Gå til innhold

Familie forsvant ned i ett hull i bakken

Gjest

Anbefalte innlegg

jeg har en grei forklaring på hva som skjedde. dette kommer av jordmassene som var der hulelt er består av leire. Noe som enkelt kan fjernes av vann. Når en kloakkledning ryker så forsvinner vannet nedover i grunnen og tar med seg den lette leira. Antagelig gjennom diverse sprekker osv.Det vil starte veldig enkelt med at man har et bittelite hull. Etter en liten stund så vil vannet grave med seg mer og mer leire, og fordi skorpa i dette tilfellet antagelig var av betong el. så kolapeser dette ikke før problemet er kjempestort.

hadde skorpa detti før hadde ikke problemet vært så stort. da hadde man bare fått et lite hull i bakken. hjemme så har jeg et bittelite sånn hull i bakken, men det faller sammen hver gang det blir litt for stort. snakk omo 20 ca i diameter, og det blir ikke dypere enn ca 30 cm før det faller sammen. der er det leiregrunn.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Satser på at dette vil skje i Oslo også. Neineinei, ingen grunn til panikk...ingen av nevneverdig verdi vil bli savnet.

8029195[/snapback]

Første gode her :!:

Satser på...stortinget :whistle:

8029950[/snapback]

AP-hovedkvarteret, LO-hovedkvarteret, Blitzhuset, mange fine steder man kan finne å ramme.

Lenke til kommentar
Satser på at dette vil skje i Oslo også. Neineinei, ingen grunn til panikk...ingen av nevneverdig verdi vil bli savnet.

8029195[/snapback]

Første gode her :!:

Satser på...stortinget :whistle:

8029950[/snapback]

AP-hovedkvarteret, LO-hovedkvarteret, Blitzhuset, mange fine steder man kan finne å ramme.

8070251[/snapback]

Eller området med opptøyer i Danmark? hhohoohoh

Lenke til kommentar
  • 11 måneder senere...

OMAGAD Trevakt!

Du skulle ventet til nå med å si det du sa, da hadde ingen brydd seg.

Men jeg skjønner egentlig ikke hvorfor folk blåste opp det Trevakt sa, det avr da helt uskyldig. Det var jo åpenbart at han spøkte.

Og jeg ser ikke hva som skulle ha vært værre med å si at noen fortjener det enn å si at de døde pga satan smalt ett hull i verden.

(BUMP i know, men lurer faktisk på hvorfor folk blåste opp dette som faen. Er det bare fordi det er Trevakt?)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...