trehesten Skrevet 23. februar 2007 Del Skrevet 23. februar 2007 Har nå fått prøvd K550i noen dager. Telefonen er veldig kjapp, og har fått tilbake autofokus (ref K610). Track id er på plass, og virker veldig bra.... ...helt til du kjenner på knappene. De er helt forferdelige... Alt for små, vonde og trykke på, og alt for glatte. Minitest på Trehesten Lenke til kommentar
HBK Skrevet 21. mars 2007 Del Skrevet 21. mars 2007 Skal ikke amobil snart komme med test på denne?? Telefonen virker ok, men etter litt prøving så var min umiddelbare tanke att tastane ødelegger vanvitti mykje for denne telefonen. Samme gjelder vel for W880i også. Lenke til kommentar
ak50224 Skrevet 7. april 2007 Del Skrevet 7. april 2007 JEg synes tastene er helt kurrante. Mye bedre enn på W880i. Lenke til kommentar
aswfg Skrevet 7. april 2007 Del Skrevet 7. april 2007 JEg synes tastene er helt kurrante. Mye bedre enn på W880i. 8324412[/snapback] Jeg liker faktisk tastene på min w880, de som sitter på damas k550 derimot er harde og batteridekslet knirker noe helt forferdelig.. Lenke til kommentar
Gulrooot Skrevet 7. april 2007 Del Skrevet 7. april 2007 Skal ikke amobil snart komme med test på denne?? Telefonen virker ok, men etter litt prøving så var min umiddelbare tanke att tastane ødelegger vanvitti mykje for denne telefonen. Samme gjelder vel for W880i også. 8200975[/snapback] ja kommer det ikke en test av k550i? Lenke til kommentar
HBK Skrevet 7. april 2007 Del Skrevet 7. april 2007 Skal ikke amobil snart komme med test på denne?? Telefonen virker ok, men etter litt prøving så var min umiddelbare tanke att tastane ødelegger vanvitti mykje for denne telefonen. Samme gjelder vel for W880i også. 8200975[/snapback] ja kommer det ikke en test av k550i? 8326225[/snapback] Har linket til en del tester i denne tråden: https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=720966 Lenke til kommentar
gaaserud Skrevet 5. august 2007 Del Skrevet 5. august 2007 Jeg har kjøpt meg sony ericsson k550i, og den har track id. Men når jeg prøver å bruke den får jeg opp denne meldingen etter den har søkt etter sanger: "We`re sorry, but your device is not allowed to use this service". Noen som vet hva jeg må gjøre for å få det til å funke? Lenke til kommentar
Duppsa Skrevet 7. august 2007 Del Skrevet 7. august 2007 gaaserud: Du må sette den opp for gprs. Har du dette inne allerede så må du stille inn java-husker-ikke-helt-hva-det-heter til gprs oppsettet ditt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå