Gå til innhold

Familie forsvant ned i ett hull i bakken

Gjest

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Jeg hadde ikke sagt vitsen til ofrene eller pårørende. men hvorfor blir dere så opprørt over dette?

8012152[/snapback]

Fordi du sa:

Det var sikkert noe de fortjente. En grunn til at de forsvant sjwooosj gjennom bakken :yes:

8011657[/snapback]

Det er ufattelig respektløst av deg å si! Ville du sagt at jødene sikkert fortjente Holocaust?

8012157[/snapback]

PLZ, vær litt mer seriøs da, herregud!

Lenke til kommentar
Jeg hadde ikke sagt vitsen til ofrene eller pårørende. men hvorfor blir dere så opprørt over dette?

8012152[/snapback]

Fordi du sa:

Det var sikkert noe de fortjente. En grunn til at de forsvant sjwooosj gjennom bakken :yes:

8011657[/snapback]

Det er ufattelig respektløst av deg å si! Ville du sagt at jødene sikkert fortjente Holocaust?

8012157[/snapback]

PLZ, vær litt mer seriøs da, herregud!

8026630[/snapback]

Er ingen som er seriøse i denne tråden.

Lenke til kommentar
Bah! Tåpelig diskusjon. Dette er Satans verk. Alle ser jo det. Gubben er lei av at alle drar til himmels og tok spaden i egen hånd. Og mes vi venter på filmen basert på denne fantastiske happeningen, husk og gjøre klar fallskjermen før du går og legger deg i kveld.

8012522[/snapback]

He he he he ... den var god faktisk. Det minner meg om den syrlig sarkastiske undertonen som OJ har i Rikets Røst. Herlig!

Lenke til kommentar
Satser på at dette vil skje i Oslo også. Neineinei, ingen grunn til panikk...ingen av nevneverdig verdi vil bli savnet.

8029195[/snapback]

Dessuten fortjener de det :!:

8038069[/snapback]

Thi hi hi hi ... Ha ha ha ha ha ... syrlig og sarkastisk! Mere! Mere! :thumbup:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...