SirHerje Skrevet 23. september 2001 Del Skrevet 23. september 2001 Jeg har et GigaByte GA-6BXE hovedbord! Noen som vet hvor mye det greier? Det har en max multiplier på 9.0 og FSB på alt mellom 66 og 133! Jeg har vært på hjemmesiden deres men får ikke til å oppdrive noen info om dette. Håper på svar! Takk til alt som hjelper! =c) Lenke til kommentar
DDuck Skrevet 25. september 2001 Del Skrevet 25. september 2001 alt dette skal stå i manualen din. alt dette har med hvordan jumperene dine står på hovekdkortet. husker ikke hvordan G.B kortene er oppsatt men visst multip. står på 9 og fsb på 133 kan du ha en prosessor = 9*133= 1197. Lenke til kommentar
eivindbirkeland Skrevet 25. september 2001 Del Skrevet 25. september 2001 Regner med du kan finne det ut på http://www.active-hardware.com/english/rev...oard/ga6bxe.htm eller f.eks. ved å søke på www.google.com. mvh. Eivind. [ Denne Melding var redigert av: eivindbirkeland på 2001-09-25 20:37 ] Lenke til kommentar
Or|0N Skrevet 2. november 2002 Del Skrevet 2. november 2002 Jeg kjører en 800mHz pIII og 133mHz FSB på mitt ga-6bxe nå, og det går fint, men jeg er sikker på at det klarer høyere. Forresten så har hovedkortet max multiplier på 9,5 .) sett switch 1,2,3 og 4 til XXXX jess, lykke til, legg gjerne ut en tråd om hvor mye du får den opp på, eller mail meg [email protected] Morten Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå