Gå til innhold

Overklokking.no tar navnet på alvor...

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Quote:

Den 2002-12-07 01:25, skrev Jvla Halvsame:

Men hvorfor kjøre reklame for artiklene? Det fører vel egentlig bare til at folk (meg selv inkludert) blir utålmodige og ender opp med å stange hodet i murveggen gjentatte ganger midt på natta... I disse eksamenstider kan dette umulig være sunt
:grin:
.

EN grunn: min sadistiske glede over å skru forventningene SKYHØYT, og så smelle dere i bakken ved å presentere noe gammalt nytt eller noe som er middelmådig. Sånt kalles markedsføring... :razz:

Seriøst: Det er for å gi dere litt spenning i hverdagen. Vi husker jo hvor mange som diskuterte fram og tilbake ang. MIST den tiden Microplex kjørte "XX dager igjen" (Jeg trodde selv det hadde noe med Ringenes Herre å gjøre...). Jeg skal få til noe liknende - noe jeg har klart. Det er SVÆRT sjelden at en tråd om en artikkel på Overklokking.no får så mange kommentarer som det er til nå på så kort tid.

I tillegg har jeg lyst til å vise dere at Overklokking.no ikke er en gørr kjedelig og dønn saklig side - vi gjør noen sprell, selv om det som regel ligger alvor bak det (jeg velger å overse tannbørstesaken...).

Men dere kan glede dere! Jeg garanterer at dere vil få MYE interessant lesning på mandag.

Lenke til kommentar

Quote:

Den 2002-12-08 14:15, skrev Aderlig:

Quote:

Den 2002-12-07 15:03, skrev InZomnia:

hmm, gi oss noen hint på hva hvor og hvordan :smile: jeg har ikke inett på den 9ende, så jeg vil vite nåå :smile:

"Har ikke inett på den 9."

Yeah, right...

hoho, det er lov å prøve seg, right ? :grin:

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...