Commanders Skrevet 21. desember 2001 Del Skrevet 21. desember 2001 jeg har litt problemer med skjermkortet mitt, jeg lastet ned demone fra ATI og kjørte dem, neste gang jeg kjørte dem så om det opp masse vegger og textures som ikke skulle ha vært der. Hva kan det være? Jeg har prøvd med både nye og gamle drivere. Det kommer det samme problemet... Er det drivere eller hardware? Det er akkurat som om når man overklokker og kortet ikke "følger med", det er bare i ATI demone det kommer, men er litt redd for at det skal komme på noe annet også... Har IKKE overklokket det! Lenke til kommentar
Robin B Skrevet 21. desember 2001 Del Skrevet 21. desember 2001 Kan bare si en ting,sjekk her. http://www.rage3d.com/board/showthread.php...readid=33590940 Lenke til kommentar
westis Skrevet 21. desember 2001 Del Skrevet 21. desember 2001 du bør heller ikke overklokke kortet ditt commanders.. da minnet er på 3.6 NS (om de ikke har bytta det da) og klokket til 275 mhz.. da har du 5 og gå på... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå