Dark Archon Skrevet 27. februar 2007 Del Skrevet 27. februar 2007 (endret) Jeg hadde fått barn med B, og håpet på at barnet ble helt menneske, og pent når hun kommer i 20års alderen, og fått nytelse med henne. pervo :!: Incest ser ut til å være populært blant diskusjon.no`s medlemmer Endret 27. februar 2007 av Dark Archon Lenke til kommentar
Ozelot Skrevet 27. februar 2007 Del Skrevet 27. februar 2007 Hadde valgt B og håpet på at ungen kom med min overkropp og dets underkropp..... 8012670[/snapback] Hva om det blir gutt? 8021285[/snapback] eh....bedre lykke nestegang ? Lenke til kommentar
chokke Skrevet 27. februar 2007 Del Skrevet 27. februar 2007 Hadde valgt B og håpet på at ungen kom med min overkropp og dets underkropp..... 8012670[/snapback] Hva om det blir gutt? 8021285[/snapback] eh....bedre lykke nestegang ? 8038539[/snapback] Middag! Lenke til kommentar
tommy007 Skrevet 27. februar 2007 Del Skrevet 27. februar 2007 Wtf.. pedo ass.. knuller dattra di liksom.. jeje.. Lenke til kommentar
Ozelot Skrevet 27. februar 2007 Del Skrevet 27. februar 2007 Wtf.. pedo ass.. knuller dattra di liksom.. jeje.. 8038637[/snapback] Er jeg syk ? Ta heller og sikt geværet på han som startet denne tråden... Å i det hele tatt komme på noe slik, er sykt det. Lenke til kommentar
Jigsaw V Skrevet 27. februar 2007 Del Skrevet 27. februar 2007 Jeg hadde fått barn med B, og håpet på at barnet ble helt menneske, og pent når hun kommer i 20års alderen, og fått nytelse med henne. pervo :!: Incest ser ut til å være populært blant diskusjon.no`s medlemmer 8038464[/snapback] Ja, disse Lazy Town greierne og den lille syke vitsen i "Dårlige Vitser" tråden (eller no).. hva er det beste med og voldta en 5 år gammel jente? når du er ferdig kan du snu henne og da ser det ut som du voldtar en 5 år gammel gutt. -Fred ut- 7907770[/snapback] Hahaha, herlig! 7909035[/snapback] Du er like gal. Edit: Eller rett og slett VERRE!! Lenke til kommentar
Armageddon Skrevet 27. februar 2007 Del Skrevet 27. februar 2007 Jeg hadde fått barn med B, og håpet på at barnet ble helt menneske, og pent når hun kommer i 20års alderen, og fått nytelse med henne. 8035011[/snapback] Hvorfor vente til hun er 20? Når det først er incest så er det like greit å gjøre det i barndommen.. Wow.. Tror denne tråden fikk en dårlig vri på en eller annen plass. Lenke til kommentar
Aldhissla Skrevet 27. februar 2007 Del Skrevet 27. februar 2007 Jeg hadde fått barn med B, og håpet på at barnet ble helt menneske, og pent når hun kommer i 20års alderen, og fått nytelse med henne. 8035011[/snapback] Hvorfor vente til hun er 20? Når det først er incest så er det like greit å gjøre det i barndommen.. Wow.. Tror denne tråden fikk en dårlig vri på en eller annen plass. 8040116[/snapback] ja, føler at vi har blitt litt dratt i feil retning..... Det er derfor jeg i retrospekt velger A tror jeg. Mindre komplikasjoner der......med mindre det er slik havfruer formerer..... Lenke til kommentar
Ozelot Skrevet 27. februar 2007 Del Skrevet 27. februar 2007 (endret) Jeg ville avstått. Rett og slett. Endret 27. februar 2007 av Ozelot Lenke til kommentar
Zethyr Skrevet 27. februar 2007 Del Skrevet 27. februar 2007 Det er ikke snakk om å være der på ferie i et par dager, Ozelot. Ballespreng er heller ikke særlig godt Man kan jo alltids skrike nei og løpe ut i skogen for å ta seg et runk, men når det ligger ei havfrue med et pent ansikt og fine pupper i vannkanten og har lyst på deg..? Lenke til kommentar
Aldhissla Skrevet 27. februar 2007 Del Skrevet 27. februar 2007 Det er ikke snakk om å være der på ferie i et par dager, Ozelot. Ballespreng er heller ikke særlig godt Man kan jo alltids skrike nei og løpe ut i skogen for å ta seg et runk, men når det ligger ei havfrue med et pent ansikt og fine pupper i vannkanten og har lyst på deg..? 8040372[/snapback] Tror kanskje jeg statser på at den øya jeg havner på har villsvin eller noe lignende.... Tenk deg alle de høla de har da Lenke til kommentar
chokke Skrevet 27. februar 2007 Del Skrevet 27. februar 2007 Det er ikke snakk om å være der på ferie i et par dager, Ozelot. Ballespreng er heller ikke særlig godt Man kan jo alltids skrike nei og løpe ut i skogen for å ta seg et runk, men når det ligger ei havfrue med et pent ansikt og fine pupper i vannkanten og har lyst på deg..? 8040372[/snapback] Tror kanskje jeg statser på at den øya jeg havner på har villsvin eller noe lignende.... Tenk deg alle de høla de har da 8040563[/snapback] her snakker vi tusentalls! Lenke til kommentar
Insomniatic Skrevet 28. februar 2007 Del Skrevet 28. februar 2007 Jeg hadde fått barn med B, og håpet på at barnet ble helt menneske, og pent når hun kommer i 20års alderen, og fått nytelse med henne. 8035011[/snapback] Hvem sier at det blir en "hun"? Lenke til kommentar
Kiwiboy Skrevet 28. februar 2007 Del Skrevet 28. februar 2007 Det er så sinnsykt lættis av denna tråden Siamesiske Tvillinger, 2 jenter med hodene sittende sammen ... Noen som kan lage bilde av det i Photoshop?? Eller kanskje 2 siamesiske fisketvillinger ... Lenke til kommentar
Arthemax Skrevet 28. februar 2007 Del Skrevet 28. februar 2007 A Pupper, pent fjes, noen å snakke med, mulighet for skyss bort fra øya når man er lei. Enkelt valg egentlig Lenke til kommentar
Asbjoern R Skrevet 28. februar 2007 Del Skrevet 28. februar 2007 A, hoppet på hun og fått hun til å svømme vekk Lenke til kommentar
Armageddon Skrevet 1. mars 2007 Del Skrevet 1. mars 2007 Om man velger A, så må det jo fortsatt være skjangs til å få seg no. Fisker har også reproduksjonsorganer. Det må jo være ett eller annet hull hvor fiske-eggene kommer ut?! Lenke til kommentar
Aldhissla Skrevet 1. mars 2007 Del Skrevet 1. mars 2007 Om man velger A, så må det jo fortsatt være skjangs til å få seg no. Fisker har også reproduksjonsorganer. Det må jo være ett eller annet hull hvor fiske-eggene kommer ut?! 8055277[/snapback] Hvis forplantningen hos havfruer skjer på samme måte som fisker velger jeg defentivt B. Tenk så kjedelig. Hun legger noe egg i en vannpytt og så går du bort, napper litt i løken og spruter på egga før du tusler videre..... Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 1. mars 2007 Del Skrevet 1. mars 2007 Alle tenker som om hun har lyst på dere. Men om hun ikke hadde; da kunne havfruen ha svømt vekk. De andre kan man bare bruke så mye man vil Lenke til kommentar
Ozelot Skrevet 2. mars 2007 Del Skrevet 2. mars 2007 Alle tenker som om hun har lyst på dere. Men om hun ikke hadde; da kunne havfruen ha svømt vekk. De andre kan man bare bruke så mye man vil 8057394[/snapback] Men er det nå bevist at havfruer kan leve under vann ? Jeg ser ingen gjeller, og jeg vil tippe alt. B vil klare seg bedre under vann enn alt. A. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå