EC Skrevet 7. desember 2002 Del Skrevet 7. desember 2002 Dere får lese om dette her, og fortsette diskusjonen i denne tråden fram til mandag... Lenke til kommentar
Mr.Hassan Skrevet 7. desember 2002 Del Skrevet 7. desember 2002 Hei Yummy! Gleder meg til mandag.Regner med at eg ikkje vil være online 9.desember klokka 00:00 på grunn av ein tentamen.Men,eg kommer nok til å sjekke den første artikkelen i serien med ein gang eg er ferdig med tentamen. Gleder meg også til dei kommande artikklane i serien. Lenke til kommentar
Halvsame Skrevet 7. desember 2002 Del Skrevet 7. desember 2002 Men hvorfor kjøre reklame for artiklene? Det fører vel egentlig bare til at folk (meg selv inkludert) blir utålmodige og ender opp med å stange hodet i murveggen gjentatte ganger midt på natta... I disse eksamenstider kan dette umulig være sunt . Lenke til kommentar
b-real Skrevet 7. desember 2002 Del Skrevet 7. desember 2002 Høres meget bra ut :smile: Jeg gleder meg allerede :smile: Lenke til kommentar
Skrue Skrevet 7. desember 2002 Del Skrevet 7. desember 2002 Jøss, det der blir nok en artikkel med "smell" i! Lookin´ forward to it! Lenke til kommentar
Dr.X Skrevet 7. desember 2002 Del Skrevet 7. desember 2002 Ja DA er jeg spent!! *Glis* Lenke til kommentar
EC Skrevet 7. desember 2002 Forfatter Del Skrevet 7. desember 2002 Quote: Den 2002-12-07 01:25, skrev Jvla Halvsame:Men hvorfor kjøre reklame for artiklene? Det fører vel egentlig bare til at folk (meg selv inkludert) blir utålmodige og ender opp med å stange hodet i murveggen gjentatte ganger midt på natta... I disse eksamenstider kan dette umulig være sunt . EN grunn: min sadistiske glede over å skru forventningene SKYHØYT, og så smelle dere i bakken ved å presentere noe gammalt nytt eller noe som er middelmådig. Sånt kalles markedsføring... :razz: Seriøst: Det er for å gi dere litt spenning i hverdagen. Vi husker jo hvor mange som diskuterte fram og tilbake ang. MIST den tiden Microplex kjørte "XX dager igjen" (Jeg trodde selv det hadde noe med Ringenes Herre å gjøre...). Jeg skal få til noe liknende - noe jeg har klart. Det er SVÆRT sjelden at en tråd om en artikkel på Overklokking.no får så mange kommentarer som det er til nå på så kort tid. I tillegg har jeg lyst til å vise dere at Overklokking.no ikke er en gørr kjedelig og dønn saklig side - vi gjør noen sprell, selv om det som regel ligger alvor bak det (jeg velger å overse tannbørstesaken...). Men dere kan glede dere! Jeg garanterer at dere vil få MYE interessant lesning på mandag. Lenke til kommentar
Skrue Skrevet 7. desember 2002 Del Skrevet 7. desember 2002 WHOAA!!! :grin: Kan nesten ikke vente! Det blir sikkert noe å strekke seg etter, for oss "dødelige"! Lenke til kommentar
Nedward Skrevet 7. desember 2002 Del Skrevet 7. desember 2002 Endelig! Dette er noe jeg har gledet meg lenge til... Lenke til kommentar
henriksern Skrevet 7. desember 2002 Del Skrevet 7. desember 2002 hmm, gi oss noen hint på hva hvor og hvordan :smile: jeg har ikke inett på den 9ende, så jeg vil vite nåå :smile: Lenke til kommentar
Anders Leipsland Skrevet 7. desember 2002 Del Skrevet 7. desember 2002 Står overklokking.no juridisk ansvarlig for at jeg ikke kommer til å forberede meg til heldags 10. desember og at jeg derfor kommer til å gjøre det dårlig :???: /me hater teasere [ Denne Melding var redigert av: Anders Leipsland på 2002-12-07 15:10 ] Lenke til kommentar
Halvsame Skrevet 7. desember 2002 Del Skrevet 7. desember 2002 Quote: Den 2002-12-07 01:47, skrev yummy:Sånt kalles markedsføring... Trodde markedsføring handlet om halvnakne damer og raske biler :razz: Lenke til kommentar
DavidS Skrevet 7. desember 2002 Del Skrevet 7. desember 2002 Endelig.. da kan jeg nyte og se noen andre ha det gøy med maskinen sin mens jeg sitter og ser på min døde XP 2000+... :razz: Lenke til kommentar
Arachnid Skrevet 8. desember 2002 Del Skrevet 8. desember 2002 Hehe, bare å kjøpe ny det DavidS. Har selv 2x RiP XP1800+.. Blir vell snart en RiP XP1900+ til, ettersom jeg skal låse den opp :razz: Lenke til kommentar
Aderlig Skrevet 8. desember 2002 Del Skrevet 8. desember 2002 Quote: Den 2002-12-07 15:03, skrev InZomnia:hmm, gi oss noen hint på hva hvor og hvordan :smile: jeg har ikke inett på den 9ende, så jeg vil vite nåå :smile: "Har ikke inett på den 9." Yeah, right... Lenke til kommentar
fondus Skrevet 8. desember 2002 Del Skrevet 8. desember 2002 Dette gleder jeg meg til bare synd jeg har *grr* tentamen på tirdsag jeg får ringe læreren og spørre om vi kan ta den etter elektronikktentamen, for da har jeg god tid til å øve og kan kose meg med artikkelen Lenke til kommentar
henriksern Skrevet 8. desember 2002 Del Skrevet 8. desember 2002 Quote: Den 2002-12-08 14:15, skrev Aderlig: Quote: Den 2002-12-07 15:03, skrev InZomnia: hmm, gi oss noen hint på hva hvor og hvordan :smile: jeg har ikke inett på den 9ende, så jeg vil vite nåå :smile: "Har ikke inett på den 9." Yeah, right... hoho, det er lov å prøve seg, right ? Lenke til kommentar
EC Skrevet 8. desember 2002 Forfatter Del Skrevet 8. desember 2002 Hmmm... ca. 6 timer og 38 minutter igjen... Lenke til kommentar
Espen F Skrevet 8. desember 2002 Del Skrevet 8. desember 2002 Quote: Den 2002-12-08 17:22, skrev yummy:Hmmm... ca. 6 timer og 38 minutter igjen... detta er SPAM! spamspamspamspam! moderator kick yummy! han spammer! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg