Peprepupp Skrevet 24. februar 2007 Del Skrevet 24. februar 2007 Hei og hå, alle ihop. Noe som virkelig gir meg et gledesutbrudd er dette: Kan bli religiøs av mindre.. Ja til en hvit vinter!! (Ikke et bra teknisk bilde, men her er det opplevelsen som er det store. På ski fra Ringkollen i Nordmarka, og hjem til Asker i STRÅLENDE vær og 12 minus. Deilig ) Lenke til kommentar
Barely dead Skrevet 24. februar 2007 Del Skrevet 24. februar 2007 nei til en hvit vinter :!: Lenke til kommentar
Gjest Slettet+56132 Skrevet 24. februar 2007 Del Skrevet 24. februar 2007 Her er det nesten to meter med snø Lenke til kommentar
Peprepupp Skrevet 24. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 24. februar 2007 (endret) Du er faen meg heldig!! Hvor i landet er det? Det laver ned her også nå! Endelig skikkelig vinter Og larshaugli18.. hva vil du ha i stedet for vinter? et halvt år med slaps? Endret 24. februar 2007 av Peprepupp Lenke til kommentar
Gjest Slettet+56132 Skrevet 24. februar 2007 Del Skrevet 24. februar 2007 Bor i Kristiansand, Hånes for å være mer korrekt. Det er helt fantastisk Lenke til kommentar
Peprepupp Skrevet 24. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 24. februar 2007 Haha Er vel ikke hverdagskost med to meter snø der, nei! Hadde levd på lykkerus et halvt år om det hadde snødd så mye her. At naturen skaper kaos på veien må den ha lov til, så mye kaos som vi har skapt i skauen og naturen. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+56132 Skrevet 24. februar 2007 Del Skrevet 24. februar 2007 Haha Er vel ikke hverdagskost med to meter snø der, nei! Hadde levd på lykkerus et halvt år om det hadde snødd så mye her. At naturen skaper kaos på veien må den ha lov til, så mye kaos som vi har skapt i skauen og naturen. 8018361[/snapback] Er vant med mye snø. Har vært i Finnmark nesten annen hver vinter og sommer. Men at det skulle komme sør i landet var litt sjokk ja Lenke til kommentar
Neptun_ Skrevet 25. februar 2007 Del Skrevet 25. februar 2007 Nordmarka er fantastisk, både på sommer- og vinterstid, dog jeg går ikke på ski. Sykle om sommer, gå om vinteren. Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 26. februar 2007 Del Skrevet 26. februar 2007 Æsjameg. Når vinteren først kommer, kommer alt på en gang. Ville ha takket ja til en vinter med regn istedenfor snø. Med glede. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+56132 Skrevet 26. februar 2007 Del Skrevet 26. februar 2007 Æsjameg. Når vinteren først kommer, kommer alt på en gang. Ville ha takket ja til en vinter med regn istedenfor snø. Med glede. 8028945[/snapback] Hmm, noe som er galt her? Snø er jo bare konge! Lenke til kommentar
Peprepupp Skrevet 27. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 27. februar 2007 Æsjameg. Når vinteren først kommer, kommer alt på en gang. Ville ha takket ja til en vinter med regn istedenfor snø. Med glede. 8028945[/snapback] Aaaaa! Det ville jo blitt mørkt som i graven! Snø lyser opp, snø varmer, snø demper støy og snø gjør at det er mulig å drive aktivitet på vinteren. Jeg elsker snøen Lenke til kommentar
endrebjo Skrevet 28. februar 2007 Del Skrevet 28. februar 2007 Det var et utrolig vakkert bilde. Er det et islagt vann, eller bare en vannvittig åpen slette? Vestlandet har altfor lite snø i år. Lenke til kommentar
Peprepupp Skrevet 7. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 7. mars 2007 (endret) Sorry for at jeg var så sein.. Det der er Damvann, like sør for Ringkollen. Og du har rett, bildet er kjempefint, men å være der den dagen var helt utrolig mye finere! Hvert vann var nesten sånn, og skogen var romantisk og deilig vinterskog.. Den turen og den dagen er tror jeg blir det beste minnet fra denne vinteren.. I motsetning til det utrolig vakre bildet, har jeg et annet bilde fra samme tur som viser bedre åssen denne vinteren egentlig er Så prøv å sykle neste gang dere skal noe, i det minste ta bussen, slik at jeg slipper å få lyng i klisteret mitt hver gang jeg går på ski Endret 7. mars 2007 av Peprepupp Lenke til kommentar
Tee-Zee Skrevet 12. mars 2007 Del Skrevet 12. mars 2007 Så du sier at folk ikke skal GÅ i skogen fordi du skal gå på langrenn i kondomdrakt? Skogen er for alle, vet du. Jeg heier uansett på sommeren, og beveger meg ikke så mye i skogen. Har dermed ikke noen problemer med hverken det ene eller andre. Lenke til kommentar
Peprepupp Skrevet 12. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 12. mars 2007 Så du sier at folk ikke skal GÅ i skogen fordi du skal gå på langrenn i kondomdrakt? Skogen er for alle, vet du. Jeg heier uansett på sommeren, og beveger meg ikke så mye i skogen. Har dermed ikke noen problemer med hverken det ene eller andre. 8138878[/snapback] Hva? Hvor har du fått det fra? Selvfølgelig skal folk få gå i skogen! Folk skal få sykle og gå og gå på ski og jakte og sove og plukke bær og sopp og ditt og datt. Og dessuten er ikke det der no kondomdrakt, den er myye tightere Gå kan man dessuten gjøre på sommeren. Da skal jeg holde skiene, "kondomdrakten" og klisteret langt unna! Lenke til kommentar
Tee-Zee Skrevet 12. mars 2007 Del Skrevet 12. mars 2007 Så prøv å sykle neste gang dere skal noe, i det minste ta bussen, slik at jeg slipper å få lyng i klisteret mitt hver gang jeg går på ski Tolket det bare ut fra den setningen der. Hvis det var feil, så beklager jeg. Er bare litt irritert over skiløpere som "eier" skogen. Lenke til kommentar
Peprepupp Skrevet 12. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 12. mars 2007 (endret) Ikke noe problem Skjønner godt hva du mener med sånne skiløpere; birkebeinere rundt 50 som gauler løype flere hundre meter bak deg og er helt rabiate så fort noen går med sko på siden av skiløypa. MEN, det finnes vel folk som er litt for glad i interessen sin, uansett hvilken hobby man snakker om. Måten å takle det på er gå rett på personangrep tilbake. "Hold kjeft, feiting" eller noe i den duren Endret 12. mars 2007 av Peprepupp Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå