b0berg Skrevet 8. mai 2007 Del Skrevet 8. mai 2007 Finnes det videoer av Dagfinn Lyngbø på nett? Lenke til kommentar
thrice Skrevet 8. mai 2007 Del Skrevet 8. mai 2007 Russel Peters is the shit. Ellers digger jeg Chris Rock sine DVDr (Bigger & Blacker og Never Scared) Lenke til kommentar
humancoreiii Skrevet 17. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 17. mai 2007 En av mine bedre anbefallinger hittil. CRAIG FERGUSON! skotsk vert for programmet: The Late Late Show på CBS (youtube it) LOVE THIS GUY! Lenke til kommentar
Tbau5 Skrevet 17. mai 2007 Del Skrevet 17. mai 2007 Kan ikke noen som ikke er nevnt her, men vil bare påpeke at Bill Hicks er like gøy som et besøk fra Jehovas vitner. Lenke til kommentar
Hawtz Skrevet 17. mai 2007 Del Skrevet 17. mai 2007 (endret) Er sjokkert og direkte SKUFFET over at ingen har nevnt Lee Evans! Britisk stand-up komikk på sitt aller beste. Lee Evans Live at Wembley part 1 Lee Evans Live at Wembley part 2 Lee Evans Live at Wembley part 3 Lee Evans Live at Wembley part 4 Lee Evans Live at Wembley part 5 Lee Evans Live at Wembley part 6 Lee Evans Live at Wembley part 7 Lee Evans Live at Wembley part 8 Lee Evans Live at Wembley part 9 Lee Evans Live at Wembley part 10 Lee Evans Live at Wembley part 11 Lee Evans Live at Wembley part 12 Endret 17. mai 2007 av Fantrullen Lenke til kommentar
Kakofoni Skrevet 18. mai 2007 Del Skrevet 18. mai 2007 (endret) Flight of the Conchords! Selv om jeg kanskje tviler litt på definisjonen, så kaller jeg det for stand up. Råmorsomt. She's So Hot... BOOM! Endret 18. mai 2007 av Mr. Crowley Lenke til kommentar
TomJ Skrevet 6. juni 2007 Del Skrevet 6. juni 2007 Mine topp 5: 1. Bill Hicks 2. Eddie Murphy 3. Denis Leary 4. Pablo Fransisco 5. Richard Pryor Lenke til kommentar
Kenny Bones Skrevet 6. juni 2007 Del Skrevet 6. juni 2007 Ekstremt enig med TomJ her altså! Er også ganske stor fan av Dane Cook i tillegg da. Men Pryor er jo en legende innen standup! Hans sketsj om boksing er utrolig! Lenke til kommentar
hightow Skrevet 6. juni 2007 Del Skrevet 6. juni 2007 Ser ingen har nevnt Tommy Cooper, sjefen av one-liners og mislykkede tryllekunster. Last night I dreamt I ate a ten pound marshmallow. When I woke up the pillow was gone :!: Lenke til kommentar
.Marcus Skrevet 6. juni 2007 Del Skrevet 6. juni 2007 (endret) Bill Hicks, men for å forstå mange av poengene hans må du være både vittig og intelligent, samt ha god forståelse for det engelske språk og i tillegg vite hva som skjedde i Amerika på "den tiden" Russell Peters er jo også knallgod Endret 6. juni 2007 av Hubman Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 6. juni 2007 Del Skrevet 6. juni 2007 Bill Hicks, men for å forstå mange av poengene hans må du være både vittig og intelligent, samt ha god forståelse for det engelske språk og i tillegg vite hva som skjedde i Amerika på "den tiden" 8797555[/snapback] "Hvis du ikke tar det, så er det _deg_ det er noe galt med"-begrunnelsen, ja. Alltid en vinner. Lenke til kommentar
lubb Skrevet 7. juni 2007 Del Skrevet 7. juni 2007 Jeg må gå for Mitch Hedberg og CK louis, uten tvil noen av de beste standup-komikerene. Bare synd Mitch er død, den mannen var genial Lenke til kommentar
humancoreiii Skrevet 8. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 8. juni 2007 enig, Mitch Hedberg har faktisk blitt en av mine favoritter Lenke til kommentar
Sunims Skrevet 13. juni 2007 Del Skrevet 13. juni 2007 Finnes det videoer av Dagfinn Lyngbø på nett? 8570131[/snapback] Her Lenke til kommentar
anolop Skrevet 9. august 2007 Del Skrevet 9. august 2007 Pablo Francisco er klar for sitt første standupshow i Norge Lenke til kommentar
Stonemeister Skrevet 9. august 2007 Del Skrevet 9. august 2007 Pablo Francisco er klar for sitt første standupshow i Norge 9242539[/snapback] Må si at jeg har lyst til å dra! LITTLE TORTILLA BOY! Lenke til kommentar
lubo.carson Skrevet 9. august 2007 Del Skrevet 9. august 2007 1. Jim Carrey 2. Jeffrey Ross (spess på roasting) 3. Pablo Francisco 4. Denis Leary 5. Richard Pryor Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 9. august 2007 Del Skrevet 9. august 2007 Pablo Francisco er klar for sitt første standupshow i Norge Jeg og noen kompiser skal kanskje avgårde å se han, men vi får se da... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå