Gå til innhold

Noen gode krigsspill på X-Box?

Jernlov

Anbefalte innlegg

Dratt fram x-boxen og trenger noen nye krigsspill da det er det jeg liker best, nylig runnet MOH:Frontline og snart Full Spectrum Warrior, har allerede notert MOH:Rising Sun og MOH:European Assault.

Vet du om noen gode tittler? Fortell gjerne også litt mer om spillet, 1st person, hvilken krig osv. Helst realistiske og ikke sånn framtidspiss. Usikker på om dette er riktig sted å spørre.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Rising Sun har fått mye dårlig omtale. European Assault har fått lit bedre omtale, og det kan eg si er bra. Har det på Gamecube. Ellers kan du jo ta ein titt på Call og Duty serien på konsollen :) Sist ut er COD3.

Oversikt over COD spillene til Xbox:

http://www.gamerankings.com/itemrankings/simpleratings.asp

COD serien er WW2 og omhandler kaotisk kamp rett og slett. Mye scripted events for å få ein filmatisk feeling over det heile. COD serien har alltid hatt dette aspektet ved seg,ikkje minst har det fungert.

Endret av Mala
Lenke til kommentar
Rising Sun har fått mye dårlig omtale. European Assault har fått lit bedre omtale, og det kan eg si er bra. Har det på Gamecube. Ellers kan du jo ta ein titt på Call og Duty serien på konsollen :) Sist ut er COD3.

Oversikt over COD spillene til Xbox:

http://www.gamerankings.com/itemrankings/simpleratings.asp

COD serien er WW2 og omhandler kaotisk kamp rett og slett. Mye scripted events for å få ein filmatisk feeling over det heile. COD serien har alltid hatt dette aspektet ved seg,ikkje minst har det fungert.

8012884[/snapback]

Jeg skal nok skaffe de alikevel, MOH er moro. Call of Duty skal jeg nok sjekke ut ja.

Brothers in arms: Road to hill 30

Brothers in arms: Earned in blood

Beste krigsspillene på xbox

8012888[/snapback]

Har lagt merke til Earned in Blood som så spennende ut, skal få skaffet meg dette. Road to Hill 30 har jeg ikke sett noensteder. Takk begge for tips

Hva med Tom Clancy's Ghost Recon spillene?

Lenke til kommentar

Da var Full Spectrum Warrior runnet så da må jeg få meg noe nytt. Disse skal skaffes:

Brothers in arms: Road to hill 30

Brothers in arms: Earned in blood

Call of Duty (X)

MOH:European Assault

MOH:Rising Sun

Spør igjen, hva med Ghost Recon, å anbefalle?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...