thaldo Skrevet 23. februar 2007 Del Skrevet 23. februar 2007 Heisann. Jeg har to eksterne HD'er (en Maxtor II og en Maxtor III 300 giga hhv.), og fler PC'er. Litt slitsomt å løpe rundt med USB kabløer o.l. Begge to er på trådløst nett via NGT thomsen router. Det jeg lurte på er om det er noen mulighet for å gjøre en av de HD'ene trådløse tilgjennelig for begge PC'ene. F.eks. ved bruk av USB plugg som sender og mottager e.l. Er det mulighet for å begytte seg av det eksisterende trådløse nettet og få disken evt tilgjennlig derfra e.l. ? Hadde vært flott om noen kan gi meg noen tips, råd eller link til relevante saker. Takk for hjelpen Tom Lenke til kommentar
Gjest Slettet-lQle7N2M Skrevet 23. februar 2007 Del Skrevet 23. februar 2007 Du kan kjøpe en av Apples Airport Extreme den har en USB kontokt som gjøre at du kan koble til en ekstern harddisk slik at den blir delt over nettverket. Men det er bare en kontakt og jeg er ikke sikker pa om det vil fungere hvis du putter en USB hub der men en harddisk vil ivertfall fungere. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå