Gå til innhold
Trenger du hjelp med PCen? Still spørsmål her! ×

plages litt med en ny HDD!? hjelp :P

Anbefalte innlegg

jeg har en SLIK disk i maskinen. og jeg fikk den for en uke siden. og av og til når jeg skal starte pc'n så kommer det opp driver not found bla bla bla. må reboote da. men vi lbli kvitt problemet. først når jeg fikk den å mandag. satte den i formaterte den instalrte windows og alt på den funka fint og alt. mandagskveld slo av ingen problemer. kommer hjem fra skolen på tirsdag. BLUESCREEN når jeg slo den på daaaaaaaa :mad::mad:

formaterte. og instalerte windows xp selvfølgelig. og siden da har jeg hatt litt ptoblemer med det når jeg skal starte opp.

av og til er det som om den slår seg av. høres slik ut. plutselig kan den bare låse seg så kommer den tilbake. kommer opp en feilmedling. hva betyr den? (bildet)

vet ikke helt hva jeg skal gjøre. forslag?

takker

post-104434-1172288042_thumb.jpg

Endret av m0zzdart
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Først, du burde redigere bildet om du ikke er intressert i og ha mail adressa di liggendes der.

Jeg trur det kan være mulig den sliter med strøm, hadde et lignendes problem med noen av diskene som står i filservern min før jeg byttet PSU. Men siden du ikke nevner hva du har for øverig i maskina så er det vanskelig og si. Det du kan gjøre til og starte med er muligens og dra ut strømmen til ting du ikke trenger "som ekstra dvd, lys etc" og se om problemet er der fortsatt. Om ikke det hjelper så sjekk hva 12v "gul ledning" og 5v "rød ledning" har for spenning kan være at de er for lave.

Lenke til kommentar
Om du har noen som helst anelse om hva som er i veien med PCen din, f.eks. at du ikke får tilgang til DVDer som du setter i maskinen, så har tråden din absolutt ingenting i denne kategorien å gjøre.

Tråden stenges, og trådstarter oppfordres til å benytte korrekt kategori

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...