Barely dead Skrevet 23. februar 2007 Del Skrevet 23. februar 2007 halvparten av hver :!: Lenke til kommentar
Danny Boy Skrevet 23. februar 2007 Del Skrevet 23. februar 2007 Uff Et ganske vanskelig valg. Men måtte jeg ha velgt så måtte det nok ha blitt A. Morsomt bilde Lenke til kommentar
nree Skrevet 23. februar 2007 Del Skrevet 23. februar 2007 Siden det finnes mer muligheter med A ville jeg valgt A Lenke til kommentar
Akidon Skrevet 23. februar 2007 Del Skrevet 23. februar 2007 Hadde tatt A. Er jo greit å ha noen å snakke med. Lenke til kommentar
Ståle Skrevet 23. februar 2007 Del Skrevet 23. februar 2007 *beastiality* ? Men nei, jeg ville gått for A Lenke til kommentar
Vorpal Skrevet 23. februar 2007 Del Skrevet 23. februar 2007 Kommer jo an på hvor lenge. Men hadde nok valgt A i lengden ja Lenke til kommentar
Dusken Skrevet 23. februar 2007 Del Skrevet 23. februar 2007 Haha, morsomt. siden jeg var heeelt alene ville jeg ikke ha snakket med en kvinne med fiskehode hele dagen. Går for A Lenke til kommentar
Zethyr Skrevet 24. februar 2007 Del Skrevet 24. februar 2007 Uten tvil A. A har alle mulighetene B har (kanskje unntatt å puste under vann, men hvem bryr seg om det), mens A har en del flere muligheter i tillegg. Både A og B kan man stikke tissen inn i, men det er jo sannsynlig at A kan snakke og tenke betraktelig bedre enn B. Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 24. februar 2007 Del Skrevet 24. februar 2007 men a A må være med på det hvis man ønsker sex på den øde øya. Og kanskje hun t.om. svømmer vekk fra deg. Å ha B der, er alltid greit. Lenke til kommentar
Aldhissla Skrevet 24. februar 2007 Del Skrevet 24. februar 2007 (endret) Definitivt B, hvis jeg er strandet på en øde øy skal jeg pokker meg ikke dele den med noe kaklene kvinnfolk, det har jeg mer enn nok av fra før.....herregud, tenk det jævla maset! Endret 24. februar 2007 av Aldhissla Lenke til kommentar
Ni kon Skrevet 24. februar 2007 Del Skrevet 24. februar 2007 Haha. Minner meg om en episode med futurama, hvor Fry blir forelsket i en havfrue. Når de endelig skal gjøre det oppdager han at hun er jo fisk nedentil, og han kunne jo levd med om det var motsatt. Selv hadde jeg gått for fiskedelen på topp og kropp nede Lenke til kommentar
Vaio Skrevet 24. februar 2007 Del Skrevet 24. februar 2007 (endret) Bruk IKEA posen løsningen. Virker på stygger damer og løsningen B Alle kjerringer lukter "fisk" nedentil uansett... Endret 24. februar 2007 av Vaio Lenke til kommentar
Gjest Slettes-xwByZdFZ Skrevet 24. februar 2007 Del Skrevet 24. februar 2007 Ville valgt A. Sabotert halen så hun ikke kunne svømme, og pult kjeften hennes med jevne mellomrom for å unngå blue balls. Lenke til kommentar
Ozelot Skrevet 24. februar 2007 Del Skrevet 24. februar 2007 Hadde valgt B og håpet på at ungen kom med min overkropp og dets underkropp..... Lenke til kommentar
zeltex Skrevet 24. februar 2007 Del Skrevet 24. februar 2007 ahaha ja. Dette var jo Fry sin løsning i en Futurama episode. "Why couldn't she have been the other kind of mermaid, with the fish part on top, and the lady part on the bottom?" Jeg hadde valgt A tror jeg ja. Heller noen å snakke med så jeg ikke hadde blitt gal. Lenke til kommentar
jokkakim Skrevet 24. februar 2007 Del Skrevet 24. februar 2007 (endret) spurte ikke barney? om noe sånt på siste episode av "How i met your mother"? Endret 24. februar 2007 av jokkakim Lenke til kommentar
Jigsaw V Skrevet 24. februar 2007 Del Skrevet 24. februar 2007 B *fjortentegn* 8012067[/snapback] Du skjønner lite? Hehehe. Jeg ville seff ha valgt A. Husk munnen kan suge. Og se på et fiskehode når du "bænger" bitcha er ikke noe særlig... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå