Drillo Skrevet 24. februar 2007 Del Skrevet 24. februar 2007 Jeg ser jo av layouten at PCen jeg sitter på har XP, men hvordan finner jeg ut om det er XP Professional? Lenke til kommentar
Nonsens Skrevet 24. februar 2007 Del Skrevet 24. februar 2007 Start -> Control Panel -> System Lenke til kommentar
Drillo Skrevet 24. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 24. februar 2007 Start -> Control Panel -> System 8012579[/snapback] Home edition. Det betyr at jeg ikke kan kjøre Inventor 11 på maskinen. Lenke til kommentar
Nonsens Skrevet 24. februar 2007 Del Skrevet 24. februar 2007 For de som faktisk trenger Inventor (regner med at det er Autodesk det er snakk om her) så er vel neppe prisen på XP pro en hindring Lenke til kommentar
Drillo Skrevet 24. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 24. februar 2007 For de som faktisk trenger Inventor (regner med at det er Autodesk det er snakk om her) så er vel neppe prisen på XP pro en hindring 8012594[/snapback] Det er Autodesk. ja. Har hørt at det ikke vil fungere på home edition, men vet ikke om det bare er bullshit. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå