Gå til innhold

Trenger Hardiskopptaker. Tvil om viasat+

Anbefalte innlegg

Flyttet til en plass i sommer der kun parabolantenne er eneste mulighet for å få inn TV.

Bestilte meg det "hippeste" antenneutstyret med 4 hoder city radio og tv hadde og en viasattuner med gold ab. (Tenkte det var greit med 4 hoder til en evt dreamboxoppgradering)

I forrige uke fikk vi trua på å kjøpe hardiskopptaker så vi falt for tilbudet til viasat. Nemelig viasat + ab med hardiskopptaker.

Når jeg skulle montere den i går så visste det seg at jeg må skifte ut de 4 hodene jeg allerede har med 2 nye hoder og legge inn en ekstra kabel fra antenna. (Nytt hull i veggen)

Syns dette er alt for mye stress for å få en hardiskopptaker til å fungere i tillegg til at abonemanget mitt blir dyrere og forlenget avtaletid.

finnes det ikke en bedre løsning for meg der ute der jeg slipper å legge i en ekstra kabel gjennom veggen? Brukervennlighet og ha mulighet for å programere rett fra viasatguide er et must.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hvis du skal kunne ta opp ett program mens du ser på noe annet kommer du nok ikke utenom løsningen med 2 ledninger. Dessverre.

Det blir det samme om du har en Dreambox også (hvis du ser bort i fra muligheten til å skifte kanal på samme transponder mens du tar opp et program - men det er jo veldig begrenset da) .

Endret av Stream
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...