Swafty Skrevet 23. februar 2007 Del Skrevet 23. februar 2007 jeg er ihvertfall smart nok til å skjønne at det var fleip det jeg sa 8011756[/snapback] Nå er dette en katastrofe som har kostet flere livet, 3 er savnet og flere er hjemløse. Jeg ser virkelig ikke morsomheten med å spøke med dette, og du burde være smart nok til å ikke gjøre dette. Scyllis, er det ikke noe med at det er store lufthull i baken, der større og større deler fra toppen faller ned i avgrunnet og lager viberasjoner slik at mer jord og steiner faller? Blir på en måte en domino effekt. 8011788[/snapback] Helt enig Lenke til kommentar
Aldhissla Skrevet 23. februar 2007 Del Skrevet 23. februar 2007 (endret) Utrolig rette og fine vegger i det hullet ! Hadde vært spennende å se et kart over strukturen videre ned i bakken så man forstår hvordan det oppstod. 8011715[/snapback] Jeg tipper det er predators som har laget det med laserstrålen i romskipet sitt. Den lager helt rette fine linjer. Myndighetene prøver som vanlig å dysse det ned 8011843[/snapback] Enten det eller så mistenker jeg at det er Locust som står bak...... uansett, det er ganske tragisk hele greia. (men det er litt befriende å spøke med det lell) Endret 23. februar 2007 av Aldhissla Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 23. februar 2007 Del Skrevet 23. februar 2007 jeg er ihvertfall smart nok til å skjønne at det var fleip det jeg sa 8011756[/snapback] Nå er dette en katastrofe som har kostet flere livet, 3 er savnet og flere er hjemløse. Jeg ser virkelig ikke morsomheten med å spøke med dette, og du burde være smart nok til å ikke gjøre dette. Scyllis, er det ikke noe med at det er store lufthull i baken, der større og større deler fra toppen faller ned i avgrunnet og lager viberasjoner slik at mer jord og steiner faller? Blir på en måte en domino effekt. 8011788[/snapback] Helt enig 8011851[/snapback] det dør tusenvis av mennesker hver dag, og denne gangen to. På en spesiell måte. Selvom det er en katastrofe, hvorfor ikke spøke med det, og hvorfor er det så utrolig dumt? Lenke til kommentar
Ustedalen Skrevet 23. februar 2007 Del Skrevet 23. februar 2007 det dør tusenvis av mennesker hver dag, og denne gangen to. På en spesiell måte. Selvom det er en katastrofe, hvorfor ikke spøke med det, og hvorfor er det så utrolig dumt? 8011893[/snapback] Man kan spøke med mye rart, men jeg synes dette er ikke noe man skal spøke med. Sett deg i de som har mistet noen sine fotspor. Å si at de må ha gjort noe for å fortjene dette er respektøst! Lenke til kommentar
Heart Break Kid Skrevet 23. februar 2007 Del Skrevet 23. februar 2007 jeg er ihvertfall smart nok til å skjønne at det var fleip det jeg sa 8011756[/snapback] Nå er dette en katastrofe som har kostet flere livet, 3 er savnet og flere er hjemløse. Jeg ser virkelig ikke morsomheten med å spøke med dette, og du burde være smart nok til å ikke gjøre dette. Scyllis, er det ikke noe med at det er store lufthull i baken, der større og større deler fra toppen faller ned i avgrunnet og lager viberasjoner slik at mer jord og steiner faller? Blir på en måte en domino effekt. 8011788[/snapback] Helt enig 8011851[/snapback] det dør tusenvis av mennesker hver dag, og denne gangen to. På en spesiell måte. Selvom det er en katastrofe, hvorfor ikke spøke med det, og hvorfor er det så utrolig dumt? 8011893[/snapback] I tillegg til flere tusen som ellers dør, døde det 2 "ekstra" denne gangen. Uansett, hadde familien din mistet livet i en slik ulykke, hadde det vært morsomt om alle andre spøkte med det. Bruk huet litt da. Respekter de døde. Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 23. februar 2007 Del Skrevet 23. februar 2007 Jeg respekterer dem, men det går fortsatt ann å fleipe litt med det. Lenke til kommentar
Zethyr Skrevet 23. februar 2007 Del Skrevet 23. februar 2007 det dør tusenvis av mennesker hver dag, og denne gangen to. På en spesiell måte. Selvom det er en katastrofe, hvorfor ikke spøke med det, og hvorfor er det så utrolig dumt? 8011893[/snapback] Vitser du om de som sulter ihjel eller dør av AIDS da? Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 23. februar 2007 Del Skrevet 23. februar 2007 AIDS-vitser er ganske så vanlige, i hvert fall i min vennekrets. Lenke til kommentar
Heart Break Kid Skrevet 23. februar 2007 Del Skrevet 23. februar 2007 det dør tusenvis av mennesker hver dag, og denne gangen to. På en spesiell måte. Selvom det er en katastrofe, hvorfor ikke spøke med det, og hvorfor er det så utrolig dumt? 8011893[/snapback] Vitser du om de som sulter ihjel eller dør av AIDS da? 8012036[/snapback] Antagelig alle. Sikkert de som dør til sjøs, i bilulykker o.l. Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 23. februar 2007 Del Skrevet 23. februar 2007 Jeg fleiper sjelden med døde. spesielt ikke de som dør av aids eller andre ting, men i dette tillfellet var det veldig skjeldent og rart Lenke til kommentar
ekwathne Skrevet 23. februar 2007 Del Skrevet 23. februar 2007 Jeg respekterer dem, men det går fortsatt ann å fleipe litt med det. 8012029[/snapback] Hadde du synst det var moro om dine foreldre hadde dødd? Nei, ikke moro for disse to heller. Lenke til kommentar
Ustedalen Skrevet 23. februar 2007 Del Skrevet 23. februar 2007 Å vitse om noe som kan eller tar livet av folk er greit, men å si at de som døde under denne katastrofen fortjener det er å dra det alt for langt. Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 23. februar 2007 Del Skrevet 23. februar 2007 Jeg respekterer dem, men det går fortsatt ann å fleipe litt med det. 8012029[/snapback] Hadde du synst det var moro om dine foreldre hadde dødd? Nei, ikke moro for disse to heller. 8012056[/snapback] om foreldrene mine hadde dødd på den måten, hadde jeg forstått at noen hadde fleipa med det på andre siden av kloden. Å vitse om noe som kan eller tar livet av folk er greit, men å si at de som døde under denne katastrofen fortjener det er å dra det alt for langt. Jeg sa ikke at de fortjente det, men kanskje gud straffet dem. Jeg plager ingen med å si det, bortsett fra dere som blir provosert fordi jeg er trevakt Lenke til kommentar
Zethyr Skrevet 23. februar 2007 Del Skrevet 23. februar 2007 Jeg fleiper sjelden med døde. spesielt ikke de som dør av aids eller andre ting, men i dette tillfellet var det veldig skjeldent og rart 8012055[/snapback] Så mora di fortjener det om jeg voldtar henne med en elektrisk ål, men ikke om jeg bruker penisen min? Siden det er ganske sjeldent og rart (håper jeg!) å voldta folk med en elektrisk ål? Lenke til kommentar
Heart Break Kid Skrevet 23. februar 2007 Del Skrevet 23. februar 2007 (endret) Det finnes ingen beviser på at Gud finnes, så han/hun/det kan ikke ha straffet dem. Endret 23. februar 2007 av Heart Break Kid Lenke til kommentar
Ustedalen Skrevet 23. februar 2007 Del Skrevet 23. februar 2007 (endret) Jeg sa ikke at de fortjente det, men kanskje gud straffet dem. Jeg plager ingen med å si det, bortsett fra dere som blir provosert fordi jeg er trevakt 8012085[/snapback] Det var sikkert noe de fortjente. En grunn til at de forsvant sjwooosj gjennom bakken 8011657[/snapback] Du motsier deg selv. Endret 23. februar 2007 av Ustedalen Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 23. februar 2007 Del Skrevet 23. februar 2007 Jeg fleiper sjelden med døde. spesielt ikke de som dør av aids eller andre ting, men i dette tillfellet var det veldig skjeldent og rart 8012055[/snapback] Så mora di fortjener det om jeg voldtar henne med en elektrisk ål, men ikke om jeg bruker penisen min? Siden det er ganske sjeldent og rart (håper jeg!) å voldta folk med en elektrisk ål? 8012091[/snapback] Nei, men jeg hadde forstått at noen hadde fleipet med det, ikke lek dumme. Lenke til kommentar
Heart Break Kid Skrevet 23. februar 2007 Del Skrevet 23. februar 2007 Jeg fleiper sjelden med døde. spesielt ikke de som dør av aids eller andre ting, men i dette tillfellet var det veldig skjeldent og rart 8012055[/snapback] Så mora di fortjener det om jeg voldtar henne med en elektrisk ål, men ikke om jeg bruker penisen min? Siden det er ganske sjeldent og rart (håper jeg!) å voldta folk med en elektrisk ål? 8012091[/snapback] Nei, men jeg hadde forstått at noen hadde fleipet med det, ikke lek dumme. 8012123[/snapback] Det sier du nå, men tviler på at du hadde sagt det samme om det faktisk hadde skjedd. Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 23. februar 2007 Del Skrevet 23. februar 2007 Jeg hadde ikke sagt vitsen til ofrene eller pårørende. men hvorfor blir dere så opprørt over dette? Lenke til kommentar
Ustedalen Skrevet 23. februar 2007 Del Skrevet 23. februar 2007 Jeg hadde ikke sagt vitsen til ofrene eller pårørende. men hvorfor blir dere så opprørt over dette? 8012152[/snapback] Fordi du sa: Det var sikkert noe de fortjente. En grunn til at de forsvant sjwooosj gjennom bakken 8011657[/snapback] Det er ufattelig respektløst av deg å si! Ville du sagt at jødene sikkert fortjente Holocaust? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå