2007 Del Skrevet 19. mars 2007 Hehe artig at det plutselig så mange som er inni å lave vannblokk nå. Går på mekanisk, og hele neste uke så har jeg ikke noe å gjøre, og vi skal være på verkstedet hele den uken, så kansje jeg hopper på trenden om å lave blokk. Skal snakke litt med læreren, og om jeg får tak i noe rimelig kobber, så kommer jeg nok til å lave blokk. Lenke til kommentar
Hellemyr Skrevet 19. mars 2007 Del Skrevet 19. mars 2007 Noen som har noen anelse om avstanden mellom moteringshullene på 775 sokkel? Gjorde et litt grovt mål, og kom frem til ca 75mm, men trenger noe nyaktig. Lenke til kommentar
The Ghost Skrevet 19. mars 2007 Del Skrevet 19. mars 2007 Det er ikke noe problem å finne ut av om man vet hvor man skal lete Altså 72.15x72.25mm Lenke til kommentar
skylinepower Skrevet 19. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 19. mars 2007 noen som har laget noen som via kan se etter? Lenke til kommentar
The Ghost Skrevet 19. mars 2007 Del Skrevet 19. mars 2007 Menre du en guide eller en arbeidslogg ? Lenke til kommentar
skylinepower Skrevet 20. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 20. mars 2007 nei, bilder av deres,hvis dere har laget selv da så jeg akn få inspirasjon sant at vannet går ikke gjennom nipelen nei, eler gjør den? Lenke til kommentar
Hellemyr Skrevet 20. mars 2007 Del Skrevet 20. mars 2007 Da kommer jeg til å lave vannblokk. Kommer til maskinere den i neste uke. Må begynne å trgne litt i sketchup nå, og finne noen andre worklogs som jeg kan hente litt inspirasjon fra. Lenke til kommentar
skylinepower Skrevet 20. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 20. mars 2007 post opp sketchp bilder når du er ferdig lag gjerne en worklogg og Lenke til kommentar
Hellemyr Skrevet 20. mars 2007 Del Skrevet 20. mars 2007 Har jo ikke laget noe enda da. Så har jeg ikke noe kamera før på tirsdag Lenke til kommentar
Hellemyr Skrevet 20. mars 2007 Del Skrevet 20. mars 2007 Har begynt å skisse noen blokker i sketchup nå. Er ikke sikker på ossen av designene jeg skal gå for, skal høre litt rundt med folk som kan litt mer om dette. Lenke til kommentar
skylinepower Skrevet 20. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 20. mars 2007 selv tror jeg den nr. 1 er best siden der er vannet i sirkulajon likt på et vis mens i den nr.2 er det en pyramide derfor lengre tid og flytte vannet Lenke til kommentar
ManagHead Skrevet 20. mars 2007 Del Skrevet 20. mars 2007 1. er nok best ja. For det første har du mye større overflate, for det andre får du mer tubulens. Lenke til kommentar
Hellemyr Skrevet 21. mars 2007 Del Skrevet 21. mars 2007 Det er vel sånn at nr1 er best om du har en kraftig pumpe og mye flow. Jeg har jo bigwater pumpe med bigwater radiator, det er vel ikke flow som er prioritert høyest på det settet. Om ingen har noe veldig overbevisendes å si så tror jeg jeg kommer til å gå for nr,2 siden jeg ikke har noen system som er så veldig flow vennelig. Men det kan også være jeg er helt på jorde med dette flow greiene...? Lenke til kommentar
El Netzor Skrevet 21. mars 2007 Del Skrevet 21. mars 2007 Skal du kjøle bare prosessor Hellemyr? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå