Gå til innhold

Du er alene på en øy i havet ...

Gjest

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

B absolutt.... som sagt tidligere, mer enn nok babling fra damer uansett. er jeg først på ei øde øy skal jeg uansett ikke snakke og kommer sikkert ikke tilbake igjen. så da er det likså greit å nyte sine siste dager ;)

Lenke til kommentar
Tror kanskje jeg statser på at den øya jeg havner på har villsvin eller noe lignende....

Tenk deg alle de høla de har da :dribble:

8040563[/snapback]

Å nei fyttihelvete, du er like syk som meg jo.. lo GODT av den kommentaren der! :D

Lenke til kommentar

A.

Da har jeg noen å kose og puse med, samt å snakke med og ligge å se på stjernene om natten og alt vil være liek paradis.

Når SO-savnet blir for stort, svømmer jeg hjem med henne og selger henne til et akvarium eller noe, eller legger henne i badekaret mitt <3

Lenke til kommentar
Alle tenker som om hun har lyst på dere. Men om hun ikke hadde; da kunne havfruen ha svømt vekk. De andre kan man bare bruke så mye man vil :yes:

8057394[/snapback]

Men er det nå bevist at havfruer kan leve under vann ?

Jeg ser ingen gjeller, og jeg vil tippe alt. B vil klare seg bedre under vann enn alt. A.

8062988[/snapback]

Er det bevist at havfruer i det hele tatt eksisterer?
Lenke til kommentar
B må jo være halveis under vann hele tiden for å kunne leve. Fikk et ganske sykt bilde i hodet mitt nå, gitt.

8100985[/snapback]

Doggystyle i fjæra? Det tenkte jeg hvertfall. Hadde jo vært greit med B, for da hadde man hatt et bruktbart måltid om en trengte det..

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+56132
A.

Da har jeg noen å kose og puse med, samt å snakke med og ligge å se på stjernene om natten og alt vil være liek paradis.

Når SO-savnet blir for stort, svømmer jeg hjem med henne og selger henne til et akvarium eller noe, eller legger henne i badekaret mitt <3

8079987[/snapback]

Haha, sant nok. Velger A selv. :!:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...