Tøffe-Tetra Skrevet 28. februar 2007 Del Skrevet 28. februar 2007 jeg har en grei forklaring på hva som skjedde. dette kommer av jordmassene som var der hulelt er består av leire. Noe som enkelt kan fjernes av vann. Når en kloakkledning ryker så forsvinner vannet nedover i grunnen og tar med seg den lette leira. Antagelig gjennom diverse sprekker osv.Det vil starte veldig enkelt med at man har et bittelite hull. Etter en liten stund så vil vannet grave med seg mer og mer leire, og fordi skorpa i dette tilfellet antagelig var av betong el. så kolapeser dette ikke før problemet er kjempestort. hadde skorpa detti før hadde ikke problemet vært så stort. da hadde man bare fått et lite hull i bakken. hjemme så har jeg et bittelite sånn hull i bakken, men det faller sammen hver gang det blir litt for stort. snakk omo 20 ca i diameter, og det blir ikke dypere enn ca 30 cm før det faller sammen. der er det leiregrunn. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 28. februar 2007 Del Skrevet 28. februar 2007 ..... så er også stedet der byen er bygget, lagt oppå et sted med masse store underjordiske huler osv Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 3. mars 2007 Del Skrevet 3. mars 2007 Noen som har noe nytt ang. dette Lenke til kommentar
tendilenz Skrevet 3. mars 2007 Del Skrevet 3. mars 2007 Noen som har noe nytt ang. dette 8068523[/snapback] Hullet er der ennå. Lenke til kommentar
Hagr Skrevet 3. mars 2007 Del Skrevet 3. mars 2007 hadde jeg ikke visst det var sant, ville jeg tenkt en ganske dyktig photoshop-jobb Lenke til kommentar
Zethyr Skrevet 3. mars 2007 Del Skrevet 3. mars 2007 Satser på at dette vil skje i Oslo også. Neineinei, ingen grunn til panikk...ingen av nevneverdig verdi vil bli savnet. 8029195[/snapback] Første gode her :!: Satser på...stortinget 8029950[/snapback] AP-hovedkvarteret, LO-hovedkvarteret, Blitzhuset, mange fine steder man kan finne å ramme. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 3. mars 2007 Del Skrevet 3. mars 2007 Satser på at dette vil skje i Oslo også. Neineinei, ingen grunn til panikk...ingen av nevneverdig verdi vil bli savnet. 8029195[/snapback] Første gode her :!: Satser på...stortinget 8029950[/snapback] AP-hovedkvarteret, LO-hovedkvarteret, Blitzhuset, mange fine steder man kan finne å ramme. 8070251[/snapback] Eller området med opptøyer i Danmark? hhohoohoh Lenke til kommentar
TheNorwegianViking Skrevet 3. mars 2007 Del Skrevet 3. mars 2007 Sjuke greier detta, hadde faen meg forlatt landet tvert, og ikke nærmet meg byen/landet igjen. bare plutsleig blir det et gigahull som man ikke ser buynne på Lenke til kommentar
Smirnoff Skrevet 4. mars 2007 Del Skrevet 4. mars 2007 Noen som har noe nytt ang. dette 8068523[/snapback] Hullet er der ennå. 8069707[/snapback] Det ville jeg tro. Går nok en del fyllmasse med for å tette det igjen. Om de noen gang får gjort det. Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 4. mars 2007 Del Skrevet 4. mars 2007 tror ikke de greier å tette det med fyllmasse. Jeg ville heller brukt det som den nye søppelhauen Lenke til kommentar
chokke Skrevet 4. mars 2007 Del Skrevet 4. mars 2007 tror ikke de greier å tette det med fyllmasse. Jeg ville heller brukt det som den nye søppelhauen 8073460[/snapback] kloakkutslipp Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 28. februar 2008 Del Skrevet 28. februar 2008 OMAGAD Trevakt! Du skulle ventet til nå med å si det du sa, da hadde ingen brydd seg. Men jeg skjønner egentlig ikke hvorfor folk blåste opp det Trevakt sa, det avr da helt uskyldig. Det var jo åpenbart at han spøkte. Og jeg ser ikke hva som skulle ha vært værre med å si at noen fortjener det enn å si at de døde pga satan smalt ett hull i verden. (BUMP i know, men lurer faktisk på hvorfor folk blåste opp dette som faen. Er det bare fordi det er Trevakt?) Lenke til kommentar
Piratpjokken Skrevet 28. februar 2008 Del Skrevet 28. februar 2008 (endret) Du kunne spart deg for den gigabumpen! Endret 28. februar 2008 av Petersk91 Lenke til kommentar
The Jester Race Skrevet 28. februar 2008 Del Skrevet 28. februar 2008 Gears of War anyone? Lenke til kommentar
ultimatedeskjet Skrevet 28. februar 2008 Del Skrevet 28. februar 2008 Jah, lignet faktisk. Locust invasjon! Lenke til kommentar
paa99 Skrevet 28. februar 2008 Del Skrevet 28. februar 2008 Så jævlig bra tråd :!: hehehe. Lenke til kommentar
Xifi Skrevet 28. februar 2008 Del Skrevet 28. februar 2008 Rareste jeg har sett på lenge. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå