NyeTanker Skrevet 24. februar 2007 Del Skrevet 24. februar 2007 (endret) Hei Skal kjøpe meg en ekstra laptop og hadde satt stor pris på litt hjelp. Jeg har en nå, men har behov for en litt mer portabel. Bruksområde: Skal brukes i lesesalen, på flyet/toget/bilen, i byen osv. Jeg skal kun bruke tre programmer på PC-en; et skriveprogram, en nettleser og et analyseprogram (bruker ikke mer enn rundt 10.000 kb minne). Krav: Skjermen må ikke være større enn rundt 12". Det er formålet med å kjøpe PC-en - at den er veldig portabel. Den bør være relativt stillegående. Batterikapasiteten må være relativt bra. Må ha WLAN. Pris: Bare billig som mulig. Oppsummering: Jeg trenger altså hjelp til å finne en billig notebook som ikke nødvendigvis er så veldig kraftig. Formålet med innkjøpet er å kunne alltid ha med seg PC-en, uansett hvor. Setter stor pris på svar. Ha en fortsatt fin helg! Mvh Endret 24. februar 2007 av NyeTanker Lenke til kommentar
edge Skrevet 24. februar 2007 Del Skrevet 24. februar 2007 Billigste 12" ute Tviler på at du får en ultraportabel PC billigere. Lenke til kommentar
NyeTanker Skrevet 24. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 24. februar 2007 Tusen takk for raskt svar! Likte den, men den har nesten samme specs som den jeg har nå (15"), så da må jeg nesten selge denne for å forsvare kjøpet for meg selv. Blir jo off-topic her, men hva tror dere jeg enkelt kan selge en HP Pavilion ze2216EA for? Nypris 06.10.05: 6999,- Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå