Gå til innhold

Familie forsvant ned i ett hull i bakken

Gjest

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
"Sier du virkelig at Jødene fortjener Holocaust hvis du ikke støtter Nazist idelogien bare for å fleipe? Er det riktig?"

Den taktikken funker ikke på meg. Den har du brukt opp andre steder på forumet. Lær deg skikkelig argumentasjomsteknikk og legg vekk stråmannstullet.

8017113[/snapback]

Hva i alle dager babler du om? Jeg bruker ikke en argumentasjonsteknikk i det hele tatt. Jeg spør rett å slett om det er like riktig å si at jødene fortjente Holocaust som at disse menneskene som døde her fortjente denne naturkatastrofen.

Endret av Ustedalen
Lenke til kommentar

"Sier du virkelig at Jødene fortjener Holocaust hvis du ikke støtter Nazist idelogien bare for å fleipe? Er det riktig?"

Den taktikken funker ikke på meg. Den har du brukt opp andre steder på forumet. Lær deg skikkelig argumentasjomsteknikk og legg vekk stråmannstullet.

8017113[/snapback]

Hva i alle dager babler du om? Jeg bruker ikke en argumentasjonsteknikk i det hele tatt. Jeg spør rett å slett om det er like riktig å si at jødene fortjente Holocaust som at disse menneskene som døde her fortjente denne naturkatastrofen.

8017422[/snapback]

en spøk er noe halt annet enn en mening. At det ikke fortjente det har ikke noe med saken å gjøre.

Lenke til kommentar

8017113[/snapback]

8017422[/snapback]

en spøk er noe halt annet enn en mening. At det ikke fortjente det har ikke noe med saken å gjøre.

8017589[/snapback]

Du sa jo det, les postene dine på første side

Lenke til kommentar

Dette bildet er ekte. Det beviser at det var Hinnmannen som stod bak. På alle andre offisielle bilder er han retusjert bort. Sekunder etter dette bildet var tatt var kameramannen død. Men kameraet ble liggende igjen i helikopteret. Vi har sendt kameraet til hans familie i Peru.

hunger2nf7.jpg

Endret av pwd3679
Lenke til kommentar

8017113[/snapback]

8017422[/snapback]

Holocaust var organisert utrydding av et helt folkeslag. Det var kaldt og jævlig, og det har dratt frem noe av det verste i oss mennesker.

Dette hullet derimot, er helt tilfeldig, det kunne skjedd oss alle. Ingen har skyld i dette. Så derfor er det ikke rett å sammenligne jødeutrydding med naturfenomener.

Noen av disse bildene derimot, er skrekkelig morsomme ;)

Lenke til kommentar
At det ikke fortjente det har ikke noe med saken å gjøre.

8017589[/snapback]

Hvorfor sier du da at de har fortjent dette?

Holocaust var organisert utrydding av et helt folkeslag. Det var kaldt og jævlig, og det har dratt frem noe av det verste i oss mennesker.

Dette hullet derimot, er helt tilfeldig, det kunne skjedd oss alle. Ingen har skyld i dette. Så derfor er det ikke rett å sammenligne jødeutrydding med naturfenomener.

Noen av disse bildene derimot, er skrekkelig morsomme ;)

8017853[/snapback]

Jeg dro frem Holocaust for å sette et eksempel. Man sier ikke at jødene fortjente Holocaust, selv om du mener bare som en spøk.

Jeg sammenligner ikke dette hullet med Holocaust, men jeg setter et eksempel. Man sier ikke at jødene fortjente Holocaust. Man sier ikke at de som døde under tsunamien i 2004 fortjente dette, og man sier heller ikke at de som døde eller mistet eiendommen sin i dette hullet her fortjener det, noe trevakt klarte så fint å si. Å si det er ikke en form for en spøk, men det er rett å slett respektløst!

Og derfor trekker jeg inn Holocaust siden det er ikke en spøk om jeg sier at jødene fortjente dette!

Forstå meg rett, jeg trekker på smilebåndet av disse bildene og "historiene" om at Satan tar over jorden er helt greit. Men når trevakt drar det så langt at han sier at disse personene må ha gjort noe for å ha fortjent å dø, synes jeg det blir langt fra morsomt.

Edit: Leif!

Endret av Ustedalen
Lenke til kommentar
NEEEI! ARMAGEDDON"

Kom igjen folkens! La oss bygge en ark før det er for sent!

8017995[/snapback]

Hva skal vi med en ark, når det voker huller opp av bakken!?

PS: Gratulerer Trevakt, du har klart å vitse i gang en debatt :tease:

Endret av Emomilol
Lenke til kommentar
NEEEI! ARMAGEDDON"

Kom igjen folkens! La oss bygge en ark før det er for sent!

8017995[/snapback]

Hva skal vi med en ark, når det voker huller opp av bakken!?

PS: Gratulerer Trevakt, du har klart å vitse i gang en diskusjon :tease:

8018017[/snapback]

Veeeel det skal komme et temmelig dypt hull for å tappe havet da ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...