Gå til innhold

Familie forsvant ned i ett hull i bakken

Gjest

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Å vitse om noe som kan eller tar livet av folk er greit, men å si at de som døde under denne katastrofen fortjener det er å dra det alt for langt.

8012066[/snapback]

Enig. Det var jo absolutt ikke moro i det hele tatt. Elendig humor.

8012841[/snapback]

ja helt enig trevakt har elendig humor

Lenke til kommentar
jeg er ihvertfall smart nok til å skjønne at det var fleip det jeg sa

8011756[/snapback]

Nå er dette en katastrofe som har kostet flere livet, 3 er savnet og flere er hjemløse. Jeg ser virkelig ikke morsomheten med å spøke med dette, og du burde være smart nok til å ikke gjøre dette.

Scyllis, er det ikke noe med at det er store lufthull i baken, der større og større deler fra toppen faller ned i avgrunnet og lager viberasjoner slik at mer jord og steiner faller? Blir på en måte en domino effekt.

8011788[/snapback]

Helt enig

8011851[/snapback]

det dør tusenvis av mennesker hver dag, og denne gangen to. På en spesiell måte.

Selvom det er en katastrofe, hvorfor ikke spøke med det, og hvorfor er det så utrolig dumt?

8011893[/snapback]

I tillegg til flere tusen som ellers dør, døde det 2 "ekstra" denne gangen. Uansett, hadde familien din mistet livet i en slik ulykke, hadde det vært morsomt om alle andre spøkte med det. Bruk huet litt da. Respekter de døde.

8011922[/snapback]

Jeg reagerer også litt på at folk spøker om dette, men jeg har lært at folk har ulike grenser for hva som går an å spøke om. Det er godt mulig at vedkommende som spøker med dette har respekt for de døde, selv om vi ikke vil spøke med det.

8012837[/snapback]

Vi kan spøke med Jøder, holochaust, negere, innvandrere, irakere, Bjugn, Osama, Kongen, KKK, nazisme, livet og døden og vi kan spøke så mye som vi orker med et hull som sluker familier. Å dra en fleip om dette er helt legalt og helt greit og absolutt stuerent og moralsk.

Lenke til kommentar

Vel, om jeg måtte ha laget en liste over måter jeg kunne dø på hadde nok "bli slukt av et ekstremt tilfeldig, dog farlig og dypt hull, laget av seismiske underjordiske bevegelser" kommet høyt oppå lista :fun:

PS: Alle skal dø engang, det må da gå ann å flepe litt med døden ...

Lenke til kommentar
Se hvor rundt hullet er, virkelig fasinerende synes jeg.

8016286[/snapback]

Jeg synes selv det er rimelig fascinerende. Det er også helt fint å spøke med at det oppstår hull i bakken som sluker hus. Men jeg synes enkelte folk tar litt for lett på døden, det er ikke like kult å si at de fortjente det. Uansett skal det innrømmes at jeg forstår at det ikke var så seriøst ment av trevakt, bare rart å spøke med sånt uansett.
Lenke til kommentar
Vi kan spøke med Jøder, holochaust, negere, innvandrere, irakere, Bjugn, Osama, Kongen, KKK, nazisme,  livet og døden og vi kan spøke så mye som vi orker med et hull som sluker familier. Å dra en fleip om dette er helt legalt og helt greit og absolutt stuerent og moralsk.

8015099[/snapback]

Å spøke med det er greit, men å si at de som døde her fortjener det er å dra det for langt. Sier du virkelig at Jødene fortjener Holocaust hvis du ikke støtter Nazist idelogien bare for å fleipe? Er det riktig?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...