Danny Boy Skrevet 23. februar 2007 Del Skrevet 23. februar 2007 (endret) Oblivion - Star Warz Gangsta Rap Lagte filmen i Adobe Production Studio. Den er litt kort siden det ble litt kjedelig etter en stund. Fekk lyst å begynne på noe annet Trenger kritikk om filmen. Er ikke så veldig erfaren i Adobe programmene, enda... Premiere Pro og After Effects og Encore DVD er de jeg kan best, mens Photoshop har jeg ikke jobbet så mye med. Se filmen hos Youtube Endret 17. november 2007 av Danny Boy Lenke til kommentar
Danny Boy Skrevet 26. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 26. februar 2007 (endret) Walt Disney - The Intro Of Asia Dette er introen min til et skoleprosjekt om Asia Gjerne gi fakta om Asia til meg om dere har noen gode Musikken der er jo fra Walt Disney, mens teksten og effektene er lagt i Premiere Pro, After Effetcs, Photoshop og Particle Illusion. Se filmen hos Youtube Endret 17. november 2007 av Danny Boy Lenke til kommentar
MemoryLaneCinema Skrevet 28. februar 2007 Del Skrevet 28. februar 2007 Walt Disney - The Intro Of Asia Dette er introen min til et skoleprosjekt om Asia Gjerne gi fakta om Asia til meg om dere har noen gode Musikken der er jo fra Walt Disney, mens teksten og effektene er lagt i Premiere Pro, After Effetcs, Photoshop og Particle Illusion. http://youtube.com/watch?v=QBY8ICF0YiY 8030891[/snapback] Jeg har gått på filmskole og jeg vil si at den introen var veldig bra. Minner meg om en intro til et filmselskap:). Veldig catchy og fin. Lenke til kommentar
Bjonski Skrevet 3. mars 2007 Del Skrevet 3. mars 2007 Walt Disney - The Intro Of Asia Dette er introen min til et skoleprosjekt om Asia Gjerne gi fakta om Asia til meg om dere har noen gode Musikken der er jo fra Walt Disney, mens teksten og effektene er lagt i Premiere Pro, After Effetcs, Photoshop og Particle Illusion. http://youtube.com/watch?v=QBY8ICF0YiY 8030891[/snapback] Jeg har gått på filmskole og jeg vil si at den introen var veldig bra. Minner meg om en intro til et filmselskap:). Veldig catchy og fin. 8042828[/snapback] Ja, og tar jeg ikke helt feil er det en parodi av introen til Walt Disney (Magic). Av de to likte jeg introen best. Lenke til kommentar
Kimbara Skrevet 5. mars 2007 Del Skrevet 5. mars 2007 Den første filmen er jo ikke mye å gi kritikk på, det er jo strengt tatt bare en showoff i dårlige effekter. Nå hadde jeg ikke høyttalere på pc'en, så lyden kan jeg ikke gi kritikk på. Introen var også litt overkill og ripoff av Disney synes jeg. Husk at less is more. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå