Gå til innhold

Familie forsvant ned i ett hull i bakken


Gjest

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

I trevakts uttalelse ligger det helt klart humoristiske religiøse føringer som hentyder til den vanlige religiøse oppfatningen om at syndere ender i helvete. Altså svart humor av en helt kurant karakter. Det var desverre Ustedalen som ikke så denne humoren og repliserte med; sitat: "Hvor dum er du egentlig?". En helt klart injurierende uttalelse i andre forumbrukeres åsyn. Og kvalifiserer til en uforbeholden unnskyldning. Uansett jeg lar jeg den debatten "rase" videre uten meg. Og koser meg heller med min hyggelige Satanflørting i stedet. Ha en jævlig god aften.

 

ingenforklaringgc2.jpg

Lenke til kommentar
jeg har aldri sagt at det fortjener det. Hvordan kan jeg vite det?

Jeg spøkte med at det var gud som straffet dem, men jeg formulerte det kanskje feil :dontgetit:

8018057[/snapback]

 

Ja, jeg skjønner ikke at folk kan hisse seg opp over det du skrev, trevakt. Jeg har forstått det slik at mange her disser mye av det du skriver, men hvis folk hisser seg så lett opp som i denne tråden, skjønner jeg godt at du fortsetter, det må være gøy :)

 

Jeg synes forresten du tar opp et interessant tema. Mange religiøse forsøker å finne en mening med alt. Dette er MEGET FARLIG, da det kan lede til en holdning om at det er en mening bak alt som skjer. I ekstreme tilfeller som dette, kan mange religøse være tilbøyelige til å tro at høyere makter ville straffe vedkommende.

 

Undertegnede føler seg dog sikker på at trevakt ikke hører til denne gruppen, kanskje var innlegget rett og slett ment som en latterliggjøring av religiøse snarere enn et disrespektfullt angrep mot avdøde.

Lenke til kommentar
Dette bildet er ekte. Det beviser at det var Hinnmannen som stod bak. På alle andre offisielle bilder er han retusjert bort. Sekunder etter dette bildet var tatt var kameramannen død. Men kameraet ble liggende igjen i helikopteret. Vi har sendt kameraet til hans familie i Peru.

hunger2nf7.jpg

8017692[/snapback]

 

Hvis Satan eksisterte ville han da vitterlig bygd helvete mer enn 100 m under jordoverflaten!

Lenke til kommentar

jeg har aldri sagt at det fortjener det. Hvordan kan jeg vite det?

Jeg spøkte med at det var gud som straffet dem, men jeg formulerte det kanskje feil :dontgetit:

8018057[/snapback]

 

Ja, jeg skjønner ikke at folk kan hisse seg opp over det du skrev, trevakt. Jeg har forstått det slik at mange her disser mye av det du skriver, men hvis folk hisser seg så lett opp som i denne tråden, skjønner jeg godt at du fortsetter, det må være gøy :)

 

Jeg synes forresten du tar opp et interessant tema. Mange religiøse forsøker å finne en mening med alt. Dette er MEGET FARLIG, da det kan lede til en holdning om at det er en mening bak alt som skjer. I ekstreme tilfeller som dette, kan mange religøse være tilbøyelige til å tro at høyere makter ville straffe vedkommende.

 

Undertegnede føler seg dog sikker på at trevakt ikke hører til denne gruppen, kanskje var innlegget rett og slett ment som en latterliggjøring av religiøse snarere enn et disrespektfullt angrep mot avdøde.

8018479[/snapback]

Ja :yes:

men når de andre "ledet", og jeg sto for mitt, tok du det andre partiet i diskusjonen.

Endret av Gjest
Lenke til kommentar
enig med pws3679 :yes:

Og jeg føler at mange her ser på meg som en tulling fordi jeg spøkte med at det var gud som hadde gjort det kanskje for å straffe dem.

8015644[/snapback]

Får trøste deg med at jeg ikke syns du er tulling da, for jeg engasjerer meg ikke nok til bry meg et sekund en gang :) Bare å spøke ivei ... folk er så hyklere vet du, at dem skjønner det jo ikke selv engang.

 

Men snodig lite freak of nature det der - så litt skummelt ut.

Lenke til kommentar

Haha, selvsagt fortjente de det, hvorfor var det akkurat de personene som ble dradd ned?

 

At folk skal være så blodseriøse hele tiden er helt greit, men ikke prøv å sett munnbind på oss som ikke er det! Man kan spøke med hva det skal være. Å spøke med døden går helt greit, og det er da for svarte ingen som kjenner disse menneskene? Skal vi bry oss om absolutt alle billiarder med mennesker som dør og har dødd opp igjennom? Det har ikke jeg tid til!

 

Og JA - jødene fortjente det, ingen hadde invitert dem til Tyskland uansett :p

Lenke til kommentar
Haha, selvsagt fortjente de det, hvorfor var det akkurat de personene som ble dradd ned?

 

At folk skal være så blodseriøse hele tiden er helt greit, men ikke prøv å sett munnbind på oss som ikke er det! Man kan spøke med hva det skal være. Å spøke med døden går helt greit, og det er da for svarte ingen som kjenner disse menneskene? Skal vi bry oss om absolutt alle billiarder med mennesker som dør og har dødd opp igjennom? Det har ikke jeg tid til!

 

Og JA - jødene fortjente det, ingen hadde invitert dem til Tyskland uansett  :p

8018935[/snapback]

 

...og det er ingen her som har invitert deg til forumet her heller.. Så da må DU DØ! :ph34r:

 

Det med å _ta_ grupper som f.eks jødene strider da faktisk mot reglene her på forumet.. så trå forsiktig nå! ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...