Gå til innhold

Familie forsvant ned i ett hull i bakken

Gjest

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

trevakt er en moro-klomp som man ikke altid skal ta like seriøst! :) Det har jeg lært... ;)

Men er enig i at det er respektløst å håne de døde osv. Men uannsett så tar jeg som sagt ikke trevakt helt "seriøst" her. Velger å tro at han ikke er slik in real life!

Trist var det uannsett for dem som forvant i hullet.

Endret av Blacki
Lenke til kommentar
Gjest member-101642
hva synes dere om tullingene som lagde masse oppstyr for en liten vits ang. dette?

8012632[/snapback]

Jeg er enig med ham. Ustedalen taler kloke ord i denne sammenheng også. Å si at de fortjente å dø er hårreisende.

OT: skummelt. Noen som vet hvor dypt hullet er?

Lenke til kommentar
jeg er ihvertfall smart nok til å skjønne at det var fleip det jeg sa

8011756[/snapback]

Nå er dette en katastrofe som har kostet flere livet, 3 er savnet og flere er hjemløse. Jeg ser virkelig ikke morsomheten med å spøke med dette, og du burde være smart nok til å ikke gjøre dette.

Scyllis, er det ikke noe med at det er store lufthull i baken, der større og større deler fra toppen faller ned i avgrunnet og lager viberasjoner slik at mer jord og steiner faller? Blir på en måte en domino effekt.

8011788[/snapback]

Helt enig

8011851[/snapback]

det dør tusenvis av mennesker hver dag, og denne gangen to. På en spesiell måte.

Selvom det er en katastrofe, hvorfor ikke spøke med det, og hvorfor er det så utrolig dumt?

8011893[/snapback]

I tillegg til flere tusen som ellers dør, døde det 2 "ekstra" denne gangen. Uansett, hadde familien din mistet livet i en slik ulykke, hadde det vært morsomt om alle andre spøkte med det. Bruk huet litt da. Respekter de døde.

8011922[/snapback]

Jeg reagerer også litt på at folk spøker om dette, men jeg har lært at folk har ulike grenser for hva som går an å spøke om. Det er godt mulig at vedkommende som spøker med dette har respekt for de døde, selv om vi ikke vil spøke med det.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...