Fanta4free Skrevet 24. februar 2007 Del Skrevet 24. februar 2007 Hva betyr egentlig platinum? på ps2 spill står det Lenke til kommentar
BåGan Skrevet 24. februar 2007 Del Skrevet 24. februar 2007 Det betyr at coveret blir stygt (min mening), og at prisen på spillet ligger på 200,- eller mindre. Lenke til kommentar
Vorpal Skrevet 24. februar 2007 Del Skrevet 24. februar 2007 Wikipedia. Er noe av det samme som amerikanske Greatest Hits. Lenke til kommentar
wwws78 Skrevet 24. februar 2007 Del Skrevet 24. februar 2007 Når ett PS2 spill har solgt en viss mende kopier får det platinumstatus og prisen reduseres en god del. kjennetegnes ved at coveret er ektra stygt Lenke til kommentar
WangenPs3 Skrevet 24. februar 2007 Del Skrevet 24. februar 2007 Når ett PS2 spill har solgt en viss mende kopier får det platinumstatus og prisen reduseres en god del. kjennetegnes ved at coveret er ektra stygt 8012621[/snapback] En annen fysisk endring er at DVD platen ikke har et bilde på overflaten. Det er nesten som PSX demoene. Kun en grå plate med PS info og tittel på spillet. Men er det platinum så er det nesten evrdt å kjøpe det:) Lenke til kommentar
Lil-H Skrevet 25. februar 2007 Del Skrevet 25. februar 2007 Husker jeg fikk tekken 3 platinum til jul en gang, men det fete var at det var en original disk. Lenke til kommentar
Changis Skrevet 25. februar 2007 Del Skrevet 25. februar 2007 De platinum utgavene jeg har vaert borti har hatt original disk.. Ellers er det som tidligere sagt, "Billig utgave" (samme spill, bare nedpriset og endret cover) Lenke til kommentar
Aleksander-yo Skrevet 25. februar 2007 Del Skrevet 25. februar 2007 Platinum er vel bestselgerne som reproduseres? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå