Gå til innhold

Passer 8800GTX/GTS i Cooler Master Ammo?

Anbefalte innlegg

Oppdaterer emnet.

Det jeg lurer på er om Cooler Master Ammo 533 har plass til et nVida GeForce 8800 GTX/GTS. Skal ha svar ang. begge kortene.

Om ikke, så har PC-konfiguratoren (bestiller fra Komplett) disse å velge mellom:

Apevia X-Plorer

Apevia X-Cruiser

APLUS Case Qubic

APLUS Case XClio 2

Chieftec CH-03P

Cooler Master Centurion 534

Cooler Master Mystique 631

Cooler Master Mystique 632

Er disse og Ammo jeg kan velge mellom (liker selv best Cooler Master), men konfiguratoren lar meg velge GTX og GTS, og Komplett forteller at alle deler passer med hverandre osv (uten å ødelegge HDD plass (håper jeg)), men før kunne jeg velge CM Stacker, så jeg vet ikke helt om jeg kan stole på Komplett, så derfor spør jeg dere. Stacker blir for dyrt, btw.

Endret av Tobye
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

det er to usbporter i kabinettet, altså i fronten da! det er porter bakpå også. antallet varrierer fra HK til HK. men om du er såpass sløv at du trodde man bare hadde to porter å rutte med siden at det var det som ble sagt i rewieven så tror jeg ikke at du bør prøve på å montere inn komponenter i kabbisen.!

Lenke til kommentar

...

Skal jo selvfølgelig ha ferdigbygd. Flott dette da! Jeg misforstå, da.

Dere skjønner, på PC'en som står i huset her nå, så er det to USB plugger frampå, og flere bak. På rewieven, var det ingen slike bakom (som jeg så). Men o det er porter i hovekortet ... bra! Husker ikke helt navnet på kortet, men det var noe med Asus P5N-E. Uansett, disse portene kommer synelig fram bakom, ja?

Endret av Tobye
Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...
  • 3 uker senere...
Oppdaterer emnet.

Det jeg lurer på er om Cooler Master Ammo 533 har plass til et nVida GeForce 8800 GTX/GTS. Skal ha svar ang. begge kortene.

Om ikke, så har PC-konfiguratoren (bestiller fra Komplett) disse å velge mellom:

Apevia X-Plorer

Apevia X-Cruiser

APLUS Case Qubic

APLUS Case XClio 2

Chieftec CH-03P

Cooler Master Centurion 534

Cooler Master Mystique 631

Cooler Master Mystique 632

Er disse og Ammo jeg kan velge mellom (liker selv best Cooler Master), men konfiguratoren lar meg velge GTX og GTS, og Komplett forteller at alle deler passer med hverandre osv (uten å ødelegge HDD plass (håper jeg)), men før kunne jeg velge CM Stacker, så jeg vet ikke helt om jeg kan stole på Komplett, så derfor spør jeg dere. Stacker blir for dyrt, btw.

8011767[/snapback]

Visst det ikke passer så sier komplett fra. De hadde jo ikke lagt inn kabinettene i konfiguratoren dersom de ikke passer med skjermkortet.

Mvh LockBreaker :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...