SkyMarshall Arts Skrevet 24. februar 2007 Del Skrevet 24. februar 2007 Heisann ja! Ble litt lei av å lage trancen min jeg da, så nå har jeg mekka meg en ny en av den andre sjangeren jeg driver med for å få litt variasjon. Type norsk fjøshumor eller hva du skal kalle det. Det er selvfølgelig ikke et forsøk på å lage kvalitetsmusikk av dimensjoner, men heller for å ha enda ei festlig låt og rope etter på fest. Temeaet er da gjerne gjennomsnittelige stereotyper som er å finne på flatfyllafester her i bygda, noe jeg har observert siden jeg var 14. (og for all del er en del av enda) Teksten er av meg. Melodien er av Ole Ivars, bare laget på nytt i FLStudio! (husker ikke hvem låt, hørte den på Nrk2) Vokaler er av meg og Johan Nilsen. VST brukt er NI Kompakt Også vanlig akustisk gitar plugga i en UA-4FX Vokaler er spilt inn med RØDE NT-A1 Det var vel det ... og downloade kan dere HER Be gentle ------------------------------------------ Sang nummer 2: "Pløyd Annen Manns Åker" La ut denne også i denne tråden jeg, så slipper jeg spamme med nye sanger her, siden Bygdefylla var ferdig her om dagen. Handler om en som er uheldig å får pult kjerringa til naboen den her da. Tåpelig som alltid. Last ned "Pløyd Annen Manns Åker Her" Lenke til kommentar
Dr3as Skrevet 24. februar 2007 Del Skrevet 24. februar 2007 Heh, ikke min stil musikk.. Men du skal ha godkjent.. Morsom tekst som alltid Lenke til kommentar
DilliMusic Skrevet 24. februar 2007 Del Skrevet 24. februar 2007 haha konge tekst Lenke til kommentar
ThKarlsen Skrevet 24. februar 2007 Del Skrevet 24. februar 2007 (endret) haha, evig bra Hahahah, den nye sangen... Fy faen så lattis har jeg ikke hatt på lenge Endret 27. februar 2007 av Karlsen91 Lenke til kommentar
SkyMarshall Arts Skrevet 24. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 24. februar 2007 Jammen takk takk Lenke til kommentar
Erelend Skrevet 24. februar 2007 Del Skrevet 24. februar 2007 (endret) Fy F så bra Btw: WTF? http://www.siteadvisor.com/sites/skymarsha...f=safe&aff_id=0 Endret 24. februar 2007 av Erelend Lenke til kommentar
e321 Skrevet 24. februar 2007 Del Skrevet 24. februar 2007 Hehe, som altid veldig bra laget Lenke til kommentar
SkyMarshall Arts Skrevet 24. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 24. februar 2007 Fy F så bra Btw: WTF? http://www.siteadvisor.com/sites/skymarsha...f=safe&aff_id=0 8016730[/snapback] Hva er det der? Hehe, som altid veldig bra laget 8018390[/snapback] Takk så mye skal du ha Lenke til kommentar
Erelend Skrevet 25. februar 2007 Del Skrevet 25. februar 2007 det var en site advisor som viste at siden din ikke var trygg Lenke til kommentar
SkyMarshall Arts Skrevet 25. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 25. februar 2007 Ja det er iallefall bare piss Lenke til kommentar
Loerand Skrevet 27. februar 2007 Del Skrevet 27. februar 2007 Genial tekst! Kjenner meg så jævlig igjen Lenke til kommentar
SkyMarshall Arts Skrevet 27. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 27. februar 2007 Det tror jeg alle som har tatt en dram blandt folk gjør, er standard overalt hvor jeg har vært med de tre stereotypene der. Lenke til kommentar
DilliMusic Skrevet 27. februar 2007 Del Skrevet 27. februar 2007 Innpå dassen ligger jentene å griner, prøver på å kappe pulsåra si. Dem gjør det hver kveld, får det faen ikke tel, så det driter alle guttta her i. Ja vi skjønner faen ikke at dem gidder, for vi veit jo alle hva det er dem vil. Er bare 40 minutter med trøsting å dritt, så kan du bare banke kjeppen rett inn. digga den delen der. kan det med å fikse tekster. Lenke til kommentar
SkyMarshall Arts Skrevet 27. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 27. februar 2007 Takk for det Gadd ikke spamme enda en tråd jeg - så la ut nyeste sangen her også! Last ned: SkyMarshall Arts - Pløyd Annen Manns Åker Lenke til kommentar
Erelend Skrevet 27. februar 2007 Del Skrevet 27. februar 2007 (endret) Fy F Sky marshall! Du er kongen Elsket teksten på den siste Selvopplevd? Basert på en sann historie? Bare et lite teknisk spørsmål. Hvordan har du fikset trommene? Har du en trommis eller er dette og fikset i FL/Cubase? Bruker BFD fra Fxpansion selv Endret 27. februar 2007 av Erelend Lenke til kommentar
Islanbadsj Skrevet 27. februar 2007 Del Skrevet 27. februar 2007 2 nye låter som kommer til å rulle på alt jeg har av musikkavspillere. Fengende sanger. Lenke til kommentar
_HKH_ Skrevet 28. februar 2007 Del Skrevet 28. februar 2007 Pløyd Annen Manns Åker var fet Lenke til kommentar
DilliMusic Skrevet 28. februar 2007 Del Skrevet 28. februar 2007 spilt inn gitar selv på den andre låta skymarshall? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå