Sirslask Skrevet 24. februar 2007 Del Skrevet 24. februar 2007 Kan vi stoppe disusjonen nå, vi vet alle hva utfallet vil være. Ustedalen vinner. Trevakt får 10% warn Tråden stenges. Ingen noen fler morsomme bilder Og det blir ingen flere morsomheter om hullet Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 24. februar 2007 Del Skrevet 24. februar 2007 jeg har aldri sagt at det fortjener det. Hvordan kan jeg vite det? Jeg spøkte med at det var gud som straffet dem, men jeg formulerte det kanskje feil Lenke til kommentar
Lidskjalv Skrevet 24. februar 2007 Del Skrevet 24. februar 2007 I trevakts uttalelse ligger det helt klart humoristiske religiøse føringer som hentyder til den vanlige religiøse oppfatningen om at syndere ender i helvete. Altså svart humor av en helt kurant karakter. Det var desverre Ustedalen som ikke så denne humoren og repliserte med; sitat: "Hvor dum er du egentlig?". En helt klart injurierende uttalelse i andre forumbrukeres åsyn. Og kvalifiserer til en uforbeholden unnskyldning. Uansett jeg lar jeg den debatten "rase" videre uten meg. Og koser meg heller med min hyggelige Satanflørting i stedet. Ha en jævlig god aften. Lenke til kommentar
Frohman Skrevet 24. februar 2007 Del Skrevet 24. februar 2007 jeg har aldri sagt at det fortjener det. Hvordan kan jeg vite det? Jeg spøkte med at det var gud som straffet dem, men jeg formulerte det kanskje feil 8018057[/snapback] Det var sikkert noe de fortjente. En grunn til at de forsvant sjwooosj gjennom bakken 8011657[/snapback] Lenke til kommentar
Bruktbilen Skrevet 24. februar 2007 Del Skrevet 24. februar 2007 (endret) Det var da bare artig, alle vet jo at han ikke mente det seriøst... Jada, jada, det er ikke noe å spøke med at folk dør, men når noe slikt skjer som er helt "supernaturlig" så må man forvente det le litt! gogo! Endret 24. februar 2007 av Bruktbilen Lenke til kommentar
Drillo Skrevet 24. februar 2007 Del Skrevet 24. februar 2007 jeg har aldri sagt at det fortjener det. Hvordan kan jeg vite det? Jeg spøkte med at det var gud som straffet dem, men jeg formulerte det kanskje feil 8018057[/snapback] Ja, jeg skjønner ikke at folk kan hisse seg opp over det du skrev, trevakt. Jeg har forstått det slik at mange her disser mye av det du skriver, men hvis folk hisser seg så lett opp som i denne tråden, skjønner jeg godt at du fortsetter, det må være gøy Jeg synes forresten du tar opp et interessant tema. Mange religiøse forsøker å finne en mening med alt. Dette er MEGET FARLIG, da det kan lede til en holdning om at det er en mening bak alt som skjer. I ekstreme tilfeller som dette, kan mange religøse være tilbøyelige til å tro at høyere makter ville straffe vedkommende. Undertegnede føler seg dog sikker på at trevakt ikke hører til denne gruppen, kanskje var innlegget rett og slett ment som en latterliggjøring av religiøse snarere enn et disrespektfullt angrep mot avdøde. Lenke til kommentar
Drillo Skrevet 24. februar 2007 Del Skrevet 24. februar 2007 Dette bildet er ekte. Det beviser at det var Hinnmannen som stod bak. På alle andre offisielle bilder er han retusjert bort. Sekunder etter dette bildet var tatt var kameramannen død. Men kameraet ble liggende igjen i helikopteret. Vi har sendt kameraet til hans familie i Peru. 8017692[/snapback] Hvis Satan eksisterte ville han da vitterlig bygd helvete mer enn 100 m under jordoverflaten! Lenke til kommentar
pessimisten Skrevet 24. februar 2007 Del Skrevet 24. februar 2007 Jævlig rått!! altså ikek for de, men sånn ellers! Kan nesten si at huset gikk til helvete:P Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 24. februar 2007 Del Skrevet 24. februar 2007 (endret) jeg har aldri sagt at det fortjener det. Hvordan kan jeg vite det? Jeg spøkte med at det var gud som straffet dem, men jeg formulerte det kanskje feil 8018057[/snapback] Ja, jeg skjønner ikke at folk kan hisse seg opp over det du skrev, trevakt. Jeg har forstått det slik at mange her disser mye av det du skriver, men hvis folk hisser seg så lett opp som i denne tråden, skjønner jeg godt at du fortsetter, det må være gøy Jeg synes forresten du tar opp et interessant tema. Mange religiøse forsøker å finne en mening med alt. Dette er MEGET FARLIG, da det kan lede til en holdning om at det er en mening bak alt som skjer. I ekstreme tilfeller som dette, kan mange religøse være tilbøyelige til å tro at høyere makter ville straffe vedkommende. Undertegnede føler seg dog sikker på at trevakt ikke hører til denne gruppen, kanskje var innlegget rett og slett ment som en latterliggjøring av religiøse snarere enn et disrespektfullt angrep mot avdøde. 8018479[/snapback] Ja men når de andre "ledet", og jeg sto for mitt, tok du det andre partiet i diskusjonen. Endret 24. februar 2007 av Gjest Lenke til kommentar
Gjest Yoshi Skrevet 24. februar 2007 Del Skrevet 24. februar 2007 Fytti helvete, det der så utrolig fiksert ut! Lenke til kommentar
SkyMarshall Arts Skrevet 24. februar 2007 Del Skrevet 24. februar 2007 enig med pws3679 Og jeg føler at mange her ser på meg som en tulling fordi jeg spøkte med at det var gud som hadde gjort det kanskje for å straffe dem. 8015644[/snapback] Får trøste deg med at jeg ikke syns du er tulling da, for jeg engasjerer meg ikke nok til bry meg et sekund en gang Bare å spøke ivei ... folk er så hyklere vet du, at dem skjønner det jo ikke selv engang. Men snodig lite freak of nature det der - så litt skummelt ut. Lenke til kommentar
Lidskjalv Skrevet 25. februar 2007 Del Skrevet 25. februar 2007 Det renner stadig inn nyheter fra Guatemala City: Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 25. februar 2007 Del Skrevet 25. februar 2007 haha, den siste var bra, pwd Lenke til kommentar
Zethyr Skrevet 25. februar 2007 Del Skrevet 25. februar 2007 http://parisisloosehahalolol.ytmnd.com/ <- Paris Hilton upskirt bilder.. Moderatorer, ikke slett den før dere ser hva det er Lenke til kommentar
SkyMarshall Arts Skrevet 25. februar 2007 Del Skrevet 25. februar 2007 Nå må dere ikke spøke med dette emnet her nå da ... det sømmer seg ikke Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 25. februar 2007 Del Skrevet 25. februar 2007 http://parisisloosehahalolol.ytmnd.com/ <- Paris Hilton upskirt bilder.. Moderatorer, ikke slett den før dere ser hva det er 8018830[/snapback] "haha" men nå har også du tatt det sterkeste parti i diskusjonen Lenke til kommentar
Zethyr Skrevet 25. februar 2007 Del Skrevet 25. februar 2007 Det er en forskjell på å spøke med fenomenet at et stort hull åpner seg i bakken, og å spøke med at de som døde en uskyldig død faktisk fortjente det. Håper dere innser det, selv om jeg har mine tvil. Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 25. februar 2007 Del Skrevet 25. februar 2007 den er vi feridg med. Det handler bare om formuleringen, og det er tryggest å gå etter meg Lenke til kommentar
Abigor Skrevet 25. februar 2007 Del Skrevet 25. februar 2007 Haha, selvsagt fortjente de det, hvorfor var det akkurat de personene som ble dradd ned? At folk skal være så blodseriøse hele tiden er helt greit, men ikke prøv å sett munnbind på oss som ikke er det! Man kan spøke med hva det skal være. Å spøke med døden går helt greit, og det er da for svarte ingen som kjenner disse menneskene? Skal vi bry oss om absolutt alle billiarder med mennesker som dør og har dødd opp igjennom? Det har ikke jeg tid til! Og JA - jødene fortjente det, ingen hadde invitert dem til Tyskland uansett Lenke til kommentar
Blacki Skrevet 25. februar 2007 Del Skrevet 25. februar 2007 Haha, selvsagt fortjente de det, hvorfor var det akkurat de personene som ble dradd ned? At folk skal være så blodseriøse hele tiden er helt greit, men ikke prøv å sett munnbind på oss som ikke er det! Man kan spøke med hva det skal være. Å spøke med døden går helt greit, og det er da for svarte ingen som kjenner disse menneskene? Skal vi bry oss om absolutt alle billiarder med mennesker som dør og har dødd opp igjennom? Det har ikke jeg tid til! Og JA - jødene fortjente det, ingen hadde invitert dem til Tyskland uansett 8018935[/snapback] ...og det er ingen her som har invitert deg til forumet her heller.. Så da må DU DØ! Det med å _ta_ grupper som f.eks jødene strider da faktisk mot reglene her på forumet.. så trå forsiktig nå! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå