Amaranth Skrevet 17. desember 2008 Del Skrevet 17. desember 2008 Dylan Moran. geniet bak serien Black Books En må ikke glemme Bill Bailey fra samme serie. Lenke til kommentar
StoryOfTheYear Skrevet 18. desember 2008 Del Skrevet 18. desember 2008 Mine personlige favoritter er: Russel Peters Dane Cook Jeff Donham Pablo Francisco Lenke til kommentar
humancoreiii Skrevet 18. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 18. desember 2008 (endret) Må ikke glemme Atle Antonsen og Johan Golden, men finner dessverre ingen videoer av showene dems Edit: eller av: En L.U.N aften for den saks skyld. Viss noen har dette TA KONTAKT!!!!!!!!! Endret 18. desember 2008 av Go1den3ye Lenke til kommentar
visningsnavn2 Skrevet 21. desember 2008 Del Skrevet 21. desember 2008 godt å vite at det ikke bare er meg som synes Jimmy Carr er bra. Blant det beste jeg noengang har hørt Lenke til kommentar
humancoreiii Skrevet 22. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 22. desember 2008 godt å vite at det ikke bare er meg som synes Jimmy Carr er bra. Blant det beste jeg noengang har hørt That joke wasnt offensive, when you compare it to THIS. Lenke til kommentar
PrettyBoy Skrevet 22. desember 2008 Del Skrevet 22. desember 2008 (endret) Hvorfor er det ingen som nevner EDDIE MURPHY, off han er hysterisk morsom, king of Comedy jo,. Søk etter RAW eller Delerious Andre fav: Russel Peters seeff, Richard Pryor, Eddie Griffin, Maz Jobrani (Axis of Evil) han er moorsooom!!! En jeg synes er den STØRSTE og BESTE underholderen: Muhammad Ali, tenker ikke på kampene(selvom de var de beste kampene jeg har sett) men intervjuene,.Intelligent,skarp og morsom,. Endret 22. desember 2008 av prettyboy Lenke til kommentar
ukjentbrukergitt Skrevet 22. desember 2008 Del Skrevet 22. desember 2008 (endret) aner ikke om noen har nevnt de men, katt williams og the original kings of comedy(Steve Harvey, D.L. Hughley, Cedric the Entertainer, and Bernie Mac.), de er veldig bra. fors[vidt også eddie izzard. Endret 22. desember 2008 av simster Lenke til kommentar
PrettyBoy Skrevet 22. desember 2008 Del Skrevet 22. desember 2008 aner ikke om noen har nevnt de men, katt williams og the original kings of comedy(Steve Harvey, D.L. Hughley, Cedric the Entertainer, and Bernie Mac.), de er veldig bra. fors[vidt også eddie izzard. Oh hell yeaah Katt Williaams er Lææættiiiis,. Lenke til kommentar
svenningen Skrevet 22. desember 2008 Del Skrevet 22. desember 2008 Pablo Francisco er klar for sitt første standupshow i Norge Jeg og noen kompiser skal kanskje avgårde å se han, men vi får se da... <{POST_SNAPBACK}> Haha, fy faen dere bør glede dere, mannen er bare best. jjoda, bestillt billett jeg og brussern og nu =) blir digg =) han skal til Oslo, Trondheim, Bergen og Stavanger Lenke til kommentar
ole_marius Skrevet 22. desember 2008 Del Skrevet 22. desember 2008 (endret) jeg må nesten nevne Gabriel Iglesias, han er en av de bedre etter min mening http://www.youtube.com/watch?v=qIScMJnxBAY...feature=related edit: fikk ikke til å legge inn et youtube film så linken over skal hvertfall fungere Endret 22. desember 2008 av ole_marius Lenke til kommentar
Colossus Skrevet 22. desember 2008 Del Skrevet 22. desember 2008 Synes Rhod Gilbert er jævlig digg! :!: (OBS! Høy og dårlig lyd, fant ikke en bedre versjon) Se filmen hos Youtube Lenke til kommentar
Uncle Albert Skrevet 22. desember 2008 Del Skrevet 22. desember 2008 Se filmen hos Youtube Lenke til kommentar
PrettyBoy Skrevet 23. desember 2008 Del Skrevet 23. desember 2008 SEINFEILD er kongen haha,. Lenke til kommentar
humancoreiii Skrevet 23. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 23. desember 2008 seinfield, pablo fransisco og eddie murphy er alle morsomme, men de har så få show, og alle har sett de så mange ganger, tror det er standupen jeg ser/hører minst på faktisk :/ Gleder meg til nye showet til eddie kommer på dvd evt. tour norge Lenke til kommentar
poetic Skrevet 24. desember 2008 Del Skrevet 24. desember 2008 Elvira Kurt, har kun funnet ett show fra Comedy Central men synes det er bra For ikke å snakke om Blue Collar Comedy Tour (alle tre, selv om det siste kanskje ikke er SÅ bra) og Blue Collar guttas solo-show (Bill Engvall, Ron White, Larry The cable guy og Jeff Foxworthy) Robin Williams og George Lopez har også show som jeg har flira mye til Lenke til kommentar
Faktum1 Skrevet 24. desember 2008 Del Skrevet 24. desember 2008 Vet ikke om noen har nevnt han, men Kat Williams er jo brra:) Liker også Dave Chapell og Dane Cook for det meste... Lenke til kommentar
humancoreiii Skrevet 2. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 2. januar 2009 weee, har nok sagt det før men Johan golden er jo FAVORITT! og jeg skal se han LIVE 10. Januar, og Dagfinn Lyngbø i Februar. AAAAAH!!! 2009 kan bli et BRA år Lenke til kommentar
jealei Skrevet 3. januar 2009 Del Skrevet 3. januar 2009 Rhod Gilbert og Michael McIntyre ^^ Lenke til kommentar
PrettyBoy Skrevet 28. april 2009 Del Skrevet 28. april 2009 Maz Jobrani Axis of Evil gruppen,. Lenke til kommentar
Alliha Skrevet 28. april 2009 Del Skrevet 28. april 2009 Russel Peters! Dane Cook! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå