Gå til innhold

Hvilke bra stand up komikere vet du om?

humancoreiii

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ohh det er så mange gode å ta av :D

Er det bare meg eller er negerstandupere mye morsommere enn hvite?

Uansett her er mine favoritter som jeg kommer på i farten;

Eddie Murphy

Pablo Francisco

Slovin & Allen

Mitch Hedberg - denne mannen er genial

Dave Chapelle

Jim Carrey

Og mange andre som er nevnt :)

Lenke til kommentar
ok, synes dane cook er helt grei, men litt for involvert noen ganger.

ADVARSEL!!

ALLE BØR HOLDE SEG UNNA MITCH HEDBERG (eller no sånt) JEG HAR ALDRI KJEDET MEG SÅÅÅ MYE GJENNOM ET STANDUP SHOW.

8078648[/snapback]

Tull!

Men hva folk oppfatter som morsomt varierer selvfølgelig. Jeg synes den mannen er genial ^^

Lenke til kommentar

Tror han ofte spiller på dårlige vitser, les gjennom tråden her på forumet for utrolig dårlige vitser (et eller annet slik den heter) og prøv å ikke le ;)

Det at han kanskje hører litt fjærn ut når han prater har nok noe med rusmisbruket hans å gjøre :p

Lenke til kommentar

Gode, originale komikere:

Mitch Hedberg

Lenny Bruce

Andy Kaufman

Sam Kinison

Bill Hicks (jeg har aldri synes han var verken morsom eller spesielt innsiktsfull, men original og populær er han)

Ricky Gervais

Bill Cosby

Robin Williams

Woody Allen

Steve Martin

Morsomme "fyll"komikere:

Pablo Francisco

Carlos Mencia (50% originalt materiale, men han har en god delivery)

David Spade

Bobcat Goldthwait

Brian Regan

Norm MacDonald

Chris Rock

Denis Leary (han har tatt fra Hicks, men det beste er originalt)

Helt fullstendig ubrukelige komikere:

Dane Cook (når ble ADHD morsomt? Han er også blitt tatt i å stjele materiale, så all respekt for ham forsvant ut vinduet)

Alt for mange minoritetskomikere som fremfører akkurat det samme materialet som resten av minoriteten:

Jødekomikere som bare er kopier av Woody Allen, Alan King eller andre store (George Costanza, Jeremy Hotz, Richard Lewis, osv)

Svarte som snakker om forskjellene på svarte og hvite (dette er alt fra Chapelle og Rock til Clinton Jackson, Arnez J, Corey Holcomb og DeRay)

Utlendinger/homofile/osv som kun snakker om akkurat det å være utlending/homofil (Dat Phan, Margaret Cho, Freddy Soto)

Janeane Garofalo

Noen gode, rimelig ukjente navn: Louis CK, Larry Miller, Zach Galifianakis

Endret av SteffyPants
Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

må rette opp en tidligere feil her...

MITCH HEDBERG... jeg har tidligere frarådet han.. dette tar jeg tilbake, det var ikke den personen jeg trodde. :S beklager det.

advarselen jeg utsendte gjelder STEVEN WRIGHT!!! jeg fant dette ut da jeg så han ble referert til på family guy..

BEKLAGER! Mitch Hedberg er faktisk en veldig god komiker, noe spesiell stil, men anbefalles på det varmeste R.I.P Hedberg!

Lenke til kommentar
Steven Wright har tidenes stil. Det skal jævlig mye til for å kunne fortelle en vits på en så tørr måte og likevel få folk til å le. Det sies at det er flere som stjeler vitser fra Wright enn noen andre.

8394542[/snapback]

vel, jeg er iallefall enig i at han forteller vitsene TØRT!

føler mere at det er latter presset fram, fordi man bare synes det er for dumt at han forteller de slik... eller bare fordi det er pinlig... I dunno, bare en tanke...

men hver sin smak selvsagt ;)

OOh! and BTW, denne tråden er en SUKSESS :D har lært mange nye og bra navn her :D keep it coming,... har jo vært dødt en liten stund :S

Noen som kan navn på noen som ikke er nevnt enda?

Endret av Goldeneye
Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...