Gå til innhold

E6600 - Hovedkort og RAM?

Anbefalte innlegg

Heisann!

Skal gå til innkjøp av ny PC, og har nok en gang blitt bitt av overklokkingsbasillen.

Begynner å bli en stund siden sist jeg drev med dette, så man kan vel si jeg har falt litt av lasset hva angår hovedkort og minne. Har hørt at E6600 er en bra prosessor til dette formålet, så den er vel i og for seg bankers.

Så, da gjenstår bare hovedkort og minne, hva bør jeg velge her? Har sett litt på Gigabyte GA-965P-S3, vil dette funke bra?

Når det gjelder RAM vil jeg tro at jeg bør gå for noe mer enn PC8000, har dere noen forslag som passer bra med dette hovedkortet?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Heisann!

Skal gå til innkjøp av ny PC, og har nok en gang blitt bitt av overklokkingsbasillen.

Begynner å bli en stund siden sist jeg drev med dette, så man kan vel si jeg har falt litt av lasset hva angår hovedkort og minne. Har hørt at E6600 er en bra prosessor til dette formålet, så den er vel i og for seg bankers.

Så, da gjenstår bare hovedkort og minne, hva bør jeg velge her? Har sett litt på Gigabyte GA-965P-S3, vil dette funke bra?

Når det gjelder RAM vil jeg tro at jeg bør gå for noe mer enn PC8000, har dere noen forslag som passer bra med dette hovedkortet?

8012910[/snapback]

det holder med en god pc6400 cl4 ram..

Asus har mange gode hovedkort. Dette jeg har(se signatur) kan jeg anbefale :thumbup:

Lenke til kommentar

Jeg tror asus p5b kortene er vel blant de beste til dette, og hvis du har tenkt å overklokke langt holder det ikke nødvendigvis med pc 6400 ram. Som rambo sa over det skulle holde med en god pc6400 ram, men det kommer jo ann på hvor langt du har tenkt å klokke på fsb Har et p5b deluxe hovedkort og det er jeg storfornøyd med, kjører min core duo 2 e6600 på 3,6 ghz med luftkjøling :p

Endret av MetiCx
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...