Zethyr Skrevet 25. februar 2007 Del Skrevet 25. februar 2007 den er vi feridg med. Det handler bare om formuleringen, og det er tryggest å gå etter meg 8018909[/snapback] Hæ? Lenke til kommentar
Aldhissla Skrevet 25. februar 2007 Del Skrevet 25. februar 2007 hahaha... litt OT, men appropos latterlige hendelser: Bang Lenke til kommentar
Emomilol Skrevet 25. februar 2007 Del Skrevet 25. februar 2007 (endret) Den ene mannens hode ble funnet på et jorde i nærheten av åstedet. Politiet samlet legemsdeler for å foreta DNA-analyse. Det var nok litt mer enn en kinaputt ja ... Endret 25. februar 2007 av Emomilol Lenke til kommentar
Lidskjalv Skrevet 25. februar 2007 Del Skrevet 25. februar 2007 Haha, selvsagt fortjente de det, hvorfor var det akkurat de personene som ble dradd ned? At folk skal være så blodseriøse hele tiden er helt greit, men ikke prøv å sett munnbind på oss som ikke er det! Man kan spøke med hva det skal være. Å spøke med døden går helt greit, og det er da for svarte ingen som kjenner disse menneskene? Skal vi bry oss om absolutt alle billiarder med mennesker som dør og har dødd opp igjennom? Det har ikke jeg tid til! Og JA - jødene fortjente det, ingen hadde invitert dem til Tyskland uansett 8018935[/snapback] ...og det er ingen her som har invitert deg til forumet her heller.. Så da må DU DØ! Det med å _ta_ grupper som f.eks jødene strider da faktisk mot reglene her på forumet.. så trå forsiktig nå! 8019034[/snapback] Å? Fra bildehumortråden her på forumet: Self. Helt OT. : Dett er er humor. Politisk, ukorrekt, støtende, uthengende, morsom, frekk, svart....Kall det hva som helst. Men ikke kneble humoren med kvasi-empatiske prektighetsanfall. Life sucks, and then you die. Enkelt. Le av det. Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 25. februar 2007 Del Skrevet 25. februar 2007 Jeg liker din humorsans Lenke til kommentar
Shibiz Skrevet 25. februar 2007 Del Skrevet 25. februar 2007 Sier bare, Satan kom å tok dem :X Lenke til kommentar
applemania Skrevet 25. februar 2007 Del Skrevet 25. februar 2007 Nå ble jeg redd. *titte over skulderen sin* Lenke til kommentar
Stig Jøran Skrevet 25. februar 2007 Del Skrevet 25. februar 2007 Er det kansje mulig å se plassen på google-earth, vil vel nok da være før dette skjedde? Hvis de har såpass høy oppløsning der. Lenke til kommentar
Lidskjalv Skrevet 25. februar 2007 Del Skrevet 25. februar 2007 (endret) Nå ble jeg redd. *titte over skulderen sin* 8019521[/snapback] Ikke vær det. Sorg er snudd til glede i Guatemala By. Optimismen er vendt tilbake. Utelivet har tatt seg opp igjen og de unge ler atter igjen, lyder de siste meldinger fra sikre kilder. Endret 25. februar 2007 av pwd3679 Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 25. februar 2007 Del Skrevet 25. februar 2007 åååhåhåhå fortsett sånn, pwd. kunne laget en egen tråd for de Lenke til kommentar
sk8l0rva Skrevet 25. februar 2007 Del Skrevet 25. februar 2007 Herregud! Alle fleiper en gang i blant, fatter ikke at folk skal bli så oppskaket for at tremann skrev det der. Kan nesten vedde på at hvertfall 5 av dere har tullet med noe og funnet ut at det ble for dumt. Ang. Hullet: Jeg synes dette virker skremmende, hvem vet hvor det kan dukke opp et sånn hull neste gang? Lenke til kommentar
applemania Skrevet 25. februar 2007 Del Skrevet 25. februar 2007 Ang. Hullet: Jeg synes dette virker skremmende, hvem vet hvor det kan dukke opp et sånn hull neste gang? 8019802[/snapback] Hullet kan godt dukke opp under meg neste gang, jeg melder meg frivillig. Lenke til kommentar
Drillo Skrevet 25. februar 2007 Del Skrevet 25. februar 2007 Om de avdøde fortjente det, er det andre som har hatt englevakt Lenke til kommentar
Emomilol Skrevet 25. februar 2007 Del Skrevet 25. februar 2007 Når jeg tenker på det. Tenk å fylle hullet med vann. DET badebassenget Lenke til kommentar
Runar Skrevet 25. februar 2007 Del Skrevet 25. februar 2007 Det som er skummelt er at det bare er helt svart der nede, og du kan se veggene slutter. Det er nesten som om jorden er hul, og at det gikk hull på den tynne, tynne jordskorpen. Lenke til kommentar
Drillo Skrevet 25. februar 2007 Del Skrevet 25. februar 2007 Det som er skummelt er at det bare er helt svart der nede, og du kan se veggene slutter. Det er nesten som om jorden er hul, og at det gikk hull på den tynne, tynne jordskorpen. 8020916[/snapback] Hehe, ja. Men det var visst bare 100 meter dypt. Det eksisterer faktisk kristne sekter som tror jorda er hul. Lenke til kommentar
Aldhissla Skrevet 25. februar 2007 Del Skrevet 25. februar 2007 Det som er skummelt er at det bare er helt svart der nede, og du kan se veggene slutter. Det er nesten som om jorden er hul, og at det gikk hull på den tynne, tynne jordskorpen. 8020916[/snapback] Hehe, ja. Men det var visst bare 100 meter dypt. Det eksisterer faktisk kristne sekter som tror jorda er hul. 8020954[/snapback] Ja, jeg leste en teori en gang om at jorden var hul. Mener å huske at det var Donald Pocket nr 268.... Lenke til kommentar
TorbjørnK Skrevet 25. februar 2007 Del Skrevet 25. februar 2007 Det som er skummelt er at det bare er helt svart der nede, og du kan se veggene slutter. Det er nesten som om jorden er hul, og at det gikk hull på den tynne, tynne jordskorpen. 8020916[/snapback] Hehe, ja. Men det var visst bare 100 meter dypt. Det eksisterer faktisk kristne sekter som tror jorda er hul. 8020954[/snapback] Ja, jeg leste en teori en gang om at jorden var hul. Mener å huske at det var Donald Pocket nr 268.... 8020991[/snapback] Jeg lanserte teorien om at jorden var hul, og fyllt med snøballer med slips og lang nese for 23 mnder siden, og den er herved til en viss grad bevist =) Lenke til kommentar
Ozelot Skrevet 25. februar 2007 Del Skrevet 25. februar 2007 hahaha... litt OT, men appropos latterlige hendelser: Bang 8019204[/snapback] Tragikomisk! Men angående hullet, joda, synd er det. Lurer på hva de skal fyllet det med.... Lenke til kommentar
Bruktbilen Skrevet 25. februar 2007 Del Skrevet 25. februar 2007 (endret) Legger vel et par Olav-statuer der. Endret 25. februar 2007 av Bruktbilen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå